De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Clerks III (Streaming)

    Clerks III (Streaming)

    Clerks III is helaas een nogal zwaarmoedig slotstuk van de trilogie die ooit begon met een goedkoop gemaakte zwart-wit film dat een hit werd en Kevin Smith lanceerde als indie-regisseur.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik had bijna de UHD gekocht maar besloot dat het bedrag wat veel was voor deze film (was een gelimiteerde steelbook van Best Buy). Ik ga wel de blu-ray nog oppikken uit de UK, maar heb zoals wel vaker tegenwoordig geen haast. Wel een leuke samenvatting van zijn carrière voor degene die Smith niet kennen.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik had bijna de UHD gekocht maar besloot dat het bedrag wat veel was voor deze film (was een gelimiteerde steelbook van Best Buy). Ik ga wel de blu-ray nog oppikken uit de UK, maar heb zoals wel vaker tegenwoordig geen haast. Wel een leuke samenvatting van zijn carrière voor degene die Smith niet kennen.
    Dank je! Ja, ik zag dat er in de andere besprekingen van zijn films niet echt op zijn oeuvre is ingegaan, dus ik dacht dat dit een mooie gelegenheid was. Ik heb overigens de regio A blu-ray gekocht (ook ik vond de UHD te duur en waarschijnlijk merk je die upgrade niet echt), maar kon dat niet inpassen in een recensie hier, omdat die versie toch teveel (regio) beperkt is voor veel mensen. Dus vandaar maar de streaming optie.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •