Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 149 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Momenteel is hij niet leverbaar.
    En hoe gaat het dan als je hem al gereserveerd hebt ?

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    En hoe gaat het dan als je hem al gereserveerd hebt ?
    Daar komen we komende week achter.

  3. #103

    Standaard

    De ook al een tijdje niet bestelbare Duitse 3D, Steelbook, versie van deel 2 is vandaag verzonden door Amazon

    EDIT: en nu al binnen!
    Laatst aangepast door rvvnr1 : 11-07-2023 om 19:57

  4. #104

    Standaard

    Net bericht gekregen van Bol.com dat de 4K van Avatar is verzonden. En hij is ook weer te bestellen.

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Net bericht gekregen van Bol.com dat de 4K van Avatar is verzonden. En hij is ook weer te bestellen.
    Mijn Pre-Order is ook verzonden, En....Als je hem nu besteld is hij wel € 5,- duurder.

  6. #106

    Standaard

    Toch maar even gedaan, deze gaat snel OOP net als de 3D.

  7. #107

    Standaard

    Topictitel even aangepast zodat we het hier ook over de eerste Avatar in 4K kunnen hebben

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Toch maar even gedaan, deze gaat snel OOP net als de 3D.
    Maar de Engelse Avatar UHD heeft toch ook Nederlandse ondertiteling? Dus echt OOP niet?

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogier burghout Bekijk bericht
    toch maar even gedaan, deze gaat snel oop net als de 3d.
    Noob vraag, wat is OOP

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Noob vraag, wat is OOP
    Out Of Print, dus dat het niet meer gemaakt wordt.
    The future is Blu

  11. #111

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Out Of Print, dus dat het niet meer gemaakt wordt.
    Allebei bedankt

  13. #113

    Standaard

    Bij Fnac is de 3D niet op voorraad, maar wel weer te bestellen. Is dezelfde release als die bol.com had.

    https://www.fnac.com/a18145401/Avata...omnsearchpos=1

  14. #114

    Standaard

    Iemand die zijn exemplaar van Avatar al heeft gekregen van bol.com? De mijne van fnac is gisteren al toegekomen en er was een slipcover bij met de info enkel in het Frans, terwijl op het doosje zelf zowel Nederlands als Frans stond… dus ik vroeg mij af of dit bij bol.com hetzelfde zou zijn.

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinNo Bekijk bericht
    Iemand die zijn exemplaar van Avatar al heeft gekregen van bol.com? De mijne van fnac is gisteren al toegekomen en er was een slipcover bij met de info enkel in het Frans, terwijl op het doosje zelf zowel Nederlands als Frans stond… dus ik vroeg mij af of dit bij bol.com hetzelfde zou zijn.
    Ik heb de bol.com versie moeten bestellen voor mijn ouders en de achterkant is tweetalig.


    (image is link met grotere versie)

  16. #116

    Standaard

    Ik moet in ieder geval tot morgen wachten totdat ik mijn exemplaar krijg, door drukte bij de post.

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik moet in ieder geval tot morgen wachten totdat ik mijn exemplaar krijg, door drukte bij de post.
    Ik ook, ondanks dat PostNL weer eens heeft aangegeven dat deze is bezorgd. Waardeloos bedrijf is het toch.

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bij Fnac is de 3D niet op voorraad, maar wel weer te bestellen. Is dezelfde release als die bol.com had.

    https://www.fnac.com/a18145401/Avata...omnsearchpos=1
    Bij amazon.nl ook te bestellen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Bij amazon.nl ook te bestellen.
    Linkje?

    Ik kan hem (Avatar 2 in 3d) niet vinden, alleen de US en UK versies op amazon.nl
    Laatst aangepast door Barty32 : 13-07-2023 om 14:33

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Barty32 Bekijk bericht
    Linkje?

    Ik kan hem (Avatar 2 in 3d) niet vinden, alleen de US en UK versies op amazon.nl
    Dat is deze, maar die is op dit moment niet te bestellen. NB Ik kan bevestigen dat dit de Franse 3D versie van Avatar: The Way of Water is, want ik heb deze bij Amazon NL besteld en ontvangen (was een pre-order). Op een gegeven moment is de pagina naar Coral hernoemd, geen idee waarom.

    Coral - Bluray 3d : Amazon.nl: Films & tv

  21. #121

    Standaard

    Ik mag het hier eigenlijk niet plaatsen, maar omdat het te maken heeft met ''Avatar: The Way of Water'' plaats ik het toch maar hier.

    Vandaag de zeer moeilijk te vinden soundtrack cd van de 2e Avatar binnengekregen voor het bedrag van € 20,50 (€ 13,50 voor de cd + € 7,00 verzendkosten).

    Ik heb de cd van de 1e film ook & wilde daarom ook de soundtrack hebben op cd van de 2e film. Hij is alleen uitgebracht op LP & als stream/download. Maar gelukkig nu dus ook origineel op cd!



    Voor diegene die deze dubbel cd ook wil bestellen, hier het adres waar ik hem vandaan heb: https://www.etsy.com/de-en/listing/1...BoC0NwQAvD_BwE

    Voor alle duidelijkheid: Het betreft 2 geperste cd's & dus geen gebrande cd's!!!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 13-07-2023 om 18:50

  22. #122

    Standaard

    De Duitse 3D versie heeft NL-se subs.
    En wat een waanzinnig beeld! Wow!!

  23. #123

    Standaard

    Ik heb de Duitse Avatar 1 4K-UHD versie gekocht via Amazon.de en vandaag ontvangen, bevat 3 discs 1x 4K-UHD, 1x Full HD 2K Blu-ray en 1x Bonus/extra's Blu-ray disc. Alle discs hebben Nederlandse ondertiteling (Niederländische Untertitel).



    Ter aanvulling ik heb Avatar-The Way Of Water (4K Ultra HD Blu-ray) standaard editie al wat eerder gekocht via bol.com. Deze had ik toen het beschikbaar kwam al snel in huis.
    Laatst aangepast door Balskie : 19-07-2023 om 16:13 Reden: Amazon.de weblink gekoppeld klik er op en komt direct op de duitse Amazon website

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Balskie Bekijk bericht
    Ik heb de Duitse 4K versie gekocht via Amazon.de en vandaag ontvangen, bevat 3 discs 1x 4K-UHD, 1x Full HD 2K Blu-ray en 1x Bonus/extra's Blu-ray disc. Alle discs hebben Nederlandse ondertitels.
    Avatar 1 of Avatar 2?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Avatar 1 of Avatar 2?
    Avatar 1 dit was ik inderdaad vergeten er bij te vermelden.

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •