De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dit zijn de Universal releases van mei

    Dit zijn de Universal releases van mei

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Tár lijkt me wel een mooie film, de rest vind ik minder interessant.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Tár lijkt me wel een mooie film, de rest vind ik minder interessant.
    Die lijkt mij dus weer niks, ik ben wel benieuwd naar de nieuwe Shyamalan (en daar komt dus ook een recensie van )

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Die lijkt mij dus weer niks, ik ben wel benieuwd naar de nieuwe Shyamalan (en daar komt dus ook een recensie van )
    Dito hier. Voor de rest lijkt Cocaine Bear wel compleet van de pot gerukt, kan wat worden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dito hier. Voor de rest lijkt Cocaine Bear wel compleet van de pot gerukt, kan wat worden.
    Ja, ik ben nooit zo'n fan van die ridicule films. Winnie The Pooh: Blood & Honey werd me ook aangeboden om te recesneren, maar daarvoor heb ik vriendelijk bedankt. Niet aan mij besteed, net als deze.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb ze alle drie al gezien. Cocaine Bear is exact wat je ervan verwacht, zorg dat je voldoende alcohol bij de hand hebt. Knock at the Cabin was aardig maar toch een iets mindere Shyamalan imo (en ik ben fan). Nog steeds wel een solide 7 trouwens. Maar Tár was veruit de beste. Het zal niet een film voor iedereen zijn. Langzaam, niet alles wordt uitgelegd, structuur van de film is ietwat afwijkend, maar de film bleef mij wel dagen bij.

    Voor ieder wat wils denk ik .

  7. #7

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •