De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Drie nieuwe Star Wars-films aangekondigd, Daisy Ridley keert terug

    Drie nieuwe Star Wars-films aangekondigd, Daisy Ridley keert terug

    Bron: rtlnieuws.nl https://www.rtlnieuws.nl/entertainme...-terug-als-rey

    Ze hebben alleen een verkeerde foto geplaatst (Hayley Atwell)!

    Edit: foto aangepast.
    Laatst aangepast door Johan1967 : 07-04-2023 om 16:25

  2. #2

    Standaard

    Benieuwd naar de film van Filoni.

  3. #3

    Standaard

    Op de één of andere manier interesseert het me niet meer.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Vragen naar de bekende weg, want Queen Kennedy is nog steeds aan de macht bij Lucasfilm.
    Waarom is Sharmeen Obaid-Chinoy ingehuurd als regisseur voor een grote Star Wars film? De regisseur heeft nul ervaring in actie en SF, laat staan grote producties. Vervolgens wordt het verhaal verteld dat Rey een nieuwe Jedi Order wilt gaan opbouwen. Volgens mij lijkt dat meer een taak voor Luke Skywalker, als ik die boeken mag gaan geloven

  5. #5

    Standaard

    Ik zal het anders formuleren: no Yuuzhan Vong, no sale!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Vragen naar de bekende weg, want Queen Kennedy is nog steeds aan de macht bij Lucasfilm.
    Waarom is Sharmeen Obaid-Chinoy ingehuurd als regisseur voor een grote Star Wars film? De regisseur heeft nul ervaring in actie en SF, laat staan grote producties.
    Omdat disney nu kan zeggen dat ze de eerste vrouwelijke POC whatever is die een SW film regisseert.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Vervolgens wordt het verhaal verteld dat Rey een nieuwe Jedi Order wilt gaan opbouwen. Volgens mij lijkt dat meer een taak voor Luke Skywalker, als ik die boeken mag gaan geloven
    Klopt. Is een hele trilogie over geschreven in de 90's. Met Rey kunnen ze die geschiedenis nu overschrijven.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik zal het anders formuleren: no Yuuzhan Vong, no sale!
    Ah, een kenner van de New Jedi Order!

  7. #7

    Standaard

    Ik ben benieuwd of dezelfde vraag opgekomen was als het een blanke man was geweest. Ik gok van niet . Dat zal zeker weer woke zijn of weet ik hoe het heet.

    Disney heeft al eerder kansen aan onverwachte regisseurs gegeven, denk aan het MCU.

  8. #8

    Standaard

    Ah dus Sharmeen Obaid-Chinoy is in werkelijkheid gewoon een director for hire waar Disney heel veel vrouwelijke regenboog veertjes in hun DEI reetje kan stoppen.
    Wat een mijlpaal.
    Als kers op de taart gaan ze de self insert van Queen Kennedy gebruiken ipv Luke.
    Ach ja, het is leuk voor Daisy Ridley, Heb ze waarschijnlijk weer wat te doen.
    Ik zeg waarschijnlijk want je weet maar nooit hé.
    Kijk maar eens naar Rian Johnson en zijn Star Wars trilogie.
    https://www.starwars.com/news/rian-j...r-wars-trilogy
    Drukke agenda en zo

    Of deze mooie aankondiging

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Ah dus Sharmeen Obaid-Chinoy is in werkelijkheid gewoon een director for hire waar Disney heel veel vrouwelijke regenboog veertjes in hun DEI reetje kan stoppen.
    Wat een mijlpaal.
    Als kers op de taart gaan ze de self insert van Queen Kennedy gebruiken ipv Luke.
    Ach ja, het is leuk voor Daisy Ridley, Heb ze waarschijnlijk weer wat te doen.
    Ik zeg waarschijnlijk want je weet maar nooit hé.
    Kijk maar eens naar Rian Johnson en zijn Star Wars trilogie.
    https://www.starwars.com/news/rian-j...r-wars-trilogy
    Drukke agenda en zo

    Of deze mooie aankondiging
    Of.....

    Gareth Edwards wiens Rogue One deels werd herschoten door Tony Gilroy
    Of Josh Trank, die een Boba Fett film zou regisseren (wat niet doorging)
    Of Lord & Miller, beide van de Solo film gehaald
    Wat te denken van Benioff & Weiss, wiens Jedi prequel niet door ging
    En wat te denken van Stephen Daldry, die een Obi-Wan film zou maken
    Damon Lindeloff? Nope, project ging niet door
    En dan hebben we JD Dillard nog. Helaas. Ook zijn SW film ging niet door
    Colin Trevorrow dan. Regisseur van Episode 9. Heel zijn script in de shredder en opzij gezet; Abrams ging het doen.
    Had ik Feige en Waldron al genoemd? Nee? Ook hun SW film is geschrapt
    En dan hebben we James Mangold nog die een Boba Fett film zou gaan doen.

  10. #10

    Standaard

    Dat ze bij Di$ney de pedalen kwijt zijn, is zowat het understatement van het jaar...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Het laatste wat ik er over zeg ( want ik wil mij verder niet in de discussie laten meelokken, er zijn betere dingen te doen met mijn tijd), is dat als de eerste redenen die je kan bedenken waarom iemand met weinig ervaring met zo'n soort film is ingehuurd te maken hebben met vrouw zijn, inclusiviteit of ras i.p.v. bijvoorbeeld dat ze een bepaalde overtuigende visie heeft voor de film of dat ze een Oscar gewonnen heeft en wel iets zal kunnen, er nog een lange weg te gaan is......

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het laatste wat ik er over zeg ( want ik wil mij verder niet in de discussie laten meelokken, er zijn betere dingen te doen met mijn tijd), is dat als de eerste redenen die je kan bedenken waarom iemand met weinig ervaring met zo'n soort film is ingehuurd te maken hebben met vrouw zijn, inclusiviteit of ras i.p.v. bijvoorbeeld dat ze een bepaalde overtuigende visie heeft voor de film of dat ze een Oscar gewonnen heeft en wel iets zal kunnen, er nog een lange weg te gaan is......
    Ben ik met je eens JP, ik ben in ieder geval benieuwd waarmee ze komen, voorheen had ik ook nooit in kunnen schatten dat iemand als John Favreau één van de meest succesvolle SW-series zou gaan maken, maar hier zijn we. Dus ik zie het allemaal wel.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Of.....

    Damon Lindeloff? Nope, project ging niet door
    Yup, die komt er wel. Dat is namelijk de nieuwe Rey film. Alleen zit er nu wel weer iemand anders op het script, maar meestal krijg je dan nog wel een writing credit. Overigens is het Lindelof met één f

    'Star Wars' Film Rumors: John Boyega May Be in Talks to Return for Rey's Film, Original Lead Actor No Longer Attached Following Lindelof's Departure - Star Wars News Net

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Yup, die komt er wel. Dat is namelijk de nieuwe Rey film. Alleen zit er nu wel weer iemand anders op het script, maar meestal krijg je dan nog wel een writing credit. Overigens is het Lindelof met één f

    'Star Wars' Film Rumors: John Boyega May Be in Talks to Return for Rey's Film, Original Lead Actor No Longer Attached Following Lindelof's Departure - Star Wars News Net
    Prima, dan wisselen we die van Lindelof in voor Rangers of the New Republic; project dat werd aangekondigd en vervolgens gecancelled werd

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Of.....

    Gareth Edwards wiens Rogue One deels werd herschoten door Tony Gilroy
    Of Josh Trank, die een Boba Fett film zou regisseren (wat niet doorging)
    Of Lord & Miller, beide van de Solo film gehaald
    Wat te denken van Benioff & Weiss, wiens Jedi prequel niet door ging
    En wat te denken van Stephen Daldry, die een Obi-Wan film zou maken
    Damon Lindeloff? Nope, project ging niet door
    En dan hebben we JD Dillard nog. Helaas. Ook zijn SW film ging niet door
    Colin Trevorrow dan. Regisseur van Episode 9. Heel zijn script in de shredder en opzij gezet; Abrams ging het doen.
    Had ik Feige en Waldron al genoemd? Nee? Ook hun SW film is geschrapt
    En dan hebben we James Mangold nog die een Boba Fett film zou gaan doen.
    Ouch. Pijnlijk zelf. Kan je nagaan hoe de huidige Disney Lucasfilm omgaat met hun regisseurs.
    Al krijgt Mangold een nieuwe kans voor een Star Wars film, vanwege Indy vermoed ik.

    Enfin het is al te duidelijk dat Sharmeen gewoon een visuele activistische spreekbuis voor Queen Kennedy gaat worden zonder enige echte creatieve zeggenschap.

    Net zoals bij Disney Marvel.
    Want ooit was Lucrecia Martel benaderd om Black Widow te regisseren
    Martel continued, "Marvel and other such production houses are trying to involve more female filmmakers …What they told me in the meeting was, 'We need a female director because we need someone who is mostly concerned with the development of Scarlett Johansson’s character.'" But, Martel added, "They also told me, 'Don’t worry about the action scenes, we will take care of that.' I was thinking, 'Well, I would love to meet Scarlett Johansson but also I would love to make the action sequences.'"
    The story only reinforced a persistent perception, fair or not, that Marvel hires directors with little experience in action filmmaking for better control of the final product and to maintain an overall house style.
    Sterker nog, sommige scenes zijn bij Marvel al jaren van te voren bedacht.
    Insider released a video analysis documenting Third Floor's role in developing 19 of Marvel Studios' films through previsualized fights, action scenes and digital environments. As explained by Third Floor CEO Chris Edwards, previous companies used Previs "for just small pockets of that movie for the one big visual effect shot, for the big finale sequence," whereas modern studios like Marvel heavily rely on this technique to construct the majority of their films.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Prima, dan wisselen we die van Lindelof in voor Rangers of the New Republic; project dat werd aangekondigd en vervolgens gecancelled werd
    Dat zou toch met Cara Dune zijn. Die karakter is volgens mij veel populairder dan Rey . Ontzettend jammer dat Gina Carano weg is. Een sterke vrouw met een eigen echte mening is bij Lucasfilm toch niet welkom.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •