De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Daniel Craig 5-film James Bond Collection, The (DVD)

    Daniel Craig 5-film James Bond Collection, The (DVD)

    De 5 films van Daniel Craig als James Bond worden verzameld in een mooie 5-disc DVD collectie.

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 03-02-2023 om 10:13

  2. #2

    Standaard

    Sowieso mooi stuk geschreven hierover. Wel vraag ik mij af of er nog steeds belangstelling is voor dvd? Al deze films zijn immers in Blu-ray verkrijgbaar. (heb ze zelf alle 5).
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  3. #3

    Standaard

    En op 4k uhd.....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RHK Bekijk bericht
    Sowieso mooi stuk geschreven hierover. Wel vraag ik mij af of er nog steeds belangstelling is voor dvd? Al deze films zijn immers in Blu-ray verkrijgbaar. (heb ze zelf alle 5).
    Dank je! Tja, voor onderweg of voor de caravan met alleen DVD spelers kan het zeker een meerwaarde bieden. En voor degenen die wel fysieke media willen afspelen, maar niet willen upgraden naar Bd/4K.

  5. #5

    Standaard

    Zeker, de laatste heb ik ook in 4K!
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •