De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Avatar: The Way of Water (Bioscoop)

    Avatar: The Way of Water (Bioscoop)

    Regisseur James Cameron levert andermaal een visueel spektakel af met dit langverwachte vervolg op Avatar dat het origineel overstijgt.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    He Rogier, je zou 'm toch niet in de bios gaan kijken? Maar je hebt geen spijt zie ik.
    Als er 1 film gemaakt is voor de bioscoop. dan is het deze inderdaad. Wat een beleving, wat een beeld.

    Nog 1 kleine opmerking: "Dat wil uiteraard niet zeggen dat ik hoop op een 3D Blu-ray en misschien ook een 4K met HFR." Je bedoelt denk ik dat je dat wel hoopt ? Het zou mooi zijn als er minimaal zo'n combo pak komt net als bij Billy Lynn's Ling Halftime Walk. Alleen was die 60 FPS en Avatar 2 48FPS wat (dacht ik) niet voorkomt op UHD. Nou ja, we zullen het zien.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    He Rogier, je zou 'm toch niet in de bios gaan kijken? Maar je hebt geen spijt zie ik.
    Als er 1 film gemaakt is voor de bioscoop. dan is het deze inderdaad. Wat een beleving, wat een beeld.
    Haha nee dat klopt, want vrienden met wie ik altijd ga zijn niet "de types" voor dit soort films maar die wilden toch ineens gaan En dan kan ik als filmliefhebber natuurlijk niet achterblijven plus ik dacht dat het in ieder geval weer een mooie recensie voor hier kon opleveren.

    Nog 1 kleine opmerking: "Dat wil uiteraard niet zeggen dat ik hoop op een 3D Blu-ray en misschien ook een 4K met HFR." Je bedoelt denk ik dat je dat wel hoopt ? Het zou mooi zijn als er minimaal zo'n combo pak komt net als bij Billy Lynn's Ling Halftime Walk. Alleen was die 60 FPS en Avatar 2 48FPS wat (dacht ik) niet voorkomt op UHD. Nou ja, we zullen het zien.
    Terechte opmerking, ja uiteraard hoop ik dat die er wel komt Ja, ik hoop op ene combo net als Billy Lynn of Gemini Man. 48fps komt inderdaad niet voor op UHD maar 60fps wel, en die andere titels zijn ook naar die beeldsnelheid geconverteerd. Dus ik hoop dat ze dit met Avatar 2 ook gaan doen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Haha nee dat klopt, want vrienden met wie ik altijd ga zijn niet "de types" voor dit soort films maar die wilden toch ineens gaan En dan kan ik als filmliefhebber natuurlijk niet achterblijven plus ik dacht dat het in ieder geval weer een mooie recensie voor hier kon opleveren.



    Terechte opmerking, ja uiteraard hoop ik dat die er wel komt Ja, ik hoop op ene combo net als Billy Lynn of Gemini Man. 48fps komt inderdaad niet voor op UHD maar 60fps wel, en die andere titels zijn ook naar die beeldsnelheid geconverteerd. Dus ik hoop dat ze dit met Avatar 2 ook gaan doen.
    Zelf niet zo'n bioscoopganger, hoop dan ook dat de film snel op schijf wordt uitgebracht.

    Dank voor de recensie, de paar typfoutjes zijn je vergeven
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Zelf niet zo'n bioscoopganger, hoop dan ook dat de film snel op schijf wordt uitgebracht.
    Snap ik, alhoewel ik nu wel blij ben dat ik in ieder geval dit deel ook in 3D heb gezien, want of deze op 3D Blu-ray uitkomt is nog maar afwachten.

    Dank voor de recensie, de paar typfoutjes zijn je vergeven
    Dank voor de melding en het compliment, ik heb de recensie nog eens herlezen en alles (hoop ik) eruit gehaald. Je mag me altijd PM-en met foutjes, omdat ik het alleen doe is er geen extra check van een paar vreemde ogen voordat de recensie online gaat. Dan gaat er altijd even wat tijd overheen voordat ik de recensie weer vers kan lezen en de taalfoutjes me opvallen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •