De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The English (miniserie)

    En wie zegt dat er geen goede westernseries gemaakt worden?

    Een miniserie bestaande uit 6 delen met rollen voor bekende acteurs zoals Emily Blunt, Ciaran Hinds, Stephan Rea en Toby Jones. Maar de beste, naast Emily Blunt is Chaske Spencer. Wat een vent! De cinematografie is verbluffend mooi, menige film kan hier een voorbeeld aan nemen.
    Soms is het verhaal lastig te volgen omdat er regelmatig gewisseld wordt in de tijd en de locaties, maar wees gerust: alles wordt duidelijk.

    Een sterke aanrader. Staat op Disney+. En voor de niet-streamers onder ons is er een blu-ray in de UK uitgekomen, ik weet alleen niet of die ondertiteld is.


  2. #2

    Standaard

    Daar had ik als western-liefhebber mijn oog ook al op laten vallen, en dat Emily Blunt meedoet is natuurlijk een grote bonus. Jij zegt dat deze op Disney+ staat, maar de trailer is van Amazon Prime. Ik denk niet dat ik er een Disney+-of Amazon-abonnement voor over heb, maar de Blu-ray is een goed alternatief.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Interessant. Ik vond 1883 (een Yellowstone prequel) op SkyShowtime ook een goeie western.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Daar had ik als western-liefhebber mijn oog ook al op laten vallen, en dat Emily Blunt meedoet is natuurlijk een grote bonus. Jij zegt dat deze op Disney+ staat, maar de trailer is van Amazon Prime. Ik denk niet dat ik er een Disney+-of Amazon-abonnement voor over heb, maar de Blu-ray is een goed alternatief.
    En toch staat deze op Disney+ .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde
    Interessant. Ik vond 1883 (een Yellowstone prequel) op SkyShowtime ook een goeie western.
    Yellowstone hebben we toen geprobeerd, net als 1923, maar bij beide zijn we afgehaakt. Is 1883 beter?

  5. #5

    Standaard

    Zelfde universum, maar een afgerond verhaal in 10 afleveringen, waar veel meer focus is in de verhaallijn. Het is een soort van Oregan trail.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zelfde universum, maar een afgerond verhaal in 10 afleveringen, waar veel meer focus is in de verhaallijn. Het is een soort van Oregan trail.
    Ik zet 'm op de lijst, bedankt!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •