De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Knock at the Cabin (Blu-ray)

    Knock at the Cabin (Blu-ray)

    Knock at the Cabin is een best geslaagde psychologische thriller van de regsseur van The Sixth Sense.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik mocht de film wel best, Shyamalan komt toch altijd weer met iets origineels.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Als ik op de link klik, zie ik de recensie niet, alleen de titel en een plaatje?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als ik op de link klik, zie ik de recensie niet, alleen de titel en een plaatje?
    Wil je nog eens een keer proberen?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Wil je nog eens een keer proberen?
    Gaat nu goed .
    Ik heb deze nog in de bios gezien en kwam zelf voor deze op een 7 uit.
    Het meest verrassende was eigenlijk dat er nu geen plottwist was aan het eind. Dat was wel leuk, want je zit er op te wachten. .
    Ik ben al tijden wel een fan van Shyamalan en hij levert bijna altijd wel een vermakelijke film op, al is hij nooit meer zo goed geweest als zijn eerste films. Ik heb even opgezocht wat de cijfers zijn van de laatste kijkbeurten van zijn films:

    The Sixth Sense (1999) 9
    Unbreakable (2000) 9,5
    Signs (2002) 8,5
    The Village (2004) 8,5
    Lady in the Water (2006) 8
    The Happening (2008) 7
    The Last Airbender (2010) 4,5
    After Earth (2013) 6
    The Visit (2015) 7
    Split (2016) 8
    Glass (2019) 8
    Old (2021) 7,5
    Knock at the Cabin (2023) 7

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Gaat nu goed .
    Ik heb deze nog in de bios gezien en kwam zelf voor deze op een 7 uit.
    Het meest verrassende was eigenlijk dat er nu geen plottwist was aan het eind. Dat was wel leuk, want je zit er op te wachten. .
    Ik ben al tijden wel een fan van Shyamalan en hij levert bijna altijd wel een vermakelijke film op, al is hij nooit meer zo goed geweest als zijn eerste films. Ik heb even opgezocht wat de cijfers zijn van de laatste kijkbeurten van zijn films:

    The Sixth Sense (1999) 9
    Unbreakable (2000) 9,5
    Signs (2002) 8,5
    The Village (2004) 8,5
    Lady in the Water (2006) 8
    The Happening (2008) 7
    The Last Airbender (2010) 4,5
    After Earth (2013) 6
    The Visit (2015) 7
    Split (2016) 8
    Glass (2019) 8
    Old (2021) 7,5
    Knock at the Cabin (2023) 7
    Ja, ik wist dat er geen plottwist in zou zitten, dus zat er niet op te wachten. Wel vond ik de uitleg wie de vier vreemdelingen nu eigenlijk waren en dat het verhaal over het einde van de wereld dus wel waar was best verrassend.

    Overigens mooi lijst, in de meeste kan ik me best vinden. Ik vond alleen Glass een tegenvaller, en dan vooral het einde. Veel te geforceerd. Voor mij had Split ook niet in dat universum gehoeven met daarna nog een vervolg. Split en Unbreakable hadden prima naast elkaar kunnen 'bestaan' zonder verdere connectie.

  7. #7

    Standaard

    Dat klopt zeker, Split en Unbreakable hebben op het eerste gezicht ook niets met elkaar te maken, alleen door de eindscene. Ik was juist wel tevreden met Glass waarin hij een verdere vervolg aan het verhaal gaf met de originele acteurs. Maar ik ben ben misschien at bevooroordeeld want als ik 'Shyamalan' zie staan, dan heb ik al zin om de film te zien . Ik heb ook alle films (behalve The Last Airbender en nu Knock at the Cabin) meerdere keren gezien. Leuk is dat de kinderen nu zijn films kunnen waarderen.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat klopt zeker, Split en Unbreakable hebben op het eerste gezicht ook niets met elkaar te maken, alleen door de eindscene. Ik was juist wel tevreden met Glass waarin hij een verdere vervolg aan het verhaal gaf met de originele acteurs. Maar ik ben ben misschien at bevooroordeeld want als ik 'Shyamalan' zie staan, dan heb ik al zin om de film te zien . Ik heb ook alle films (behalve The Last Airbender en nu Knock at the Cabin) meerdere keren gezien. Leuk is dat de kinderen nu zijn films kunnen waarderen.
    Ja, dat lijkt me ook leuk, voor mij duurt dat nog wel even helaas haha.... Ik ben ook een fan van zijn werk, heb alle films po BD en/of 4K. En oh ja, eentje op DVD....ik hoop dat ze wel eens The Village gaan uitbrengen op 4K, of zelfs maar een blu-ray. Bizar dat die film alleen nog maar op DVD te verkrijgen is (prima uitgave met een mooie DTS-track, maar toch).

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja, dat lijkt me ook leuk, voor mij duurt dat nog wel even helaas haha.... Ik ben ook een fan van zijn werk, heb alle films po BD en/of 4K. En oh ja, eentje op DVD....ik hoop dat ze wel eens The Village gaan uitbrengen op 4K, of zelfs maar een blu-ray. Bizar dat die film alleen nog maar op DVD te verkrijgen is (prima uitgave met een mooie DTS-track, maar toch).
    Klopt, die moet het helaas nog doen met een DVD. Die had ik ook nog in de bios gekeken; ik weet nog dat er na een half uur al een paar mensen weggingen en later nog meer. Onbegrijpelijk voor mij, omdat ik er helemaal in zat. Dat zou trouwens een mooie transfer op kunnen leveren met dat prachtige rood. Ik zie het er niet meer van komen, maar je weet het nooit...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •