De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Panic Room

  1. #1

    Standaard Panic Room

    Op 6 juni aanstaande wordt er in Spanje een blu-ray uitgave van Panic Room uitgebracht:

    https://dvdstorespain.es/en/movies/1...555539108.html

    Ontegenzeggelijk een bootleg, alhoewel er in Spanje nog wel eens een grijs gebied is omdat de lokale distributierechten worden gekocht, net als bij True Lies. Dus geen officiële release en buiten Spanje een bootleg, maar binnen Spanje waarschijnlijk dus niet.
    In ieder geval ga ik voor de €13,- wel de gok wagen. Er zit zelfs een aparte DVD met extra’s bij. Wie weet kan deze release nog verder verrassen!
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 15-05-2023 om 19:07

  2. #2

    Standaard

    Bedankt voor de tip! Ook besteld. Beter dan niks, nietwaar?

  3. #3

    Standaard

    Ik had er al iets van opgevangen; misschien waag ik de gok ook wel.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Die extras zullen van de 3-Disc UK DVD editie komen.

  5. #5

    Standaard

    Nou, ik heb deze gisteren binnen gekregen en vanochtend even direct vergeleken met de UK 3-disc DVD (qua beeldkwaliteit dan). De twee discs zitten in een zwarte dubbel BD-case, dat is wel netjes gedaan. Maar het is zeker geen officiële release, de cover heeft niet echt een hele scherpe print, vooral de foto van Jodie Foster en Kirsten Stewart op de achterkant is duidelijk een kopie. Maar goed, ik kan gelukkig melden dat de inhoud van de disc wél goed is, best wel goed eigenlijk. Na een 1-op-1 vergelijking met de DVD is de beeldkwaliteit van de Blu-ray echt beter, stukken beter. Scherpte is veel beter, en vooral in scènes met wat (secundair) licht is het detail echt stukken beter. Bij slechtere verlichte scènes en op een afstand zie je nog wel wat onscherpte, maar dan nog is dit veel beter dan bij de DVD. De prent is ook veel schoner dan die van de DVD. Er staan diverse audiotracks op, waaronder een DTS HD MA 5.1 track in het Engelse en de audiocommentaartrack. Subs zijn o.a. Engels. De extra's lijken inderdaad van de 3-disc SE DVD te komen, gelukkig zijn ze wel Engels gesproken met hardcoded Spaanse subs. Anders dan de Spaanse trailer lijken er geen nieuwe extra's op te staan. Maar voor iets meer dan €18,- inc verzending is dit toch echt wel een aanrader hoor.

  6. #6

    Standaard

    Bedankt voor de informatie. Ik zal 'm dan ook maar bestellen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •