De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: ProxisAzur.be

  1. #1

    Standaard ProxisAzur.be

    Na de samenvoeging komen ze vandaag met de nieuwe site uit, dus ook een nieuw topic.

    Om de proef op de som te nemen over hun prijszetting gooide ik even 'Revolutionary Road' en 'Saving Private Ryan' (beide BD) in de winkelmand en met verzending bij kwam ik op 62 euro. Er werd dan nog leuk vermeld dat mijn totale voordeel wel 3,10 euro was op de aanbevolen prijs!

    Ik heb net deze twee titels in Media Markt gekocht voor 20 euro te samen.

    Het was al gek bij Proxis en nog gekker bij Azur, maar nu zijn ze helemaal zot geworden. En hun klanten zijn volgens mij ook alleen maar zotten.

  2. #2

    Standaard

    Amai, ze zijn inderdaad wel zeer zeer duur ja.... Ik kijk al een tijdje uit naar de release van unstoppable op bluray (morgen) en bij Fnac en FRS zou deze 25 euro gaan kosten wat ik al best wel duur vind :s. Bij MM zou hij goedkoper worden maarja MM/Saturn vertikt het nog steeds om een vestiging in de buurt van Leuven neer te planten dus dat is geen optie. Amazon daar komt hij pas eind van de maand uit dusja ook niet echte ideaal, maar bij ProxizAzur vraagt men meer dan 31 euro, dat is echt wel lakwechend
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  3. #3

    Standaard

    Titel van hun nieuwsbrief vandaag:
    Haal Dexter in huis: De nieuwe seizoen 4 verschijnt binnekort‏


    Veel Nederlandstaligen werken daar blijkbaar dus ook niet meer...

  4. #4

    Standaard

    Bij die gangsters bestel ik NOOIT meer iets overigens. Te mijden als de pest.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Bij die gangsters bestel ik NOOIT meer iets overigens. Te mijden als de pest.
    Volledig mee eens!

    Hoe die trouwens kunnen overleven met zulke prijzen is me een raadsel...
    Misschien met de verkoop van boeken...

  6. #6

    Standaard

    Aangezien ze een eigen topic hebben, post ik het hier ook maar eens:

    In mei 2010 bestelde ik een boek bij een (bekende)webshop. In augustus 2010 werd het product eindelijk geleverd.

    De website in kwestie heeft enkel online betalingsmogelijkheden of betaling onder rembours. Ik koos dan ook om de betaling uit te voeren via mijn Visa kaart.

    In juli dit jaar kreeg ik plots een mail van het bedrijf in kwestie dat ik nog een openstaand saldo heb voor het bovenstaand product.

    Mail werd meteen beantwoord met de reactie dat de betalingsstatus "Betaling voldaan via Ogone" had op hun website. Wat ook logisch is, ze versturen geen producten zonder voorafbetaling. (hier heb ik nog een kopie van) Op deze mail kreeg ik nooit enige reactie.

    Nu, op mijn afschrift van november dit jaar zie ik dat het betreffende bedrijf het volgens hen verschuldigde bedrag plots van mijn Visa heeft gehaald.

    In tussentijd is mijn Visa 2x vervangen geweest, en ik dacht dat gegevens via Ogone niet zomaar zichtbaar waren voor bedrijven?

    Is het bovendien wel wettelijk om anderhalf jaar later een bedrag van mijn Visa te halen?

    Ondertussen is de webshop gefusioneerd met een andere en is heel hun site aangepast. De betaalstatus "voldaan via Ogone" is nu niet meer te raadplegen bij mijn bestelling.

    Iemand met verstand van zaken die wat meer info/raad kan geven?

    Alvast bedankt

  7. #7

    Standaard

    Visa bellen en terug halen die betaling als je zeker weet dat je het al betaald hebt. Dat kun je ook door Visa nog na laten kijken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #8

    Standaard

    Had ik dit topic maar vroeger gelezen. Heb vorige week een bestelling gedaan en met paypal betaald. Ik heb geen bevestigingsmail van mijn aankoop gekregen en de volgende dag vond ik ook niks meer terug van mijn aankoop op de site. Het geld is natuurlijk wel al van mijn paypall account. Heb al verschillende mails gestuurd, maar die worden compleet genegeerd. Bij deze dus een waarschuwing voor iedereen die overweegt om aankopen te doen op die site. En zoals eerder vermeld, ze zijn over het algemeen ook veel te duur.
    The truth is out there

  9. #9

    Standaard

    Dan toch nog mijn geld kunnen terugvorderen na een claim bij paypal opgestart te hebben. Ze bleven mij bij proxisazur maar negeren. Hetzelfde zal ik in de toekomst dus doen bij die malafide site. Nooit plaats ik daar nog een bestelling!
    The truth is out there

  10. #10

    Standaard

    Heeft er iemand hier al eens blu-rays besteld? Ik heb hier vorige week 2 blu-rays besteld omdat deze op site een stuk goedkoper waren dan ergens anders & ze de status "voor 16u besteld is binnen 48u verzonden" hadden. Nu staat er in mijn accountstatus "wachten op levering uitgever" maar de status van het artikel staat nog altijd hetzelfde.

    Zijn ze betrouwbaar met voorraadstatus of niet?

  11. #11

    Standaard

    Proxis is zowat de minst betrouwbare webwinkel van de gehele Benelux. Hun voorraadstatus klopt nooit, ze reageren niet op mails, en ze betalen met veel vertraging terug.

    Proxisazur is te MIJDEN als de PEST.

    Ze zijn trouwens intussen al hun labels kwijt zoals BeCommerce, wegens te veel klachten.
    Laatst aangepast door kristofke : 05-11-2013 om 09:37

  12. #12

    Standaard

    Vandaag m'n 2 blurays binnengehad. Vorige donderdag besteld, gisteren verzendbericht gekregen & vandaag binnengehad. Buiten de onduidelijke info in "mijn account" ivm de stock heb ik dus geen problemen ondervonden...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •