Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 38 van 38 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ronald, Ronald, Ronald......

    Nou heb je zo'n mooi setje, met surround koptelefoon en al........ en wat zie ik in de display van je HARMAN KARDON receiver?

    RADIO 10 FM !!!!!!

    Wat een bevuiling!

    Tom Mulder!

    50 pooohohohohop ........ of een aaanvelop! brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr



    3d

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    RADIO 10 FM !!!!!!

    Wat een bevuiling!
    Gelijk heb je, ik schaam me diep, zo diep.......
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt


    Gelijk heb je, ik schaam me diep, zo diep.......

    You should be

    (ach alles beter dan Noordzee, of nog erger, Sky Radio; alleen hun dvd-acties (als die nog komen) zijn ok)
    3d

  4. #29

    Standaard

    Nee, maar als het misschien ooit compleet mocht zijn (en er goed tevreden over ben) wel.
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  5. #30

    Standaard

    Mijn set is uitgebreid met een mooie Philips Pronto RU890. Wel een 2e hands, maar so what...? Zie "mijn HT" voor de aanvulling.

  6. #31

    Standaard

    Die van mij staat al een jaartje ook online (zie link onderaan), samen met vele andere HT's. Die staan op mijn site zoals vele van jullie wel zullen weten: site klik hier
    Er komen steeds meer sets op met foto's (net nog wat toegevoegd), dus als je het leuk vind om ht's te bekijken, bezoek mijn site regelmatig!!

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door forzavado
    dus als je het leuk vind om ht's te bekijken, bezoek mijn site regelmatig!!
    Dat doe ik ook regelmatig

    doei Sonyman
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door forzavado
    Die van mij staat al een jaartje ook online (zie link onderaan), samen met vele andere HT's. Die staan op mijn site zoals vele van jullie wel zullen weten
    Waarvoor wij heel errug dankbaar zijn !!
    "I'm as serious as an erection problem."
    DiViDieS
    Collectie update: 3 februari '06 - 1 dvd(s) - totaal 474 dvd's

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sonyman


    Dat doe ik ook regelmatig
    Mooi zo!

    Waarvoor wij heel errug dankbaar zijn !!
    You're welcome

    Ben wel van plan om een overzicht in elkaar te zetten met links naar sets die op andere pagina's (zoals bv. dvdzine, of particuliere sites) te zien zijn, dus wat dat betreft komt deze thread mij wel goed uit.....(heb ik wat info)

  10. #35

    Standaard

    Bij jou staan tenminste nog tenminste een beetje pagina's

    Bij mij wil het nog niet echt lukken, krijg mensen maar niet zover een pagina aan te maken... jammer want ik vind het zelf ook leuk om te zien...

  11. #36

    Standaard

    opzich een goed idee, een pagina met alle link, ik ben benieuwd naar het eidnresultaat
    StarTrader

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marnix
    Bij jou staan tenminste nog tenminste een beetje pagina's

    Bij mij wil het nog niet echt lukken, krijg mensen maar niet zover een pagina aan te maken... jammer want ik vind het zelf ook leuk om te zien...
    Tja, de economie zit in een dipje, ik merk het ook aan de aanmeldingen (maar bezoekersaantallen stijgen dus wat dat betreft)

    opzich een goed idee, een pagina met alle link, ik ben benieuwd naar het eidnresultaat
    Het overzicht zal er wel in het nieuwe jaar komen denk ik, ben alleen nog even aan het denken over de opzet (waar trek je grenzen welke links wel en welke niet???)

  13. #38

    Standaard

    Heel leuk idee dit!!! Ik ga even beginnen met een pagina maken moet even wachten op mijn digicam dus over een paar uur is mijn site online . Nice idea!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •