De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: Elemental

  1. #1

    Standaard Elemental

    Net terug van Elemental. Deze kan ik van harte aanbevelen, Pixar komt weer eens met een originele, niet op een bestaande franchise gebaseerde film en het is een schot in de roos. Beter dan de voorgaande twee, Soul en Turning Red en op hetzelfde niveau als Luca. De metafoor voor verschillende etnieën die moeten zien samen te leven alhoewel sommige op natuurlijke wijze botsen (ze zijn letterlijk water en vuur) is zeer goed uitgewerkt, en ook de animatietechnieken om de wezens uit Fireland te animeren zijn weer eens iets nieuws.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2

    Standaard

    Deze ga ik zeker wel zien, alleen niet in de bios. Ik snap alleen je opmerking "Pixar komt weer eens met een originele, niet op een bestaande franchise gebaseerde film" niet helemaal? Van de laatste 5 films (Onward, Soul, Luca, Turning Red, Lightyear), is alleen de laatste gebaseerd op een bestaande franchise?

    Overigens vond ik zelf Soul man en Turning Red een stuk beter dan Luca, maar dat is natuurlijk een smaakverschil.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Deze ga ik zeker wel zien, alleen niet in de bios. Ik snap alleen je opmerking "Pixar komt weer eens met een originele, niet op een bestaande franchise gebaseerde film" niet helemaal? Van de laatste 5 films (Onward, Soul, Luca, Turning Red, Lightyear), is alleen de laatste gebaseerd op een bestaande franchise?
    Ja maar in het verleden hebben ze veel sequels uitgebracht: Toy Story, Cars, Monster Inc... allemaal films uit een bestaande franchise.
    En het is echt een film die je op groot scherm moet gezien hebben.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •