De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Kandahar vanaf 8 juni in de bioscoop

    Kandahar vanaf 8 juni in de bioscoop

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Gerard Butler is ondertussen de koning van de C-film geworden. Had ik niet gedacht na het geweldige 300...

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Gerard Butler is ondertussen de koning van de C-film geworden. Had ik niet gedacht na het geweldige 300...
    Tja, de rekeningen van Gerard moeten ook betaald worden natuurlijk....en na 300 had i niet persé gedacht dat er een klasse acteur was ontdekt...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Gerard Butler is ondertussen de koning van de C-film geworden. Had ik niet gedacht na het geweldige 300...
    Ik vind de films van Gerard Butler toch altijd wel vermakelijk. Een C acteur is ie mijn inziens zeer zeker niet, dan denk ik eerder aan een Steven Seagal bijvoorbeeld.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, de rekeningen van Gerard moeten ook betaald worden natuurlijk....en na 300 had i niet persé gedacht dat er een klasse acteur was ontdekt...
    Nee, die Oscar zou er niet komen, maar hij had toch wel een goede kop en genoeg uitstraling. Ik had hem in de betere actie films verwacht.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik vind de films van Gerard Butler toch altijd wel vermakelijk. Een C acteur is ie mijn inziens zeer zeker niet, dan denk ik eerder aan een Steven Seagal bijvoorbeeld.
    Imo is hij daar redelijk vergelijkbaar mee. De laatste films die ik van hem heb gezien (er zijn anderen in huis die ook een stem hebben welke film we gaan kijken ) waren Plane, Greenland, Geostorm en twee van die 'Has Fallen' films. Niet mijn ding. Maar...one man's trash is another man's treasure. En het allemaal subjectief en smaak he. Hij zal best een aardig publiek hebben, anders maakt hij niet zoveel films.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •