De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard John Wick: Chapter 4 (Bioscoop)

    John Wick: Chapter 4 (Bioscoop)

    John Wick 4 is bijna drie uur actie en spektakel, maar kan hiermee het dunne verhaal niet helemaal maskeren.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik heb me enige tijd geleden met veel moeite door John Wick 1 heen geworsteld en met een magere 5,8 gewaardeerd. Niet echt mijn type film, wat vermoedelijk mede veroorzaakt wordt door de matige vertolking van Keanu Reeves, niet bepaald mijn favoriete acteur. Dus de rest van de delen laat ik lekker aan mij voorbijgaan, zeker als ik bijna drie uur lang ernaar moet kijken. Dit soort films hoeven niet langer dan maximaal anderhalf uur te duren. Maar er zijn kennelijk genoeg filmfans die dit type actiefilms wél kunnen waarderen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Tja Marcel, dat is nu eenmaal smaak. En die verschillen gelukkig, zo zijn er vast ook films die jij geweldig vindt en die een ander nauwelijks doorheen komt. Zo kijkt iedereen wat ie wil kijken en wat ie leuk vindt.

  4. #4

    Standaard

    Inderdaad ieder zijn smaak, houd zelf niet zo van die films waar men van die langdradige gevechten heeft om de gevechten, hak hak hak gehakt films noem ik ze zelf wel eens. Doch bij de John Wick films kan ik de stijl van het vlotte omleggen op bijna humorvolle wijze wel waarderen. Heb ze alle drie en alle drie al minimaal 2x gezien, nu maar hopen dat ie snel op schijf uitkomt, naar de bios is niet mijn hobby, streamen mag ook, maar deze komt dan nog wel in de verzameling als hij uitkomt op schijf, hoeft niet eens op UHD, BR doe ik het ook voor
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •