De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Staircase, The - Limited Series (DVD)

    Staircase, The - Limited Series (DVD)

    The Staircase is een erg spannende en een uitmuntend geacteerde miniserie in een kwalitatief erg goede DVD-uitgave en met een mooie verpakking.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Dat is toevallig, ik zit deze net te kijken op HBO! Ik ben nu halverwege dus ik ga de review nog niet lezen, maar spannend is het wel....en ik heb nog geen idee hoe het werkelijk zit.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is toevallig, ik zit deze net te kijken op HBO! Ik ben nu halverwege dus ik ga de review nog niet lezen, maar spannend is het wel....en ik heb nog geen idee hoe het werkelijk zit.
    Ik ga uiteraard niks verklappen, maar laat nog even weten wat je ervan vond. Nog veel kijkplezier!

  4. #4

    Standaard

    Zeker een grote aanrader. Acteerprestaties zijn zoals je aangeeft van hoog niveau, zeker Firth is geweldig, dan weer sympathiek, dan weer naar, dan weer zielig, dan weer berekenend. Met als effect dat je mening alle kanten op gaat. Ook erg goed gedaan hoe ze steeds opnieuw haar dood laten zien met de verschillende theorieën.

    Aan de ene kant ben ik wel benieuwd naar de docu die op netflix staat, aan de andere kant kost dat weer veel tijd.....

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht

    Aan de ene kant ben ik wel benieuwd naar de docu die op netflix staat, aan de andere kant kost dat weer veel tijd.....
    Wij zijn aan de docu begonnen en hebben de eerste twee afleveringen bekeken (van de 13 in totaal). Ten eerste vond ik het best langdradig, sommige segmenten hadden best weggelaten kunnen worden, en omdat je het einde al kent zijn we ermee gestopt en vonden het voor nu niet echt van toegevoegde waarde. Als het 5 of 6 afleveringen had geduurd dan hadden we het misschien wel afgekeken, maar nu door het aantal resterende afleveringen zijn we afgehaakt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •