De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Fast X (Bioscoop)

  1. #1

    Standaard Fast X (Bioscoop)

    Fast X (Bioscoop)

    Fast X is over-de-top-actie die aan geloofwaardigheid verder inboet maar een beetje wordt gered door een leuke vertolking van Jason Momoa.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Geloofwaardigheid verder inboet ?......richting deel 2 was het al ongeloofwaardig.
    Na het geweldige deel 1 koste mij het een paar delen om die films weer te waarderen.Al met al denk ik dat die zwaar over de top actie en verhaal wel de juiste keuze is.

    Ik kijk er best wel naar uit om hem straks te zien.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Geloofwaardigheid verder inboet ?......richting deel 2 was het al ongeloofwaardig.
    Na het geweldige deel 1 koste mij het een paar delen om die films weer te waarderen.Al met al denk ik dat die zwaar over de top actie en verhaal wel de juiste keuze is.

    Ik kijk er best wel naar uit om hem straks te zien.
    Ja klopt hoor vwb geloofwaardigheid, maar toen gebeurde er genoeg andere dingen om je af te leiden, en dat is nu toch wat minder het geval. Plus het verhaal komt een beetje als herhaling over (weer iemand uit het verleden, dit keer een verloren zoon, vorige keer een broer, enz).

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja klopt hoor vwb geloofwaardigheid, maar toen gebeurde er genoeg andere dingen om je af te leiden, en dat is nu toch wat minder het geval. Plus het verhaal komt een beetje als herhaling over (weer iemand uit het verleden, dit keer een verloren zoon, vorige keer een broer, enz).
    Op die manier.Op een gegeven moment is de koek op.

  5. #5

    Standaard

    Ik sla deze nu echt over, of ze moeten thuis nog een keer deze willen kijken.

  6. #6

    Standaard

    De actie is goed, maar als je voor het verhaal gaat, kun je beter naar een spongebob film gaan kijken.

    Ik kwam echt zwaar teleurgesteld thuis;.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •