Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 149 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nou, ik twijfel of ondertitels iets is wat Cameron interesseert, ik denk dat meer aan hem toe te wijzen is dat deze überhaupt zo'n brede fysieke release heeft gekregen, én een aparte release in 3D. Dat zie je nu eigenlijk niet meer.
    Ja, dat eigenlijk.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #27

    Standaard

    De US versie heeft een "family friendly 5.1 mix"...., Gelukkig naast de Dolby Atmos.
    Zal die dan extra agressief zijn?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  3. #28

    Standaard

    Nu maar hopen dat ze geleverd gaan worden door bol.com. Ze schuiven nog al eens met de leverdatum. Of zijn plots niet meer te verkrijgen.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  4. #29

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    De Engelse 4K van deel 1 heeft NL-se subs!
    Zie: https://m.media-amazon.com/images/I/...AC_SL1500_.jpg
    Hiermee kunnen we ervan uitgaan dat de Franse versie het ook heeft en ik ben er nu ook wel van overtuigd dat er een Nederlandse uitgave komt Mijn verwachting is dat die de komende week op Bol.com staat.
    The future is Blu

  6. #31

    Standaard

    Ik kreeg net het nieuws dat de 3D blu-ray versie plots een Bol.com exclusive geworden is. Dat is bizar want de pre-order is ook van Amazon.fr verdwenen terwijl ze dezelfde release zijn. Bij Fnac gaat de release nog gewoon door, bij Media Markt is de 3D release ook verdwenen.

  7. #32

    Standaard

    Deze versie stond in bestelling bij de groothandel VSN, maar werd plots geannuleerd en kreeg na navraag het antwoord dat het een Bol.com exclusive werd.

    En als dat inderdaad zo is dan zou Bol.com dat er zelf bijzetten. Ik heb gewoon een flauw vermoeden dat de medewerker iets horen waaien heeft maar dat er een productie probleem is aangezien ook in Frankrijk oa Amazon de 3D versie offline hebben gehaald.

  8. #33

    Standaard

    Kreeg je dat nieuws van Bol.com zelf, want ik heb hem ook gereserveerd (Bij Bol.com) samen met de 4K versie.
    Want op de website is er niets van te zien, en ook geen mailtje gehad.
    Laatst aangepast door TifKag : 19-06-2023 om 16:20

  9. #34

    Standaard

    Dat nieuws kwam van VSN die mijn bestelling geannuleerd had voor deze versie en dat als reden gaf.

    Echter niet alleen Amazon Frankrijk maar oa Auchan heeft de 3D versie offline gehaald. Ik vermoed dus dat er productieproblemen zijn of de vraag is veel groter dan initieel voorzien werd voor productie.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    De US versie heeft een "family friendly 5.1 mix"...., Gelukkig naast de Dolby Atmos.
    Zal die dan extra agressief zijn?
    Nee joh, Vin Diesel geeft juist commentaar.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Echter niet alleen Amazon Frankrijk maar oa Auchan heeft de 3D versie offline gehaald. Ik vermoed dus dat er productieproblemen zijn of de vraag is veel groter dan initieel voorzien werd voor productie.
    De 3D-steelbook uitgave op Amazon Duitsland kun je anders nog steeds bestellen...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #37

    Standaard

    Het lijkt er op dat de 3D release die Bol.com verkoopt een ''echte'' Franse inport met Franse tekst met NL subs is. Dus geen FR/NL release met Nederlands kijkwijzer zoals Warner waar we op hadden gerekend door barcode 8717418615543. In andere bewoording: Er verschijnt geen Nederlandse 3D release.


    Bron: https://www.cultura.com/p-avatar-2-l...418615543.html



  13. #38

    Standaard

    Avatar 2 : La Voie de l'eau; het klinkt toch iets minder...

    Ik zit nog te twijfelen wat ik doe. Zal ik nog wachten of toch gelijk kopen En welke dan? Die 3D van de UK heeft ook de bonus disc zo te zien en is €27,50:



    Ik ben gelukkig niet afhankelijk van Nederlandse ondertiteling.

  14. #39

    Standaard

    Ik heb de "Nederlandse" versie voor Vaderdag gekregen dus de keuze is voor mij gemaakt
    Recensie ervan volgt overigens ook trouwens, denk na komend weekend.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb de "Nederlandse" versie voor Vaderdag gekregen dus de keuze is voor mij gemaakt
    Recensie ervan volgt overigens ook trouwens, denk na komend weekend.
    Welke versie is dat dan, Rogier
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Welke versie is dat dan, Rogier
    Ik vermoed de versie van Bol.com Mark, maar aangezien het een cadeau is weet ik dat niet zeker he

  17. #42

    Standaard

    De specs van het net...

    Disc Title: Avatar: The Way of Water
    Disc Label: Avatar.The.Way.of.Water.2022.MULTi.COMPLETE.UHD.BL URAY
    Disc Size: 94,189,780,198 bytes
    Protection: AACS2
    Playlist: 00004.MPLS
    Size: 90,679,220,544 bytes
    Length: 3:12:34.167
    Total Bitrate: 62.79 Mbps
    Video: MPEG-H HEVC Video / 43894 kbps / 2160p / 23.976 fps / 16:9 / Main 10 @ Level 5.1 @ High / 10 bits / HDR10 / BT.2020
    * Audio: English / Dolby TrueHD/Atmos Audio / 7.1 / 48 kHz / 4818 kbps / 24-bit (AC3 Embedded: 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -27dB)
    * Audio: English / DTS-HD Master Audio / 2.0 / 48 kHz / 1711 kbps / 24-bit (DTS Core: 2.0 / 48 kHz / 768 kbps / 24-bit / DN -4dB)
    * Audio: English / Dolby Digital Audio / 2.0 / 48 kHz / 320 kbps / DN -27dB
    * Audio: English / Dolby Digital Audio / 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -27dB
    * Audio: French / Dolby Digital Plus Audio / 7.1 / 48 kHz / 1024 kbps / DN -27dB (AC3 Embedded: 5.1 / 48 kHz / 576 kbps / DN -27dB)
    * Audio: Spanish / DTS Audio / 5.1 / 48 kHz / 1509 kbps / 24-bit / DN -4dB
    * Audio: Spanish / DTS Audio / 5.1 / 48 kHz / 1509 kbps / 24-bit / DN -4dB
    * Audio: German / Dolby Digital Plus Audio / 7.1 / 48 kHz / 1024 kbps / DN -27dB (AC3 Embedded: 5.1 / 48 kHz / 576 kbps / DN -27dB)
    * Audio: Italian / Dolby Digital Plus Audio / 7.1 / 48 kHz / 1024 kbps / DN -27dB (AC3 Embedded: 5.1 / 48 kHz / 576 kbps / DN -27dB)
    * Subtitle: English / 38.146 kbps
    * Subtitle: French / 21.270 kbps
    * Subtitle: Spanish / 22.422 kbps
    * Subtitle: German / 22.719 kbps
    * Subtitle: Italian / 21.915 kbps
    * Subtitle: Dutch / 21.385 kbps
    * Subtitle: Danish / 18.664 kbps
    * Subtitle: Finnish / 24.357 kbps
    * Subtitle: Norwegian / 22.301 kbps
    * Subtitle: Swedish / 19.475 kbps
    * Subtitle: French / 0.452 kbps
    * Subtitle: Spanish / 0.439 kbps
    * Subtitle: Catalan / 0.438 kbps
    * Subtitle: German / 0.465 kbps
    * Subtitle: Italian / 0.439 kbps
    "A man's got to know his limitations", ...

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    De specs van het net...
    Uit welk land komt deze disc?
    The future is Blu

  19. #44

    Standaard

    Het is een EU uitgave (kijk maar naar de talen en ondertitels) uit Frankrijk. Dus niet de US e.d.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Uit welk land komt deze disc?
    "A man's got to know his limitations", ...

  20. #45

    Standaard

    Dat ie Europees was leek mij inderdaad ook al wel evident. Ik was benieuwd of er onderlinge verschillen zijn per land.

    Ik knijp hem een beetje met mijn pre-order van de Franse versie van deel 1. Daar staan volgens verschillende kanalen (Amazon.fr, dvdfr.com...) alleen Engele en Franse ondertitels op. Volgens Fnac.com meer, waaronder Nederlandse. Ik wil niet dat ik er pas definitief achter kom dat het er niet op staat als ik de Franse editie in huis heb en het dan als het al kan naar Frankrijk terug moet sturen.
    The future is Blu

  21. #46

    Standaard

    Die van mij heeft Nederlandse en Franse opdruk. Het is de 4K + Blu-ray, niet de steelbook maar de keepcase versie.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #47

    Standaard

    De 3D versie is niet meer te koop op bol. Het lijkt alsof er allemaal mensen zijn die niets meer met 3D deden opeens toch deze de kans geven. In de VS zijn er ook tekorten...

    Toch maar de Engelse gekocht trouwens.

  23. #48

    Standaard

    Ik heb gisteren mijn versie binnengekregen, en het is inderdaad de volledig Franse hoes. Maar heb zelf ook de 4K UHD erbij gekocht en die hoes is tweetalig en past goed bij de 3D versie dus ik ben tevreden. En er zijn inderdaad overal veel tekorten dus ik vind het prima. Er schijnt wel nieuwe voorraad geproduceerd te worden, zo wordt via internationale fora als TheDigitalBits en HighDefDigest aangegeven.

  24. #49

    Standaard

    Oké nu is dan deel 2 uit, en de 2 covers van de 4K en 3D passen inderdaad netjes bij elkaar. (heb ze zelf ook allebei).

    Nu is de volgende vraag (denk ik) een 4K versie van deel 1.(Met NL ondertitels op 4K en BD)
    Weet er iemand of deze site de juiste info verschaft. ?

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Oké nu is dan deel 2 uit, en de 2 covers van de 4K en 3D passen inderdaad netjes bij elkaar. (heb ze zelf ook allebei).

    Nu is de volgende vraag (denk ik) een 4K versie van deel 1.(Met NL ondertitels op 4K en BD)
    Weet er iemand of deze site de juiste info verschaft. ?
    Bluray-disc.de is altijd erg betrouwbaar als het gaat om info vwb audio en ondertitels. Dus je kan ervan uitgaan dat die info wel klopt.
    Ik ga zelf voor de Franse UHD van deel 1 (of degene die in NL wordt uitgebracht, maar daar zie ik nog geen info over).

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •