De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Rocky: The Knockout Collection 4K

    Bij ons verschijnen de eerste 4 Rocky-films op 29 maart op 4K in een Steelbookverpakking, maar in Amerika zijn de 4 films deze week al verschenen. Echter, er zijn problemen met de audiotracks bij Rocky, Rocky II en Rocky III. Bij Rocky staat er een monotrack op de disc, maar dat blijkt een downmix te zijn van de stereotrack i.p.v. de originele monotrack. Bij Rocky II hebben alle audiotracks last van een te lage pitch. Bij Rocky III heeft de Engelse track daar geen last van, maar de gedubde tracks wel.

    Bij ons verschijnen de films zo te zien alleen los, maar in Amerika zijn ze uitgebracht in een box waar bij Rocky IV naast de bioscoopversie ook een nieuwe verlengde versie op de disc staat. En er zit een bonus disc met extra's bij. Ik kan geen informatie vinden of bij onze uitgaves ook de verlengde versie of de bonus disc is bijgevoegd.

    Dus wellicht slim om even te wachten met de aankoop van deze uitgaves. Alle films op de Amerikaanse uitgave zijn trouwens, volgens de recensie op Blu-ray.com, voorzien van Nederlandse ondertitels, behalve de verlengde versie van Rocky IV.
    Laatst aangepast door Frank : 03-03-2023 om 23:29

  2. #2

    Standaard

    Ze zijn allen beschikbaar in 4k DV op itunes voor 4,99 p/st.
    Ben weer aan het vloeken in de kerk....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  3. #3

    Standaard

    ivm iTunes, altijd een heel klein risico dat er iets qua overeenkomst veranderd tussen apple en film studios en je deze nadien niet meer kunt downloaden.

    https://www.forbes.com/sites/johnarc...h=7a6e359c72b6

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Bij ons verschijnen de eerste 4 Rocky-films op 29 maart op 4K in een Steelbookverpakking, maar in Amerika zijn de 4 films deze week al verschenen. Echter, er zijn problemen met de audiotracks bij Rocky, Rocky II en Rocky III. Bij Rocky staat er een monotrack op de disc, maar dat blijkt een downmix te zijn van de stereotrack i.p.v. de originele monotrack. Bij Rocky II hebben alle audiotracks last van een te lage pitch. Bij Rocky III heeft de Engelse track daar geen last van, maar de gedubde tracks wel.

    Bij ons verschijnen de films zo te zien alleen los, maar in Amerika zijn ze uitgebracht in een box waar bij Rocky IV naast de bioscoopversie ook een nieuwe verlengde versie op de disc staat. En er zit een bonus disc met extra's bij. Ik kan geen informatie vinden of bij onze uitgaves ook de verlengde versie of de bonus disc is bijgevoegd.

    Dus wellicht slim om even te wachten met de aankoop van deze uitgaves. Alle films op de Amerikaanse uitgave zijn trouwens, volgens de recensie op Blu-ray.com, voorzien van Nederlandse ondertitels, behalve de verlengde versie van Rocky IV.
    Zijn de Stereo tracks foutief en de Dolby Digital 5.1 mixen wel goed? Of zijn ze beide slecht?

  5. #5

    Standaard

    Je kan beter de losse uitgaven kopen. De Knock Out collection bevat 5 schijven met vier 4K discs en een bonus Bluray disc met focus op de eerste film. Deze bonus disc heeft niet alle extra's overgenomen van de oude BD disc met de film met oa NL subs die is toegevoegd aan de nieuwe 2023 - 2 Disc Steelbook van Rocky.

    Audio commentary by actor/writer Sylvester Stallone
    Audio commentary by director John G. Avildsen, producers Irwin Winkler and Robert Chartoff, and actors Talia Shire, Carl Weathers and Burt Young, and special camera effects/steadicam operator Garrett Brown
    Audio commentary by boxing legends trainer Lou Duva and commentator Bert Sugar
    "8 mm Home Movies of Rocky (1975)" featurette (with audio commentary by director John G. Avildsen and pre-production supervisor Lloyd Kaufman - 8:13)
    "3 Rounds with Lou Duva" featurette (4:31)
    "Interview with a Legend - Bert Sugar: Author/Commentator and Historian" featurette (6:47)
    "The Opponents" featurette (16:10)
    "In the Ring: Making of" documentary (74:59):
    - Part I (23:36)
    - Part II (22:25)
    - Part III (29:41)
    "Steadicam: Then and Now with Garrett Brown" featurette (17:35)
    "Make-Up! The Art and Form with Michael Westmore" featurette (15:18)
    "Staccato: A Composer’s Notebook with Bill Conti" featurette (11:37)
    "The Ring of Truth" featurette (9:35)
    "Behind the Scene With Director John Avildsen" featurette (12:27)
    "A Tribute to Burgess Meredith" featurette (7:47)
    "A Tribute to James Crabe" featurette (3:37)
    "Video Commentary with Sylvester Stallone" featurette (28:52)
    "Sylvester Stallone on Dinah! (1976)" segment (17:17)
    "Stallone Meets Rocky" featurette (2:59)
    Trailers:
    - Teaser (1:35)
    - Theatrical (3:34)
    TV sports:
    - Introducing Sylvester Stallone (0:32)
    - Critical acclaim #1 (0:32)
    - Critical acclaim #2 (1:02)
    Bron: Amerikaanse 2023 - 2 Disc Steelbook
    van Rocky op dvdcompare. Volgens hun beide schijven dus NL subs en dus hergebruik van de eerdere juiste Bluray met extra's. ( Ja want er is ook BD disc zonder extra's in eerdere boxset met ook bonus disc, misschien is deze bonus disc wel de zelfde)

    Of de NL uitgaven ook daadwerkelijk de zelfde discs gebruikt heeft als Amerikaanse is afwachten. Zie het zo doen dat hun die extra loze BD hebben gebruikt.

    Dit staat er op Knock Out Bonus Disc (Bron: Dvdcompare):

    8mm Home Movies of Rocky (1975)" featurette (with audio commentary by director John G. Avildsen and pre-production supervisor Lloyd Kaufman) (12:32)
    "3 Rounds with Lou Duva" featurette (4:34)
    "Steadicam: Then and Now with Garrett Brown" featurette (17:26)
    "Make-Up! The Art and Form with Michael Westmore" featurette (15:11)
    "Staccato: A Composer's Notebook with Bill Conti" featurette (11:30)
    "The Ring of Truth" featurette (9:37)
    "A Tribute to Burgess Meredith" featurette (7:53)
    "Stallone Meets Rocky" featurette (3:00)
    "The Making of Rocky vs. Drago: Keep Punching" documentary (58:29)
    Trailers (14:05)
    Laatst aangepast door pietdvd : 04-03-2023 om 23:13

  6. #6

    Standaard

    De delen zijn allemaal lost te bestellen bij bol.com.
    32.99 € per stuk.

    Rocky
    Rocky II
    Rocky III
    Rocky IV


  7. #7

    Standaard

    Rocky - The Undisputed Collection (Blu-ray)

    Ik heb deze versie op blu ray waar ik nog steeds tevreden mee ben.
    Alle 6 Rocky films en een bonus disc vol met extra's


  8. #8

    Standaard

    Ik heb die boxset ook, maar dan de US versie. Heb die zelfs nog nooit helemaal bekeken, en met de prijzen van die losse uitgaven ga ik deze niet upgraden voorlopig. Alhoewel ik wel benieuwd ben naar de DC van deel IV.

  9. #9

    Standaard

    Review van 'The Knockout Collection' in 4K op blu-ray.com. Oordeel zelf.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Review van 'The Knockout Collection' in 4K op blu-ray.com. Oordeel zelf.
    Tja, nauwelijks een upgrade dus en een nogal uitgeklede versie qua extra's, en qua serie films ook incompleet. Ik koop deel IV wel een keer los als die in prijs is gezakt, en dan waarschijnlijk niet in NL.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, nauwelijks een upgrade dus en een nogal uitgeklede versie qua extra's, en qua serie films ook incompleet. Ik koop deel IV wel een keer los als die in prijs is gezakt, en dan waarschijnlijk niet in NL.
    Qua beeld zijn ze zo te lezen wel een upgrade, alleen de punten die jij aangeeft én de geluidsproblemen zijn imo een dikke NEE om de set te kopen.

  12. #12

    Standaard

    Volgens mij hanteren ze bij itunes hetzelfde systeem als muziekdienst qobuz.

    Eens gekocht, zitten deze films in je collectie.

    Ook als de film niet langer te koop zou aangeboden worden omwille van een rechtenkwestie.

    Ik weet wel niet hoe het zit met woke-censuur op oude films.

    Krijg je dan nog de oude versie of de aangepaste / geknipte versie?

    Aangezien Apple de grootste speler is voor digitale aankoop van film, denk ik wel dat ze in tegenstelling tot andere platforms serieus genomen worden door filmindustrie. Bij de andere digitale platformen zijn wel aangekochte films verdwenen omwille van licentierechten (of door stopzetting dienst).
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 17-03-2023 om 22:01

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •