De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 4k uhd kopen in NY, Boston ...oostkust

    Wie weet goede adressen om te shoppen in NY, Boston,, Phladeplhia of Washington ?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #2

    Standaard

    Het is al vaker gezegd hier maar ook in de VS kopen mensen fysieke dragers enkel nog online, als ze het al doen want Netflix, Disney+, HBO etc komen daar natuurlijk vandaan. Ik kom voor mijn werk regelmatig in de VS in grote steden (afgelopen maand nog in Michigan en Californië). Winkels die vroeger veel aanbod hadden zoals Target en Wallmart hebben nu geen cd’s en dvd’s meer en als ze die al hebben dan nooit in de winkels in de steden, maar in de grote stores aan de rand van steden hadden ze een paar jaar geleden soms nog wel wat. Losse dvd-winkels zoals je die in Londen nog wel hebt heb ik in de VS al jaren niet meer gezien, soms een klein winkeltje in een mall ofzo. En als ze al wat hebben ergens dan zijn de prijzen absoluut niet interessant, $40 voor een 4k is best normaal, dus verwacht geen amazonprijzen (bij Target in Denver 3 jaar geleden, waar ze dan 20 titels hadden ofzo; dit jaar bij Target helemaal geen muziek en films meer).

    Ik zoek altijd ook wel hoor of er iets zit (Washington, Boston voor corona nog geweest) maar het valt altijd tegen. In San Diego vorige maand had ik wat leuke vinylwinkels gevonden (dacht ik) maar alles begon bij $45-50. Totaal niet interessant dus. 4K/bluraywinkels heb ik daar helemaal nergens gezien.

    Ik zou zeggen, bespaar je de moeite of bestel als je langer op één plek bent gewoon wat bij amazon.com en laat het op je hotel bezorgen (hotels rekenen daar vaak wel wat voor, pakje in ontvangst nemen, want tja Amerika he).

    Ik vond dit jaar ook echt dat de VS in drie jaar tijd (in coronatijd niet geweest) heel erg duur geworden zijn. Ik heb voor een gewone pint nergens onder de $9 betaald en voor een glas wijn nergens onder de $14, en dat waren geen A-locaties. En dan ook nog zonder tax en tip, wat er ook nog bijkomt. De wisselkoers helpt ook niet echt mee.

    Maar wel leuk dat je een roundtrip gaat doen aan de East coast, Boston en NYC is altijd leuk. Washington vanwege de sites ook. Philly nog nooit geweest.
    Laatst aangepast door Oakey : 06-04-2023 om 06:59
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  3. #3

    Standaard

    Ik ben op Facebook lid van een aantal 4K/Blu-ray groepen en daar worden ook vaak aankopen gedeeld, en dan niet alleen van winkels als Best Buy en Target, maar ook van de kleinere "Thrift stores" zoals Dollar General enzo. Die zou je in de omgeving eens moeten zoeken, want daar worden soms ook gesealde exemplaren verkocht. Ook in vintage/gam,es winkels worden soms films verkocht. Het aanbod is wat kleiner en meer verspreid, maar soms kan je er leuke deals vinden, ook tweedehands.

  4. #4

    Standaard

    Maar ook 4K titels bij thrift stores? Bij die dollarwinkels vind je idd soms een rijtje blurays, maar dat is dan net als bij ons bij het Kruidvat of de Action, totaal niet interessant.

    De laatste keer dat ik bij Best Buy was heb ik daar geen fysieke filmdragers meer gezien. Maar wellicht verschilt het per regio/filiaal.
    Laatst aangepast door Oakey : 03-04-2023 om 07:55
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Maar ook 4K titels bij kringloopwinkels?

    De laatste keer dat ik bij Best Buy was heb ik daar geen fysieke filmdragers meer gezien. Maar wellicht verschilt het per regio/filiaal.
    Ja zeker, je ziet ze steeds vaker en steeds meer. Soms nog geseald, zal wel een restpartij oid zijn wat is opgekocht. Best buy heeft ook nog aanbod, maar dat verschilt idd per filiaal. Als Mark ook Facebook heeft, dan zou ik zeker lid worden van een paar 4K groepen en daar een vraag stellen. Je krijgt snel antwoord en wordt vaak goed geholpen met advies.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •