De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: Random Space Media

  1. #1

    Standaard Random Space Media

    Tja, het is een beetje gek om een nieuw topic te openen voor een webshop waar we niks (meer) aan hebben, maar ik doe het toch even om te informeren. Random Space Media is een Australische distributeur die op ons forum de laatste tijd bekendheid heeft gekregen door hun exclusieve 3D releases, waaronder die van Spider-Man: No Way Home en Jurassic World: Dominion.

    Nu is helaas het slechte nieuws dat wij vanuit Europa er niet meer kunnen bestellen

    333418196_739487477796793_5609226511113482830_n.jpg

    Dat wordt dus bij interessante titels voortaan Ebay, een doorzendservice gebruiken of wellicht verandert het nog in de toekomst. Ik ben in ieder geval blij dat ik bovenste genoemde titels plus de 3D BD van Jumanji: The Next Level er nog heb besteld.

  2. #2

    Standaard

    Mmm, dat verzenden naar alle landen hebben ze dan niet echt lang volgehouden. Ik heb er maar 1x besteld (ook die Spider-Man natuurlijk), dus ik verwacht ze niet echt vaak nodig te hebben.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mmm, dat verzenden naar alle landen hebben ze dan niet echt lang volgehouden. Ik heb er maar 1x besteld (ook die Spider-Man natuurlijk), dus ik verwacht ze niet echt vaak nodig te hebben.
    Ja inderdaad, dat is maar iets van een half jaar geweest. Ik heb er twee keer besteld, NWH en die andere twee in één bestelling, en andere titels van ze heb ik niet op mijn wishlist staan. Nu hoop ik maar niet dat zij een 3D van bijvoorbeeld Avatar 2 exclusief gaan uitbrengen omdat Fox/Disney dat niet van plan is te gaan doen. Maar goed, dat is afwachten.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja inderdaad, dat is maar iets van een half jaar geweest. Ik heb er twee keer besteld, NWH en die andere twee in één bestelling, en andere titels van ze heb ik niet op mijn wishlist staan. Nu hoop ik maar niet dat zij een 3D van bijvoorbeeld Avatar 2 exclusief gaan uitbrengen omdat Fox/Disney dat niet van plan is te gaan doen. Maar goed, dat is afwachten.
    Als dat het geval zou zijn, dan heb ik nog een manier, maar dat zien we wel als het nodig is .

  5. #5

    Standaard

    En ze stoppen er alweer mee...

    378946716_367393722295837_2751842140677374805_n.jpg

    Op zich geen direct gemis want ze waren al gestopt met leveren naar Europa, maar voor de fysieke branche in het algemeen is het geen goed teken natuurlijk...

  6. #6

    Standaard

    Toch niet verbazingwekkend. Ze hadden natuurlijk een aantal exclusieve 3D uitgaves maar verder...niets wat ze bijvoorbeeld niet bij de grote jongens ezydvd en jb hi-fi niet hebben. Daar is niet tegenop te boksen voor ze.

  7. #7

    Standaard

    Toch maar even snel Jurassic Wold Dominion 3D bij de Amerikaanse Amazon besteld.
    Zijn er nog maar 3 over!!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Toch maar even snel Jurassic Wold Dominion 3D bij de Amerikaanse Amazon besteld.
    Zijn er nog maar 3 over!!
    Dat is ook een leuke inderdaad. Ik heb die ook besteld, samen met Spiderman: NWH en Jumanji: The Next Level toen ze nog naar Europa verzonden.

  9. #9

    Standaard

    Turbine Media, een Duitse versie van Random Space Media, post dit vanmiddag op hun Facebook-pagina:

    Turbine.jpg

    Getoonde afbeeldingen komen uit Bad Guys 3D, Minions: Rise of Gru 3D en Jurassic World: Dominion 3D. Lijkt er dus op dat zij het stokje overnemen...
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 18-09-2023 om 15:44

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •