De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Westworld - Seizoen 1-4 (UHD)

    De dystopische science fiction serie Westworld krijgt nu alle seizoenen op 4K UHD & BD in een mooie boxset.

    Lees hier de recensie

  2. #2

    Standaard

    Een dijk van een serie! En vooral één van de weinige, naast GoT, die op 4K te zien is, wat wil een mens nog meer?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Wilde seizoen 4 volgende week gaan bekijken als we vrij zijn, maar deze is van HBOmax verdwenen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Een dijk van een serie! En vooral één van de weinige, naast GoT, die op 4K te zien is, wat wil een mens nog meer?
    "A man's got to know his limitations", ...

  4. #4

    Standaard

    Eigenlijk ironisch dat er nu een review van Westworld te lezen is. Net nadat de serie werd gecanceld, en dat Westworld werd verdwijderd van HBOMax.
    Lang leve de fusie van Warner Brothers Discovery, waarbij Discovery+ meer de boel gaat overnemen bij HBOMax.

  5. #5

    Standaard

    Een serie die je niet moet streamen, net zoals GoT, maar gewoon moet bezitten op 4K UHD en in ieders collectie zou moeten zitten. Ik moet seizoen 4 nog bekijken, maar dat zal met de vakantie die ik nu heb zeker gebeuren.

  6. #6

    Standaard

    S1 was ijzersterk, maar S2 vond ik persoonlijk pak minder. Teveel hetzelfde als S1.
    S3 was dan terug beter. S4 moet ik nog zien.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •