De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mede8er 's herkennen NAS niet meer.

    Hallo,
    Ik heb een probleem met het datatransport van de NAS (Synology DS418) naar mijn mediaspelers van Mede8er (3 stuks).
    Dat heeft jaren perfect gewerkt. Nu had ik echter een probleem dat de schijven vol raakten. Er zaten dus 4 schijven van 4Tb in.
    Die heb ik nu vervangen door 4 schijven van 16Tb, plaats genoeg dus nu, alleen de mediaspelers herkennen de NAS niet meer,
    of beter gezegd, ik krijg steeds de fout : logon failed. Zelfs al een paar keer login en paswoord NAS gewijzigd ... zelfde resultaat.

    Kan iemand mij hier bij helpen aub?

    Alvast bedankt.
    Samsung PS59D550 - Samsung BD-5500 - Onkyo TX608SR - JBL ES 100 - JBL ES 30 - JBL ES 20 - JBL ES 25 - sub JBL 250 - Medi8er Med400

  2. #2

    Standaard

    Ik heb de UPNP moeten activeren en bereikbaar maken.
    Synology heeft vanwege veiligheidsredenen beoaalde settings gedeactiveerd by firmware upgrades.
    Had hetzelfde probleem, nu werkt alles weer en hoef ik ook niet aan te loggen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  3. #3

    Standaard

    Heel fel bedankt, Mark, voor uw reactie. Dat is echt een hele opluchting. Ik dacht dat het niet meer mogelijk zou zijn;
    Ik heb wel een vraag. Ik ben eigenlijk wel een leek in al deze zaken, dus zou je mij eens stap voor stap kunnen uitleggen hoe
    ik die UPNP moet goed zetten.

    Hartelijk bedankt nog eens.
    Samsung PS59D550 - Samsung BD-5500 - Onkyo TX608SR - JBL ES 100 - JBL ES 30 - JBL ES 20 - JBL ES 25 - sub JBL 250 - Medi8er Med400

  4. #4

    Standaard

    Mijn mede8er werkt al maanden niet meer, ziet mijn harde schijven niet en ook mijn pc niet meer.
    Dus uitleg hoe ik hem weer aan de praat krijg zou ook fantastisch zijn.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •