Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 33 van 33 worden weergegeven.

Standaard

Vandaag de Steelbook binnen gekregen van Bol en ik ben nu de discs aan het bekijken. Wat opvalt is dat alleen de film (op zowel de 4K als de Blu-ray disc) is voorzien van Nederlandse ondertitel. De extra's hebben geen Nederlandse ondertitels.

Standaard

Ik heb besloten dat ik deze pas koop als de prijs wat gezakt is.
    Ik heb de film al minimaal 10 jaar niet gezien, maar het staat mij bij dat ik het wel een goede film maar geen bijzondere film vond. Ik zal de steelbook dan wel missen maar een standaarduitgave vond ik prima.

Standaard

Ik krijg vandaag ook de steelbook binnen. Heb em ook van Seven dus dan staat deze er mooi naast. Ik vind deze film vooral qua cinematografie erg interessant. Daarnaast is het een film die zich (bijna) alleen maar in het donker afspeelt, dus ik ben erg benieuwd naar de 4K transfer en met name de (extra?) detaillering dankzij HDR.

Standaard

Geen paniek! Gewoon geduld hebben. Gaat helemaal goed komen! Is het niet vandaag, dan wel morgen of anders over zes maanden...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Geen paniek! Gewoon geduld hebben. Gaat helemaal goed komen! Is het niet vandaag, dan wel morgen of anders over zes maanden...
    Dat wel, maar als je de steelbook wilt hebben (ik niet perse) dan moet je er wel wat sneller bij zijn.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat wel, maar als je de steelbook wilt hebben (ik niet perse) dan moet je er wel wat sneller bij zijn.
    Dat zou kunnen. Maar de steelbook-uitgaven van bijv. Wonka en Barbie raken ze na een half jaar aan de straatstenen nog niet kwijt...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard

het is soms raar, sommige uitgaves zijn eenmalig zoals Lawrence of Arabia 4K, is na een steelbook en die verzamelbox, nooit meer uitgegeven. Dat is de reden dat ik die panic room had gekocht, zeker te zijn dat ik hem heb.

en inderdaad, sommige zoals die barbie film, is nog steeds in steelbook te koop.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten