Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 28 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Super Mario Bros. Movie (UHD)

    De leuke animatiefilm The Super Mario Bros. Movie krijgt een erg goede uitgave op 4K UHD, verpakt in een erg mooie Steelbook.

    Lees hier de recensie

  2. #2

    Standaard

    Gisteren ook gezien. Ik ben geen spelletjesliefhebber en had wel het gevoel dat ik constant rond de oren werd geslagen met referenties die ik niet begrijp.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Gisteren ook gezien. Ik ben geen spelletjesliefhebber en had wel het gevoel dat ik constant rond de oren werd geslagen met referenties die ik niet begrijp.
    Dat kan ook geen verrassing zijn hé.

  4. #4

    Standaard

    Voor mij is het toch eerder een 7. Als je de vele referenties naar de games wegneemt blijft er maar een (mager) standaardverhaaltje over. D'r zitten anderzijds wel een paar leuke grappen in.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Voor mij is het toch eerder een 7. Als je de vele referenties naar de games wegneemt blijft er maar een (mager) standaardverhaaltje over. D'r zitten anderzijds wel een paar leuke grappen in.
    Ja, en hier gaat het natuurlijk wel een beetje om en maakt de film nét even wat leuker dan normaal.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Gisteren ook gezien. Ik ben geen spelletjesliefhebber en had wel het gevoel dat ik constant rond de oren werd geslagen met referenties die ik niet begrijp.
    Dus je bent geen spelletjesliefhebber, gaat kijken naar een film gebaseerd op een karakter van spelletjes in een wereld daarvan en vind het dan vreemd dat er verwijzingen naar games zijn. En om die rede moet het cijfer lager zijn.

    Misschien had je van tevoren kunnen bedenken dat dit dan niet een film voor jou was
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Dus je bent geen spelletjesliefhebber, gaat kijken naar een film gebaseerd op een karakter van spelletjes in een wereld daarvan en vind het dan vreemd dat er verwijzingen naar games zijn. En om die rede moet het cijfer lager zijn.

    Misschien had je van tevoren kunnen bedenken dat dit dan niet een film voor jou was
    Ik ga zelfs niet reageren op deze onzin.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ga zelfs niet reageren op deze onzin.
    Het minpunt lig in dit geval wel bij jou Werner.Men vind die referenties juist zo leuk.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Het minpunt lig in dit geval wel bij jou Werner.Men vind die referenties juist zo leuk.
    Zie vorig antwoord.
    Ik heb gezegd wat ik gezegd wilde hebben en ik ga er écht niet over discussiëren.
    Laatst aangepast door Werner : 28-06-2023 om 21:56
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Zie vorig antwoord.
    Ik heb gezegd wat ik gezegd wilde hebben en ik ga er écht niet over discussiëren.
    Fijne avond nog Werner.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Fijne avond nog Werner.
    Ja voor jou ook.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ga zelfs niet reageren op deze onzin.
    Beetje vreemde reactie. Je gaat naar een film over een gamesfiguur, afspelend in een gamewereld en vind het vreemd dat je omdat je geen gamer bent dingen niet begrijpt of herkent. Vervolgens geef je de film om die rede een minpunt.

    Als er dan iemand wat van zegt ga je niet discusseren en vind je het onzin op een arrogante manier nog ook. Dit is een forum he, je praat niet tegen je kinderen ofzo. Beetje meer respect mag wel ook in je reactie.

    maar goed..
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  13. #13

    Standaard

    Jongens, nu is er wel alles over gezegd denk ik.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Jongens, nu is er wel alles over gezegd denk ik.
    Vind je? Ik vind het nogal raar dat als je met gewoon normale punten komt dit als onzin afgedaan wordt. We zitten hier toch nog steeds op een forum waar je moet kunnen discusseren? Als dat te ingewikkeld is voor anderen hoeft er nog niet zo gereageerd te worden lijkt me.

    Vroeger kon je hier heerlijk discusseren. Lijkt lang geleden, daarom reageer ik ook amper.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Vind je? Ik vind het nogal raar dat als je met gewoon normale punten komt dit als onzin afgedaan wordt. We zitten hier toch nog steeds op een forum waar je moet kunnen discusseren? Als dat te ingewikkeld is voor anderen hoeft er nog niet zo gereageerd te worden lijkt me.

    Vroeger kon je hier heerlijk discusseren. Lijkt lang geleden, daarom reageer ik ook amper.
    +1

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Vind je? Ik vind het nogal raar dat als je met gewoon normale punten komt dit als onzin afgedaan wordt. We zitten hier toch nog steeds op een forum waar je moet kunnen discusseren? Als dat te ingewikkeld is voor anderen hoeft er nog niet zo gereageerd te worden lijkt me.

    Vroeger kon je hier heerlijk discusseren. Lijkt lang geleden, daarom reageer ik ook amper.

    Ja, en die mening heb je nu gegeven, en Werner heeft al aangegeven dat hij er verder niks over wil zeggen. Dus een discussie uitlokken heeft geen zin denk ik. En met jouw opmerking en mening is er alles mee gezegd. Je kan iemand niet dwingen verdere toelichting of onderbouwing te geven. Persoonlijk ben ik er ook wel nieuwsgierig naar, maar als iemand het wil afsluiten dan blijft het daarbij.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht

    Ja, en die mening heb je nu gegeven, en Werner heeft al aangegeven dat hij er verder niks over wil zeggen. Dus een discussie uitlokken heeft geen zin denk ik. En met jouw opmerking en mening is er alles mee gezegd. Je kan iemand niet dwingen verdere toelichting of onderbouwing te geven. Persoonlijk ben ik er ook wel nieuwsgierig naar, maar als iemand het wil afsluiten dan blijft het daarbij.
    Ben het eens met dat je niemand kan dwingen ofzo. Ik reageer normaal ook niet zo fel, maar ben gewoon niet zo van gediend dat een goed onderbouwde mening als onzin wordt afgedaan. Beetje omgekeerde wereld zeg maar. Maar goed ik snap jou ook, laten we het gezellig houden. Alleen dan ook aub wat feller optreden tegen dat soort opmerkingen. Dat gaat wel ten goede van de sfeer namelijk
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Ben het eens met dat je niemand kan dwingen ofzo. Ik reageer normaal ook niet zo fel, maar ben gewoon niet zo van gediend dat een goed onderbouwde mening als onzin wordt afgedaan. Beetje omgekeerde wereld zeg maar. Maar goed ik snap jou ook, laten we het gezellig houden. Alleen dan ook aub wat feller optreden tegen dat soort opmerkingen. Dat gaat wel ten goede van de sfeer namelijk
    Dat doe ik ook, daar is laatst een voorbeeld van geweest. Maar omdat de beide heren elkaar een fijne avond wensten en Werner het verder bij liet zitten heb ik dat ook gedaan. Jouw opmerking is ook wat fel en persoonlijk gericht, dus daarom wil het er daar verder bij houden.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dat doe ik ook, daar is laatst een voorbeeld van geweest. Maar omdat de beide heren elkaar een fijne avond wensten en Werner het verder bij liet zitten heb ik dat ook gedaan. Jouw opmerking is ook wat fel en persoonlijk gericht, dus daarom wil het er daar verder bij houden.
    Mijn opmerking was niet fel, mijn reactie erna (bewust) wel. Dat kwam dus nogmaals door die reactie. Als je zelf je mening geeft over iets maar niet openstaat voor mening van anderen en dit zonder meer als onzin afdoet vraag ik me openlijk af wat je op een forum te zoeken hebt. Niet zo heel vreemd dan toch?

    Maar goed. Ik zal jou ook iet meer lastigvallen met een welles nietes spelletje. Denk dat het wel duidelijk is hoe ik hierover denk en ik denk dat zelfs jij verbaast bent over wat ik aangaf dat discusseren blijkbaar 1 kant op werkt bij sommigen. We zullen het hier maar bij laten
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  20. #20

    Standaard

    Toch nog even een kleine reactie, en dan stop ik ermee: ik heb kort mijn mening gegeven, en als je een langere wenst te lezen dan kan je dat hier doen. Ik val vooral over het zinnetje
    Misschien had je van tevoren kunnen bedenken dat dit dan niet een film voor jou was
    Ik zal zelf wel uitmaken of dit een film voor mij is of niet, dank u. Merk op dat ik 'm een 7 geef, dus dat zou ik niet catalogeren als "geen film voor mij". Het is per slot van rekening Freddy Got Fingered niet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Toch nog even een kleine reactie, en dan stop ik ermee: ik heb kort mijn mening gegeven, en als je een langere wenst te lezen dan kan je dat hier doen. Ik val vooral over het zinnetje

    Ik zal zelf wel uitmaken of dit een film voor mij is of niet, dank u. Merk op dat ik 'm een 7 geef, dus dat zou ik niet catalogeren als "geen film voor mij". Het is per slot van rekening Freddy Got Fingered niet.
    Oh nee met zo'n bout uitspaak als onzin ga ik jou review niet lezen maat.

  22. #22

    Standaard

    Ik heb de review van Werner wél gelezen en ik kan me zijn oordeel wel voorstellen, ook al heb ik de film nog niet gezien. Zelf geef ik ook helemaal niets om computerspelletjes (of 'games' zoals je eigenlijk moet zeggen), dus ik denk dat ik dezelfde ervaring zal hebben. Werner schrijft verder in zijn review: "De meerwaarde van deze videogameverfilming voor volwassenen is eerder beperkt, daarvoor is de humor niet stout genoeg, maar dat bij de kinderen deze film een bonafide hit is, zal niemand verbazen." Ik vraag me zelfs af of kinderen de referenties die er in zitten, zullen begrijpen. Die kennen de figuur Super Mario waarschijnlijk helemaal niet en kijken over het algemeen heel anders naar dit soort films dan wij volwassenen. Misschien moeten Werner en ik dit soort films dan maar op die manier gaan bekijken. In veel films die ik zie, zitten soms verwijzingen naar andere films (soms uit dezelfde franchise) die ook volkomen aan mij voorbijgaan. Denk maar eens aan alle Marvel-films. Als je geen kenner van dat genre bent, dan mis je geloof ik ook regelmatig wat. Maar daar kan ik echt helemaal niet mee zitten. Integendeel.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #23

    Standaard

    Ik vraag me af waarom Werner überhaupt naar een Mario film gaat
    Waarschijnlijk zal hij mijn vraag grote onzin vinden.
    Laatst aangepast door jeroeni : 01-07-2023 om 09:29

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Denk maar eens aan alle Marvel-films.
    Meestal stoort me dat bij Marvelfilms niet, maar ik heb laatst Doctor Strange In The Multiverse Of Madness gezien en dat vond ik net een iets te blatante plug om je richting WandaVision op Disney+ te lokken. Wat ik dus niet gezien heb omdat ik geen Disney+ heb. En dan krijg je toch net zoals bij TSMBM een beetje een onvoldaan gevoel.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb de review van Werner wél gelezen en ik kan me zijn oordeel wel voorstellen, ook al heb ik de film nog niet gezien. Zelf geef ik ook helemaal niets om computerspelletjes (of 'games' zoals je eigenlijk moet zeggen), dus ik denk dat ik dezelfde ervaring zal hebben. Werner schrijft verder in zijn review: "De meerwaarde van deze videogameverfilming voor volwassenen is eerder beperkt, daarvoor is de humor niet stout genoeg, maar dat bij de kinderen deze film een bonafide hit is, zal niemand verbazen." Ik vraag me zelfs af of kinderen de referenties die er in zitten, zullen begrijpen. Die kennen de figuur Super Mario waarschijnlijk helemaal niet en kijken over het algemeen heel anders naar dit soort films dan wij volwassenen. Misschien moeten Werner en ik dit soort films dan maar op die manier gaan bekijken. In veel films die ik zie, zitten soms verwijzingen naar andere films (soms uit dezelfde franchise) die ook volkomen aan mij voorbijgaan. Denk maar eens aan alle Marvel-films. Als je geen kenner van dat genre bent, dan mis je geloof ik ook regelmatig wat. Maar daar kan ik echt helemaal niet mee zitten. Integendeel.
    Dat de kids bepaalde “in-jokes” niet begrijpen dat klopt en veel is ook nostalgie, maar dat ze Mario niet kennen klopt echt niet. Ik heb twee kids van 6 en 7 en die zijn echt geen fervente Mario gamers maar kennen Mario absoluut. Zij beleven de film inderdaad wel weer heel anders maar hebben er absoluut van genoten.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •