De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Succession (HBO MAx)

    Ik zag tot mijn verbazing dat er nog geen topic was voor deze enorm goede serie....

    Seizoen 4, wat het laatste seizoen is, is ten einde en wat een afsluiting! Ik had niet kunnen bedenken dat het seizoen zo zou lopen. Oppassen voor spoilers natuurlijk, want sommigen zullen nooit wat van de serie gezien hebben.

    Een geweldige aanrader, staat qua HBO series nog wel onder The Wire en Game of Thrones voor mij, maar niet heel veel.

    De dialogen alleen al zijn soms onnavolgbaar goed en hard en de serie kan je soms zo ongemakkelijk laten voelen dat je weg wilt kruipen onder de bank. De acteurs zijn echt allemaal erg geloofwaardig en dat valt niet mee met de complexe personages die soms wel, soms niet sympathiek zijn. En altijd blijft er in je achterhoofd zitten hoe het kan dat je soms meeleeft met een personage, terwijl je weet hoe die eigenlijk is en wat die allemaal gedaan heeft. Het geeft ook een inkijkje in de levens van de mega-rijken die zonder dat ze het weten al een air hebben van neerkijken op andere mensen. De honkbalscene in het begin van de serie is daarin al veelzeggend hoe ze met mensen omgaan.

    Nog speciale complimenten voor de muziek, zeker voor de themesong.

    Kijken = geloven.


  2. #2

    Standaard

    Geweldige serie inderdaad. Bizar dat er maandag een einde kwam aan zowel deze als een andere geweldige, maar heel andere serie op HBO, Barry.

    Karakters in Succession zijn wat mij betreft allemaal erg nare mensen, maar wel fascinerend. Voelen zich allemaal erg verheven boven het plebs en vinden dat ze overal recht op hebben.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •