De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De beste wensen van AllesOverFilm.nl

    Beste allemaal,

    We staan alweer aan de vooravond van het einde van 2022. Het was in de wereld een roerig jaar, en ik hoop dat 2023 daar wat meer vrede in brengt.
    Op Alles Over Film was het een rustig jaar, waarin er soms veel werd gediscussieerd en soms het ook erg rustig was.
    Vanuit de crew is de samenstelling onveranderd en hebben we helaas nog steeds geen contact met, en berichten vanuit de eigenaar/hoofdredacteur ontvangen.

    Desondanks zijn we gewoon doorgegaan met ons werk en dat heeft zijn vruchten afgeworpen als we kijken naar het aantal recensies. Met de vandaag geplaatste recensie House of the Dragon - Seizoen 1 (UHD) heb ik de 93e recensie van 2022 geplaatst en tevens mijn 400e. Hieronder vind je een samenvatting van 2022 met ook een vergelijking met 2021:

    2021:
    Totaal: 63
    Bioscoop: 1
    Blu-ray: 11
    DVD: 6
    Streaming: 12
    UHD: 33

    2022:
    Totaal: 93
    Bioscoop: 2
    Blu-ray: 40
    DVD: 5
    Streaming: 24
    UHD: 22

    Wat natuurlijk direct opvalt is dat er afgelopen jaar 30 recensies meer zijn geschreven, en deze groei zit voornamelijk in Blu-ray en Streaming. Ook komt dit omdat ik de eerste maanden van vorig jaar ivm de situatie binnen de crew geen titels kreeg om te recenseren (de eerste recensie van 2021 kwam pas in maart) voordat ik de contacten overnam met de persbureaus. Dit jaar verliep dat meteen soepel en kreeg ik veel mooie titels opgestuurd. Ik wil deze dan vanuit deze plek dan ook hartelijk bedanken voor de samenwerking die naar ik hoop dit jaar nog zal voortduren.

    Ook wil ik alle leden bedanken voor het lezen van en reageren op de recensies. Ik ben van plan er dit jaar ook nog vele te maken en hoop dat er dit jaar in Nederland nog veel mooie fysieke uitgaven uitgebracht worden.

    Daarnaast wil ik iedereen uiteraard een mooie jaarwisseling toewensen en alvast een goed, gezond en gelukkig 2023!

    nieuwjaarsgroet-tekst-nieuwjaarskaart-gelukkig-nieuwjaar.jpg
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 30-12-2022 om 09:44

  2. #2

    Standaard

    Bedankt en ook alvast de beste wensen!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    De beste wensen en dat het forum nog maar lang moge doorgaan!

  4. #4

    Standaard

    Ook namens de zuiderburen de beste wensen en veel reviewplezier in het nieuwe jaar.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Allemaal de beste wensen!! En hopen dat het forum het jaar 2023 ook weer overleefd

  6. #6

    Standaard

    Bedankt voor de reviews Rogier! En allemaal alvast de beste wensen natuurlijk

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Beste wensen allemaal en hopelijk blijft de site overeind!

  9. #9

    Standaard

    Alle goeds voor 2023! Voor de crew en de forumbezoekers
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Ik bedank iedereen voor de vele bijdragen hier in Alles Over Film.
    En hoop op een leuk nieuw jaar met veel nieuwtjes.
    Ik heb een Pathé bioscoop abonnement aangeschaft en ben van plan veel naar de bios te gaan in 2023.

    Ik wens iedereen een heel fijn en gezond 2023 toe.

  12. #12

    Standaard

    Ik hoop voor iedereen dat 2023 in ieder opzicht een beter jaar wordt dan het verschrikkelijke 2022, al zijn de vooruitzichten vooralsnog niet al te rooskleurig. Maar hoop doet leven, toch? Ook hoop ik dat een aantal forumleden gauw uit hun 'winterslaap' ontwaakt, want het is wel erg rustig geweest op dit forum de afgelopen weken. En kijk uit met vuurwerk, vanavond!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #13

    Standaard

    Aan iedereen de beste wensen, een goede gezondheid, veel geluk gewenst! Moge 2023 ook een goed aankoopjaar worden voor films en series. Mijn laatste aankoop voor dit jaar - The Batman - is vandaag nog toegekomen. Voor de rest hoop ik dat sommige mensen - ik kijk vooral naar politiekers en staatshoofden - eens wakker worden en wat meer doen aan wereldvrede, armoede en hongersnood.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Aan iedereen de beste wensen, een goede gezondheid, veel geluk gewenst! Moge 2023 ook een goed aankoopjaar worden voor films en series. Mijn laatste aankoop voor dit jaar - The Batman - is vandaag nog toegekomen. Voor de rest hoop ik dat sommige mensen - ik kijk vooral naar politiekers en staatshoofden - eens wakker worden en wat meer doen aan wereldvrede, armoede en hongersnood.
    Mee eens.

    In plaats dat landen een hoop wapens & geld aan Oekraïne geven heb ik meer zoiets van dat er meer moeite gedaan moet worden om te praten.2022 was een verschrikkelijk jaar!

    Heel dat gedoe met VGZ en apotheek contracten hebben mij de laatste twee dagen veel onrust bezorgd.Gelukkig is het goed gekomen maar toch.

  15. #15
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Allereerst allemaal de allerbeste wensen en dat 2023 een jaar van meer voors dan tegens wordt. De hoop om corona echt achter ons te laten en recessies, oorlogen en hyperinflatie beperkt blijven. Dat the great reset toch maar echt een conspiracy theory was, alhoewel het er wel steeds meer van weg heeft, maar dat terzijde.

    Een bijzonder dankwoord aan Rogier die deze site springlevend houdt en dat vrijwel alleen doet met beperkte mogelijkheden. Als laatste en zeker niet het minste; dank aan alle leden die AOF nog altijd een warm hart toedragen. We zijn een elite groep geworden, maar hoe erg is dat? Zonder jullie was er niks en dat vind ik erg bijzonder. Al een paar jaar vrezen we op zwart te gaan, maar jullie houden het levend. Dank voor jullie jarenlange trouwe inzet hier op AOF. Dat is niet niks... Hoop jullie hier te mogen blijven zien.

    We beginnen weer van voor af aan met nieuwe ronden en nieuwe kansen. Ik grijp ze in ieder geval met twee handen aan en ga altijd uit van het positieve...

    PS: ah VGZ, bij ons als enige zorgverzekeraar een drama vol ontmoedigingsbeleid. Je wordt er gek van. Ik adviseer mijn klanten daar snel weg te gaan. Maakt niet uit waar, maar alles is beter... Maar dat is nu een beetje mosterd na de maaltijd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #16

    Standaard

    Zo lang hier mensen in hun favo topic blijven posten moet het in 2023 ook weer goed komen denk ik zo.Op moment dat er niets meer gebeurd op deze site ja dan gaat het zeer zeker dood.

    keep up the good work
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-01-2023 om 17:12

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Allereerst allemaal de allerbeste wensen en dat 2023 een jaar van meer voors dan tegens wordt. De hoop om corona echt achter ons te laten en recessies, oorlogen en hyperinflatie beperkt blijven. Dat the great reset toch maar echt een conspiracy theory was, alhoewel het er wel steeds meer van weg heeft, maar dat terzijde.

    Een bijzonder dankwoord aan Rogier die deze site springlevend houdt en dat vrijwel alleen doet met beperkte mogelijkheden. Als laatste en zeker niet het minste; dank aan alle leden die AOF nog altijd een warm hart toedragen. We zijn een elite groep geworden, maar hoe erg is dat? Zonder jullie was er niks en dat vind ik erg bijzonder. Al een paar jaar vrezen we op zwart te gaan, maar jullie houden het levend. Dank voor jullie jarenlange trouwe inzet hier op AOF. Dat is niet niks... Hoop jullie hier te mogen blijven zien.

    We beginnen weer van voor af aan met nieuwe ronden en nieuwe kansen. Ik grijp ze in ieder geval met twee handen aan en ga altijd uit van het positieve...

    PS: ah VGZ, bij ons als enige zorgverzekeraar een drama vol ontmoedigingsbeleid. Je wordt er gek van. Ik adviseer mijn klanten daar snel weg te gaan. Maakt niet uit waar, maar alles is beter... Maar dat is nu een beetje mosterd na de maaltijd.
    Wederom bedankt Claudio voor deze geweldige woorden, en jij ook uiteraard bedankt omdat je er gewoon bent. Ik maak dan als enige de content maar wetende dat jij er altijd bent op de achtergrond voelt toch alsof ik het niet alleen doe. En dat, in combinatie met de blijvende lol van het schrijven, maken dat ik het nog steeds doe. Zal dat over een jaar nog zo zijn? We gaan het zien. Eea is natuurlijk afhankelijk van hoeveel fysieke titels er nog hier gaan uitkomen. Afgelopen jaar waren het al wat minder (wel meer BDs, maar een stuk minder UHD’s), dus ik ben benieuwd hoe het gaat. De eerste recensie van 2023 is al gepost, en we gaan nog voor meer. We houden vol, en ik ben blij dat we dit nog steeds als tweetal kunnen doen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •