De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Endeavour op Blu-ray

    Even een berichtje voor wie de Blu-rays van PBS van Endeavour in Amerika zou kopen: ik heb me de hele reeks aangeschaft, maar er is een probleem met seizoen 6. De afleveringen daar zijn de ingekorte versies, zoals ze op de Amerikaanse tv zijn uitgezonden, en dus niet de full length UK-versies. De andere zeven seizoenen zijn geen probleem.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2

    Standaard

    Ik heb er ook al vaak aan gedacht om US-releases van PBS Masterpiece te kopen, maar hoorde toen ook dat sommige series gecensureerd werden.

    Tot dusver heb ik enkel de eerste twee seizoenen van All Creatures Great and Small (James Herriot) reboot gekocht (seizoen 1 momenteel op VRT max, nl dvd beter dan uk dvd).

    In deze superbrave serie zal men waarschijnlijk toch niet censureren? Of het zou dierenleed moeten zijn?

    De prachtige Yorkshire Dales staan op mijn bucketlist, zolang ik er niet geraak kijk ik naar deze serie

    Deze blu-ray's zijn regio A.

    Alhoewel ik een regiovrije Oppo heb, verkies ik meestal om deze blu-ray's te rippen en vanaf NAS te bekijken.

    Deze discs zijn echter stevig beveiligd, en heb de volledige episodes nog niet kunnen rippen. Ook op internetfora slaagt er niemand in om deze schijven te digitaliseren.

    Ik vermoed dat Just Entertainment volledig is gestopt met crime-dvd's? Ook geen nieuws over series als Death in Paradise,...

    Triestige tijden in vooruitzicht.

    Ook van Britbox streaming service is in België nog steeds geen sprake...

    De UK dvd's van dergelijke series zijn ook meestal van erbarmelijke kwaliteit.

    Alhoewel ik graag de serie Hidden Assets (België/Ierland) in UK zou willen aanschaffen.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 04-01-2023 om 16:21

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •