De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Exclamation Moonage Daydream (David Bowie) bluray

    Helaas is de eerder wel aangekondigde 4K release van Moonage Daydream (de David Bowie film) toch gecancelled, dus ik heb de bluray maar besteld:



    Dit is de Duitse versie die voor minder dan €15 te koop is, stukken minder dan de overige releases die al snel richting de €25 gaan. Hij heeft een zg. Wendecover dus die lelijke leeftijdsaanduiding ben je zo kwijt en het is dezelfde disc als de UK/NL versies, dus ook met NL subs en de originele Engelse Atmos track (dit was niet heel duidelijk te vinden dus heb de gok gewaagd)

    De film is voor de echte Bowie-liefhebbers een must, ik denk dat non-fans of casual fans dit niks vinden, want het heeft maar een hele losse chronologische opbouw, bevat geen volledige nummers, maar wel veel (nieuwe) fragmenten en tussendoor stukjes interview uit met name de jaren '70. De periode 1997-2015 wordt vreemd genoeg geheel genegeerd. Een soort kunstzinnige collage eigenlijk, maar zeker geen biopic zoals Rocket Man of Bohemian Rhapsody. Bekijk de videoclips van Hallo Spaceboy en Under Pressure maar eens, en dat 135 minuten lang, en je krijgt een idee.

    Is het jammer dat er geen 4K-uitgave is? Ja en nee. Ik heb de film ook in de bios gezien en nu weer op bluray dus, maar alleen de (nooit uitgebrachte) fragmenten van het Earls Court concert van de Stage tour in 1978 zijn echt full HD/4k (want op film geschoten). Die zien er wel fantastisch uit en de hoop is dat deze nog eens als losse uitgave worden uitgebracht. 99% van de overige beelden en fragmenten is niet eens HD. Dat was ook al bekend, want full HD opnames van Bowie zijn er gewoon niet; de man is gestopt met optreden voor het full-HD tijdperk (2003) en in de jaren '70 is er nauwelijks wat opgenomen op film (alleen die Earls Court dus, en Ziggy Stardust the motion picture, maar met slechte belichting/onscherp en op 16mm). Alles van Bowie tussen 1980 en 2003 is op video geschoten, en met 2 uitzonderingen ook in 4:3 (Reality Tour en Glastonbury uit 2003 en 2000 zijn als enigen in breedbeeld, maar geen HD bron dus). Verder een enkele videoclip op film, maar het meeste dus op SD video (of lager!). Jammer maar niks meer aan te doen. Toch een aanrader.
    Laatst aangepast door Oakey : 16-02-2023 om 21:05
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  2. #2

    Standaard

    Probeer 'm net te bestellen bij Amazon.DE waar 'ie nu €11.99 is, krijg ik bij afrekenen de schrik van m'n leven: €30 Euro aan leveringskosten....
    Hou 'm dan maar...
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Probeer 'm net te bestellen bij Amazon.DE waar 'ie nu €11.99 is, krijg ik bij afrekenen de schrik van m'n leven: €30 Euro aan leveringskosten....
    Hou 'm dan maar...
    Een doorverkoper zeker?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Klopt, dat is een doorverkoper met de naam "BoH-Gratisversand innerhalb Deutschlands ab 250 €", doorverkopers in Duitsland zijn vanwege de absurde verzendkosten naar Nederland nooit interessant.

    Ik heb de Duitse versie gewoon bij amazon.NL gekocht voor €15,99: https://www.amazon.nl/dp/B0BF2Q744C?...roduct_details
    Nog even iets erbij zoeken en je hebt gratis verzenden. Ik heb hem zondag besteld en hij werd maandag al bezorgd.

    Bij jpc.de hebben ze hem voor 1 cent minder dan €15 (een euro goedkoper dan bij amazon.nl dus) en daar heb je tot en met a.s. zondag geen verzendkosten naar Nederland: https://www.jpc.de/jpcng/movie/detai.../hnum/11047979
    Laatst aangepast door Oakey : 17-02-2023 om 11:50
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  5. #5

    Standaard

    Ik heb hem ook besteld bij Amazon via mn account die ik daar heb, verzendkosten zijn dan gratis. Bedankt voor de tip!
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Klopt, dat is een doorverkoper met de naam "BoH-Gratisversand innerhalb Deutschlands ab 250 €", doorverkopers in Duitsland zijn vanwege de absurde verzendkosten naar Nederland nooit interessant.

    Ik heb de Duitse versie gewoon bij amazon.NL gekocht voor €15,99: https://www.amazon.nl/dp/B0BF2Q744C?...roduct_details
    Nog even iets erbij zoeken en je hebt gratis verzenden. Ik heb hem zondag besteld en hij werd maandag al bezorgd.

    Bij jpc.de hebben ze hem voor 1 cent minder dan €15 (een euro goedkoper dan bij amazon.nl dus) en daar heb je tot en met a.s. zondag geen verzendkosten naar Nederland: https://www.jpc.de/jpcng/movie/detai.../hnum/11047979
    Bedankt voor de info Oakey....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •