De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ted Lasso (Apple TV)

    Een schande dat er nog geen topic is voor een van de leukste series van de afgelopen jaren. Een serie met een hart, of zoals ze dat zo mooi noemen: met een lach en een traan.

    Het gaat over de altijd positief ingestelde American football coach Ted Lasso die trainer wordt bij een voetbalteam in Engeland, ee sport waar hij niets vanaf weet. Een glansrol voor Jason Sudeikis, maar de serie is mede zo goed door alle andere karakters, zoals Coach Beard, Roy Kent, Keeley Jones etc.

    Er zijn 3 seizoenen (en meer komt er niet). Ik moet zelf nog 2 delen kijken en dan is het helaas afgelopen....

    Zeer de moeite waard!

    Laatst aangepast door rogue : 16-06-2023 om 09:29

  2. #2

    Standaard

    absoluut, 1 van de beste reeksen op Apple TV.

  3. #3

    Standaard

    Eens, fantastische serie om "makkelijk" weg te kijken. Zo worden ze tegenwoordig niet veel gemaakt. Maar moet wel zeggen dat ik het verstandig vind dat ze het met 3 seizoenen afgerond hebben (misschien zelfs al iets te lange afleveringen). Nog meer seizoenen zou de serie alleen maar minder gemaakt hebben.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Eens, fantastische serie om "makkelijk" weg te kijken. Zo worden ze tegenwoordig niet veel gemaakt. Maar moet wel zeggen dat ik het verstandig vind dat ze het met 3 seizoenen afgerond hebben (misschien zelfs al iets te lange afleveringen). Nog meer seizoenen zou de serie alleen maar minder gemaakt hebben.
    ik sluit me hierbij aan, 3 seizoen zijn perfect. Ik heb ook het vermoeden dat anders de kwaliteit naar beneden zou gegaan zijn.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •