Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 28 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Operation Fortune beeld en geluid matig

    Nou, hij is binnen. Het is een UHD-only release, dus geen BD erbij. En zo te zien op de backcover geen extra's, HDR maar wel Dolby Atmos.
    IMG_3842.jpg
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 06-06-2023 om 13:31

  2. #2

    Standaard

    Hij is bij mij ook binnen.
    Inderdaad UHD-Only. geen Extra's wel HDR, DTS-HD 7.1 en Auro-3D 13.1 Geluid.(Op de hoes staat inderdaad Dolby Atmos, maar ik kan hem niet vinden ?)
    Laatst aangepast door TifKag : 06-06-2023 om 17:10

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Hij is bij mij ook binnen.
    Inderdaad UHD-Only. geen Extra's wel HDR, DTS-HD 5.1 en Auro-3D 13.1 Geluid.(Op de hoes staat inderdaad Dolby Atmos, maar ik kan hem niet vinden ?)
    Oh echt, ik heb de disc nog niet afgespeeld. Wil em ergens deze week/dit weekend gaan bekijken. Heb je via de audio-optie op je afstandsbediening geprobeerd om een audiokanaal te selecteren ipv het menu? Ik ga het vanavond ook eens testen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Oh echt, ik heb de disc nog niet afgespeeld. Wil em ergens deze week/dit weekend gaan bekijken. Heb je via de audio-optie op je afstandsbediening geprobeerd om een audiokanaal te selecteren ipv het menu? Ik ga het vanavond ook eens testen.
    Heb net tijdens het spelen via de AB door de audiotracks gescrolled, maar omdat ik geen Auro ondersteuning heb, sckakelt de speler terug naar DTS HD 7.1.
    De backcover klopt echt niet, bij Audio staat: Engels: Dolby Atmos, Auro 3D en DTS-HD 5.1 / Frans: DTS-HD 5.1

    Op de Schijf is het: Engels: DTS-HD 7.1, Auro 3D 13.1 (Die bij mij terugschakelt naar DTS-HD 7.1) / Frans: DTS-HD 5.1
    Atmos is bij mij nergens te vinden

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Heb net tijdens het spelen via de AB door de audiotracks gescrolled, maar omdat ik geen Auro ondersteuning heb, sckakelt de speler terug naar DTS HD 7.1.
    De backcover klopt echt niet, bij Audio staat: Engels: Dolby Atmos, Auro 3D en DTS-HD 5.1 / Frans: DTS-HD 5.1

    Op de Schijf is het: Engels: DTS-HD 7.1, Auro 3D 13.1 (Die bij mij terugschakelt naar DTS-HD 7.1) / Frans: DTS-HD 5.1
    Atmos is bij mij nergens te vinden
    Bij mij exact hetzelfde. Wat een aanfluiting deze uitgave zeg. Niet alleen de inhoud, maar ook nog eens een cover fout. En hij stond eerst als UHD+BD vermeld bij Bol met een cover met bovenaan in de grijze balk “4K UHD+BD” en nu is het alleen “4K UHD”. Beetje jammer allemaal. Geen wonder dat we meer importeren. Als je iets doet, doe het dan goed.
    Edit: ik heb de cover fout bij Bol gemeld via een review, want bij de specs vermelden ook zij een Atmos track.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 06-06-2023 om 19:04

  6. #6

    Standaard

    pffff ik val in herhaling maar zeg het toch weer : wat een amateuristisch prutswerk van The Searchers.
    en lees ik het nu goed dat er ook geen HDR op staat ??!!

    ben blij met mijn US versie met Vision/Atmos opties
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    pffff ik val in herhaling maar zeg het toch weer : wat een amateuristisch prutswerk van The Searchers.
    en lees ik het nu goed dat er ook geen HDR op staat ??!!

    ben blij met mijn US versie met Vision/Atmos opties
    Nu je het zegt, ik zag inderdaad geen HDR melding op mijn TV. Ik ga vanavond de film kijken en vrijdag volgt een recensie.
    Ik heb net mijn contactpersoon gemaild die de PR voor The Searchers doet, wellicht weet zij iemand die ik kan bandaren of mijn melding doorspelen. Wie weet.
    Overigens zag ik op de backcover dat HDR staat aangeduid als "High Dynamic Riange"

  8. #8

    Standaard Operation Fortune beeld en geluid matig

    Gisteren via Bol.com Operation Fortune 4k ontvangen. De slipcase heeft helaas maar 1 disc en dat is jammer want de transfer vind ik maar magertjes. Het lijkt een beetje op die van Rambo toentertijd die in het buitenland een veel betere kwaliteit heeft. Ook Operation Fortune ziet er wat grijzig grauw uit. Ook heeft hij geen Dolby Atmos terwijl dit wel vermeld word door Bol.com. Uitgave is van Searches. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Gisteren via Bol.com Operation Fortune 4k ontvangen. De slipcase heeft helaas maar 1 disc en dat is jammer want de transfer vind ik maar magertjes. Het lijkt een beetje op die van Rambo toentertijd die in het buitenland een veel betere kwaliteit heeft. Ook Operation Fortune ziet er wat grijzig grauw uit. Ook heeft hij geen Dolby Atmos terwijl dit wel vermeld word door Bol.com. Uitgave is van Searches. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

    Goed topic, ik heb de eerdere berichten erover hier even naartoe verplaatst.

  10. #10

    Standaard

    Ik heb net een mail terug gekregen van mijn PR-contactpersoon dat ze mijn vraag heeft doorgespeeld aan The Searchers. Ben benieuwd.

  11. #11

    Standaard

    Klopt allemaal wat jullie zeggen. Ging eerst om 2 discs. Ik zag wel dat de Duitse versie ook geen Dolby Atmos had. Wel vanuit Amerika. Afgezien van het geluid wat vinden jullie van het beeld.......
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  12. #12

    Standaard

    Update: The Searchers heeft gereageerd dat een foutje is geweest. Ik heb toch nog even gevraagd waarom er geen HDR en Atmos is toegevoegd, als zijnde toelichting/verklaring die ik bij de recensie kan zetten.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 07-06-2023 om 12:19

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nu je het zegt, ik zag inderdaad geen HDR melding op mijn TV. Ik ga vanavond de film kijken en vrijdag volgt een recensie.
    Ik heb net mijn contactpersoon gemaild die de PR voor The Searchers doet, wellicht weet zij iemand die ik kan bandaren of mijn melding doorspelen. Wie weet.
    Overigens zag ik op de backcover dat HDR staat aangeduid als "High Dynamic Riange"
    Bij mij bij het begin van de film wel HDR logo.
    Vanochtend Bol gebeld over de Bluray die bij reserveren wel op de Cover stond, het enige wat ze mij konden vertellen was, als hij niet bevalt stuurt u hem maar terug.

    Eerst alle fysieke winkels kapot maken, en nu kun je het bekijken.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Bij mij bij het begin van de film wel HDR logo.
    Vanochtend Bol gebeld over de Bluray die bij reserveren wel op de Cover stond, het enige wat ze mij konden vertellen was, als hij niet bevalt stuurt u hem maar terug.

    Eerst alle fysieke winkels kapot maken, en nu kun je het bekijken.
    Klopt inderdaad, de afbeelding bij de pre-order vermeldde dat er ook een Blu-ray Disc bij zat. Tja, de arrogantie van Bol is weer eens overduidelijk. Bij Amazon zou je nog iets van een gift card of tegoed krijgen, bij Bol wordt je gewoon genegeerd als klant.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Bij mij bij het begin van de film wel HDR logo.
    Oh echt, ik zal vanavond nog eens goed checken.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, de arrogantie van Bol is weer eens overduidelijk.
    Om deze en verschillende andere redenen koop ik de laatste jaren NOOIT nog iets bij bol.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #17

    Standaard

    Bij Menu en Kijkwijzer logo geen HDR, maar zodra de film zelf start, krijg ik het HDR logo te zien.
    Ook via de "Display" knop, geeft de speler HDR aan.
    Laatst aangepast door TifKag : 07-06-2023 om 13:10

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Bij Menu en Kijkwijzer loge geen HDR, maar zodra de film zelf start, krijg ik het HDR logo te zien.
    Ook via de "Display" knop, geeft de speler HDR aan.
    Oke, dan zal dat wel kloppen dan. Ik ga het eens bekijken.

  19. #19

    Standaard

    Ik heb contact gehad met The Searchers en het is inderdaad een foutje geweest en de disc bevat inderdaad WEL HDR.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb contact gehad met The Searchers en het is inderdaad een foutje geweest en de disc bevat inderdaad WEL HDR.
    Da's toch al iets...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #21

    Standaard

    Er zijn anders weinig andere partijen die nog blu rays verkopen. Amazon.nl is eigenlijk Duits en je ziet bijna nooit de regio en the subs erbij staan. Zavvi levert niet meer en bookspot is gestopt.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Auro 3D zou beter zijn dan Atmos met de juiste apparatuur, ook voor upscalen van dolby atmos.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Auro 3D zou beter zijn dan Atmos met de juiste apparatuur, ook voor upscalen van dolby atmos.
    Aangezien het bedrijf achter Auro failliet is, vrees ik dat dit een achterhoedegevecht wordt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Auro 3D zou beter zijn dan Atmos met de juiste apparatuur, ook voor upscalen van dolby atmos.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Aangezien het bedrijf achter Auro failliet is, vrees ik dat dit een achterhoedegevecht wordt.
    Wel bedrijf bedoel je Werner? Als ik op de website van Galaxy Studios kiijk dan lijken ze gewoon nog volop in bedrijf. Vanuit AOF hebben we in 2017 al een interview gehad en een rondleiding bij Galaxy Studios en met de uitvinder van Auro 3D: https://allesoverfilm.nl/achtergrond...s-voor-auro3d/
    Het zou zeker een geduchte concurrent zijn van Atmos, de pest is alleen dat het door maar weinig apparatuur wordt ondersteund. En ook de ondersteuning voor soundbars, headphones en smart speakers moet nog komen, en ik ben bang dat ze echt achter de feiten aan gaan lopen. Zelfs DTS heeft de boot gemist met hun DTS:X want eigenlijk bijna alle content heeft Atmos, en steeds minder DTS:X. Auro is al helemaal klein en wordt hier in NL alleen door kleine, lokale distributeurs als The Searchers en Source 1 Media gebruikt, verder niet door de groten.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •