Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 26 worden weergegeven.

Discussie: Versus

  1. #1

    Standaard Versus

    Wie weet wanneer er hier een fatsoenlijke R2 van deze film uitkomt? Er is momenteel al een franse release te verkrijgen maar aangezien ik geen japans/frans versta is dit geen optie....

  2. #2

    Standaard Re: Versus

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirty Harry
    Wie weet wanneer er hier een fatsoenlijke R2 van deze film uitkomt? Er is momenteel al een franse release te verkrijgen maar aangezien ik geen japans/frans versta is dit geen optie....
    In Japan is een fatsoenlijke DVD uitgebracht (R2), met Engelse ondertiteling dacht ik. Deze release is wel ontzettend duur. Er bestaat ook een bootleg

  3. #3

    Standaard

    mijn review van de franse versie komt heel binnenkort op dvdinfo. Voor diegene die een minimum aan frans verstaan is dit een zeer goede versie

  4. #4

    Standaard Re: Re: Versus

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JayLunar

    In Japan is een fatsoenlijke DVD uitgebracht (R2), met Engelse ondertiteling dacht ik. Deze release is wel ontzettend duur.
    Dat klopt, voor minder dan €50,- heb ik hem nog niet gezien en dat gaat toch net iets te ver

  5. #5

    Standaard

    mijn review van de franse editie van deze dvd staat nu op dvdinfo , lijkt me zeker een mooi alternatief voor de zeer dure japanse versie.

    De regio 2 versie uit de bespreking is te krijgen voor een goede prijs op dvdzone2

  6. #6
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard Re: Versus

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirty Harry
    Wie weet wanneer er hier een fatsoenlijke R2 van deze film uitkomt? Er is momenteel al een franse release te verkrijgen maar aangezien ik geen japans/frans versta is dit geen optie....
    ik wil je nu niet beledigen hoor ... maar je kent geen frans ??????????

    ... ben ik effe blij dat ik belg ben en het wel kan ....

  7. #7

    Standaard Re: Re: Versus

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop


    ik wil je nu niet beledigen hoor ... maar je kent geen frans ??????????

    ... ben ik effe blij dat ik belg ben en het wel kan ....
    ik spreek nederlands, duits en engels, dat vind ik wel voldoende, heb er verder ook geen enkele behoefte aan om frans te leren, dan leer ik liever een ECHTE wereldtaal.....

  8. #8

    Standaard

    idd,ik ook duits engels en nederlands, groot gelijk harry!

    mazzel,niels

  9. #9

    Standaard

    soms heeft het zo zijn voordeel om frans te kunnen hoor guys lol
    denk maar aan :
    - amelie poulain, franse 2 disk
    - versus
    ...
    en dan vergeet ik nog de mogelijkheid om een conversatie te beginnen met al die heerlijke franse / franstalige vrouwen

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66

    en dan vergeet ik nog de mogelijkheid om een conversatie te beginnen met al die heerlijke franse / franstalige vrouwen
    was toevallig deze week in Frankrijk en dan is het idd behoorlijk *** als je geen frans spreekt

  11. #11

    Standaard

    in duitsland komt er een mooie 2-disc limited TIN!
    alleen duitse subs, das een beetje jammer. maar misschien ga ik er toch wel voor want zoveel conversaties zijn er nou ook weer niet

    http://www.legend-films.com/Div/Versusbox1.jpg

  12. #12

    Standaard

    Hoeveel gaat ie kosten? Wat Frans betreft is het vanzelfsprekend een pre als je de taal min of meer passief beheerst, wat iets anders is dan praten (actief) tegen een of andere vrouw En dat geldt natuurlijk voor alle andere moderne talen.

    Er zijn bergen Franse films die de moeite waard zijn en die geen EE of FF ondertitels hebben, jammer genoeg.

    Piet

    p.s. Weet iemand toevallig een echt heel goede webshop voor Franse titels, waar je niet meteen LOTR of Buffy ziet maar een Franse film als je de website bekijkt.

  13. #13

    Standaard

    geen idee wat ie gaat kosten,
    hier wel wat info:

    Studio: ems / Legend
    Rating: Not Rated
    115 Minutes (Pal)
    Release: March 6, 2003
    Code: 2 (Pal)
    DVDs: 2

    Disc 1:

    Movie in 1,85:1 (16:9 anamorphic)

    German DTS 5.1
    German DD 5.1
    Japanese Dolby Surround 4.0

    German subtitles

    Features:

    Audio Commentary (in English) with Director Ryuhei Kitamura
    and Producer Keishiro Shin

    Disc 2:

    Features:

    „Behind the Scenes of VERSUS“
    26 minutes

    „The Making of VERSUS“
    25 minutes

    DOWN TO HELL
    The prequel of Versus. 51 minutes. German subtitles.

    NERVOUS
    spin-off to Versus. 7 minutes. German subtitles

    „ … und Schnitt!“
    12 minutes. interview with Editor Shuichi Kakesi.

    „Team Versus“
    Gag Reel

    „Versus World Tour“
    Videodiaries - Premiere, press conference...

    „Making Of: Der Clip“
    Behind The Scenes - clip

    „VERSUS: Die Trailer“:
    3 Japanese Trailer and TV-Spots
    International Trailer (English)
    Videotrailer (German)
    Trailer: DOWN TO HELL
    Trailer: ALIVE

  14. #14

    Standaard

    Bedankt, Riny. Staat nu op de wenslijst. Ik heb hier een 'oude' versie van Versus, eigenlijk zonde om te verkopen.

    Groeten,

    Piet

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Piet Pijpers
    Bedankt, Riny. Staat nu op de wenslijst. Ik heb hier een 'oude' versie van Versus, eigenlijk zonde om te verkopen.

    Groeten,

    Piet
    je bedoelt een 'bootleg' versie van versus heb ik ook ghead maar mijn dvdspeler lustte hem niet zo

  16. #16

    Standaard

    Maar een soort curiosum! Wat een puinhoop was dat. Toch maar houden.

    Groeten,

    Piet

  17. #17

    Standaard

    Ik heb Versus zelf ook en dan niet de bootleg maar de officiele R2 JAP uitgave, zeer leuke film!

    En die Tin versie ziet er zeer gaaf uit! alleen jammer dat mijn Duits niet zo top is!
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Piet Pijpers
    Hoeveel gaat ie kosten?
    rond de 30 euro

  19. #19

    Standaard

    Kunnen die duitsers dan nooit eens gewoon doen en er engelse subs bij op zetten.

    Daar baal ik van zeg, mijn duits is niet zo goed.


    Aaaaahh Zee Germans
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  20. #20
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Vind het feit dat ze een duitse DTS track erop mikken en japans maar 4.0 Dolby veel erger als een duitse subtitle track (mijn duits is wel redelijk dus...)

  21. #21

    Standaard

    tartan heeft ook versus uitgebracht, R0, eng subs

  22. #22

    Standaard

    Ik heb een UK Import gekocht van Versus bij Rodirect en of is dat ook de SHIT uitgave van Versus
    What ?

  23. #23
    Erwin_W
    Guest

    Standaard Re: Versus

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Wie weet wanneer er hier een fatsoenlijke R2 van deze film uitkomt? Er is momenteel al een franse release te verkrijgen maar aangezien ik geen japans/frans versta is dit geen optie....
    Fatsoenlijke discotheek ook goed? http://www.versuz.be/ :wink: (van horen zeggen hoor )

  24. #24

    Standaard

    Is er nu al een regio 2 versie met Nl Subs van deze film?
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  25. #25
    incubus
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Is er nu al een regio 2 versie met Nl Subs van deze film?
    Nee, tot nu toe is er nog steeds geen regio 2 versie met NL subs beschikbaar. Ik heb ook al veschillende potentiële DVD firmas (Asiamania, Total Film, A-Film, DFW) gemailed of iemand van hen de rechten gekocht heeft. Alle reacties waren helaas negatief. Deze staat niet in de planning terwijl er toch heel erg veel vraag naar is.

    Ik heb een bootleg DVD en ook de Tartan release.
    De bootleg DVD is niet om aan te zien en de Tartan release heeft een verkeerde aspect ratio. Je verliest veel van het beeld en dat is erg nadelig bij de erg coole gevechtscenes. Soms valt een persoon die klappen krijgt half, en soms volledig , uit het beeld waardoor je niet de juiste ervaring meekrijgt.

    Het is dus nog serieus wachten op een fatsoenlijke release...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •