Oorspronkelijk gepost door
DVDProfilersFilmgek
Leuk te zien dat er nog steeds mensen zijn die iets meer willen dan een balkje onder hun TV en de voorraad films laten afhangen van de gekozen streamingsdienst
Sony TV en Sony speler, heb zelf de Sony 800 van de 1e serie, gebruik hem zelden tot nooit,, vind het alles behalve een fijne speler, zo te lezen is tie van jou ook niet echt fijn.
Vaak problemen met Sony ken ik nog uit de beginperiode met mijn TV, vastlopen, veel weigeringen en storingen met HDMI, vervelende updates en uiteindelijk hebben ze er toch nog iets redelijks van kunnen maken, niet dat hij heel af en toe niet vastloopt, maar het gezeur met HDMI is gelukkig opgelost en ook wat andere fouten hebben ze eruit weten te krijgen, helaas nog steeds wel het gedwongen moeten kijken naar Dolby Vision of HDR als Netflix etc etc daarin uitzenden, dit vind ik hoogst vervelend dat Sony mij daartoe dwingt, dit omdat ik absoluut geen voorstander ben van het verschrikkelijk neppe Dolby Vision.
Je hebt denk ik ook wel heel mooi beeld, zou zelf niet blij zijn met de AB, Google die dag en nacht zijn oor bij je te luisteren legt zou mij geen goed gevoel geven, maar goed, ieder zo zijn ding.
Zit net als jij ook met een kleine ruimte, volume is niet zo belangrijk, de kwaliteit van het geluid wel, heb buren aan alle kanten. Je hebt een mooie sub, met de sub kun je het meeste overlast veroorzaken en daar moet je dan ook met inregelen van je systeem rekening mee houden.
Calibreren doe ik zelf niet echt, al check ik zo af en toe wel de settings, soms is er wel eens even snel iets aangepast en weer vergeten terug te zetten, dan krijg je op een gegeven moment het gevoel dat je iets mist en is het leuk om weer even met je systeem aan het stoeien te gaan, zo houd je ook de bediening van het systeem up to date
Kijk je zelf nog wel eens of je Denon nog updates heeft?
Heel veel filmplezier en houd het heel