De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Last of Us, The - Seizoen 1 (Streaming)

    Last of Us, The - Seizoen 1 (Streaming)

    The Last of Us is niet alleen de beste game-verfilming ooit, maar is op zichzelf al een zeer sterk overlevings-drama vol met kracht en emotie.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    "Aan het begin van de eenentwintigste eeuw ontstaat een parasitaire schimmel die mensen in besmettelijke zombies verandert."

    Dit alleen zou mij ervan weerhouden om deze serie te gaan bekijken. Ik haat werkelijk zombies in films en series, tenzij er de draak mee gestoken wordt. Zombies zijn de meest stupide filmkarakters die ik ken. Als dit in deze serie slechts zijdelings vermeld wordt, prima, maar als ze werkelijk acte de presence geven: nee, dank u.
    Ik ben ook totaal geen gamer, dus dat is misschien een andere reden om deze serie links te laten liggen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    "Aan het begin van de eenentwintigste eeuw ontstaat een parasitaire schimmel die mensen in besmettelijke zombies verandert."

    Dit alleen zou mij ervan weerhouden om deze serie te gaan bekijken. Ik haat werkelijk zombies in films en series, tenzij er de draak mee gestoken wordt. Zombies zijn de meest stupide filmkarakters die ik ken. Als dit in deze serie slechts zijdelings vermeld wordt, prima, maar als ze werkelijk acte de presence geven: nee, dank u.
    Ik ben ook totaal geen gamer, dus dat is misschien een andere reden om deze serie links te laten liggen.
    In de serie komen ze veel minder naar voren dan in de games. Het is wel een voortdurende dreiging op de achtergrond, maar de strijd en gevechten vormen in de serie veel minder een setting dan in de games. Daarin wordt je als speler veel meer aangevallen door deze zombies dan in de serie. Daarin draait het veel meer om de relatie tussen Ellie en Joel en de overlevingsstrijd die ze hebben in de desolate wereld die de pandemie en de bestemmingen hebben veroorzaakt. Je doet IMO de serie ook veel tekort wanneer je aangeeft dat je een gamer moet zijn om deze serie te kunnen waarderen. Het tegendeel is hierin meer dan waar.

  4. #4

    Standaard

    Serie was in één woord geweldig. Heb zelf de game 2x gespeeld (PS3, day one en PS4), maar alle toevoegingen en veranderingen maakten het toch weer fris. Kom maar op met nieuwe seizoenen en de adaptatie van Part Two! En wat Rogier zegt de infected spelen in de serie maar een zeer kleine rol en omdat het bronmateriaal een game was je te laten weerhouden om deze serie te kijken, dan mis je echt iets heel goeds.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •