Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 149 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Heb je het nu over de eerste of de tweede Avatar-film? Want dat de 3D-versie van de eerste film erg geslaagd is, weten we toch?
    Wat denk je zelf Marcel? We zitten toch in het topic van de tweede film? Vreemde opmerking eerlijk gezegd...

  2. #77

    Standaard

    Helemaal niet vreemd. In dit topic komt ook regelmatig de eerste film voorbij. Je hebt het over ‘weer’, dus daaruit moet ik dus kennelijk opmaken dat de eerste keer dus in de bioscoop geweest is? En dan niet in 3D.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #78

    Standaard

    Heeft die 4K versie van "Avatar deel 1" op Bol meteen al op "Niet leverbaar" gestaan.
    Of zijn er mensen die hem op Bol hebben kunnen bestellen / reserveren ???

    Dit topic is eigenlijk voor Avatar: The way of water, maar hier begint het topic ivm deel 1 en 2 al behoorlijk door elkaar te lopen, (een topic over alleen deel 1 zou makkelijk zijn)

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Helemaal niet vreemd. In dit topic komt ook regelmatig de eerste film voorbij. Je hebt het over ‘weer’, dus daaruit moet ik dus kennelijk opmaken dat de eerste keer dus in de bioscoop geweest is? En dan niet in 3D.
    Ja, de eerste keer was in de bios en ook in 3D. Maar ook met HFR, dus het is altijd afwachten hoe dat alles vertaald wordt en op disc terecht komt.

  5. #80

    Standaard

    Mijn 3D versie die ik bij Amazon NL had besteld (28,88 euro), staat nu op "Wordt nu verzonden" Ik ben benieuwd!

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Heeft die 4K versie van "Avatar deel 1" op Bol meteen al op "Niet leverbaar" gestaan.
    Of zijn er mensen die hem op Bol hebben kunnen bestellen / reserveren ???
    Ik zoek al weken vrijwel elke dag bij Bol op Avatar 4K en heb nooit een hit gehad met deel 1, dus ik denk het niet.
    The future is Blu

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik zoek al weken vrijwel elke dag bij Bol op Avatar 4K en heb nooit een hit gehad met deel 1, dus ik denk het niet.
    Bij Fnac is deze (zelfde EAN code als bol.com) wel te bestellen voor 28,17 euro inclusief verzendkosten.

    https://www.fnac.com/a18234282/Avata...ton-Blu-ray-4K

  8. #83

    Standaard

    Acht dagen voor release eindelijk te bestellen bij Bol!
    The future is Blu

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Bij Fnac is deze (zelfde EAN code als bol.com) wel te bestellen voor 28,17 euro inclusief verzendkosten.

    https://www.fnac.com/a18234282/Avata...ton-Blu-ray-4K
    Als Nederlander kan ik Fnac bij mijn weten niet gebruiken.
    The future is Blu

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Als Nederlander kan ik Fnac bij mijn weten niet gebruiken.
    Zeker wel, gisteren nog een CD van ze ontvangen. De .com verstuurt internationaal, de Belgische niet.

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Acht dagen voor release eindelijk te bestellen bij Bol!
    Ben in dubio of ik deze nu al zal kopen/bestellen. De reviews zijn nogal wisselend en ik verwacht dat deze uitvoering over een aantal maanden gewoon in een 2-voor-30-euro actie zit.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ben in dubio of ik deze nu al zal kopen/bestellen. De reviews zijn nogal wisselend en ik verwacht dat deze uitvoering over een aantal maanden gewoon in een 2-voor-30-euro actie zit.
    Ik heb de beelden al gezien op een manier that shall not be named en ben al lang overtuigd. 2 voor €30 zie ik volgend jaar ook wel gebeuren, dus als je geen fan bent van de film, snap ik het wachten wel. Zelf ben ik wel groot van van de wereld die hier geschapen is. Het verhaal laat ik even buiten beschouwing.
    The future is Blu

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik heb de beelden al gezien op een manier that shall not be named en ben al lang overtuigd. 2 voor €30 zie ik volgend jaar ook wel gebeuren, dus als je geen fan bent van de film, snap ik het wachten wel.
    Ik ben heus wel fan van deze film, maar een 4K-versie zal nooit de sublieme 3D-versie kunnen overtreffen. Daarvoor biedt 4K als formaat gewoon te weinig in vergelijking tot 3D.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik ben heus wel fan van deze film, maar een 4K-versie zal nooit de sublieme 3D-versie kunnen overtreffen. Daarvoor biedt 4K als formaat gewoon te weinig in vergelijking tot 3D.
    We kunnen het niet meer oneens zijn.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  15. #90

    Standaard

    Tja, beiden formaten hebben natuurlijk zo zijn voordelen, maar de Avatar-films vind ik bij uitstek films die de grootste meerwaarde in 3D hebben, door de hele opzet ervan.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 05-07-2023 om 10:52

  16. #91

    Standaard

    Zowel in de bios als thuis heb ik na deel een nooit meer een betere 3D ervaring gehad.TRON: LEGACY 3D op een mooi 2e plaats.
    Helaas ondersteunt mijn 2020 scherm geen 3D.

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zowel in de bios als thuis heb ik na deel een nooit meer een betere 3D ervaring gehad.TRON: LEGACY 3D op een mooi 2e plaats.
    Helaas ondersteunt mijn 2020 scherm geen 3D.
    Ik kan Gravity 3D ook echt aanraden.
    The future is Blu

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik kan Gravity 3D ook echt aanraden.
    Daar vond ik het 3D effect ook goed.Ik ben alleen geen fan van de hoofdrolspelers.
    Bij bv TRON: LEGACY was het verhaal matig maar qua beleving heel vet.Nou ben ik ook wel heel erg fan van Daft Punk.
    Laatst aangepast door jeroeni : 05-07-2023 om 16:38

  19. #94

    Standaard

    Zonet mijn Nordic 4K editie van de eerste Avatar film binnengekregen. Deze heeft NL subs op de 4K disc & de bonus disc maar niet op de reguliere BD.

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Zonet mijn Nordic 4K editie van de eerste Avatar film binnengekregen. Deze heeft NL subs op de 4K disc & de bonus disc maar niet op de reguliere BD.
    Ik dacht dat die de 17e pas zou uitkomen. Vreemd.
    The future is Blu

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik dacht dat die de 17e pas zou uitkomen. Vreemd.
    Ik bestel Nordic releases altijd via FutureMovieShop in Finland & die sturen uit van zodra ze stock hebben...

    Ze hebben er nog 4 in stock indien interesse: https://www.futuremovieshop.fi/avatar-2009-p-4361.html

  22. #97

    Standaard

    Hoe zijn de verzendkosten daar?
    Kan t niet vinden...

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Hoe zijn de verzendkosten daar?
    Kan t niet vinden...
    Ik heb 6,95 EUR betaald voor 1 film met gewone postverzending. Ze bieden ook Express aan met DHL voor 17,95 EUR.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Ik heb 6,95 EUR betaald voor 1 film met gewone postverzending. Ze bieden ook Express aan met DHL voor 17,95 EUR.
    OK bedankt, kan weleens interessant zijn...

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Acht dagen voor release eindelijk te bestellen bij Bol!
    Momenteel is hij niet leverbaar.

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •