Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 40 van 40 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Het ziet er naar uit dat Sony de Benelux markt nog niet vergeten is. Er zijn nu al enkele releases in Scandinavië die een NL samenvatting op de backcover hebben en ook een NL leeftijdslogo op de front.
    Noem eens wat titels?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Noem eens wat titels?
    The Pope’s Exorcist en No Hard Feelings

  3. #28

    Standaard

    En zonet bevestigd, ook Spider-Man Across the Spider-Verse heeft zowel NL audio als ondertiteling op zowel DVD, BR en UHD en NL samenvatting op de hoes, release 11 september.

  4. #29

    Standaard

    Ik ben eigenlijk benieuwd wat Sony gaat doen met Outlander seizoen 7 deel 1.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ben eigenlijk benieuwd wat Sony gaat doen met Outlander seizoen 7 deel 1.
    ook heel benieuwd, Nederlandse ondertitels zijn wel handig op die reeks.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik ben eigenlijk benieuwd wat Sony gaat doen met Outlander seizoen 7 deel 1.
    Die is nog nergens aangekondigd

    Overigens prima, als we bij Scandinavië meelopen, daar lijken toch behoorlijk wat releases te zijn en hebben ze net als bij ons gewoon ondertitels.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Overigens prima, als we bij Scandinavië meelopen, daar lijken toch behoorlijk wat releases te zijn en hebben ze net als bij ons gewoon ondertitels.
    Ik heb altijd gesteld dat we beter bij de noordelijke landen (Scandinavië) zouden worden ingedeeld dan bij de zuiderse (elke keer weer die Franse audiotrack die beter is dan de Engelse, etc.)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #33

    Standaard

    Soms is Disney door fans over te halen tot een release, in dit geval van Prey.

    https://x.com/dannytrs/status/169220...9MzzsZCFU-8hsQ

  9. #34

    Standaard

    Verrassende aankondiging maar niet minder welkom.

  10. #35

    Standaard

    Leuk, maar uiteraard niet voor Nederland

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Soms is Disney door fans over te halen tot een release, in dit geval van Prey.

    https://x.com/dannytrs/status/169220...9MzzsZCFU-8hsQ
    "A man's got to know his limitations", ...

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Het ziet er naar uit dat Sony de Benelux markt nog niet vergeten is. Er zijn nu al enkele releases in Scandinavië die een NL samenvatting op de backcover hebben en ook een NL leeftijdslogo op de front.
    Blijkbaar zou Sony in de Benelux binnenkort weer starten met de verkoop van fysieke media.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  12. #37

    Standaard

    Grappig dat het bericht dat het feit dat Disney een aantal Disney+ exclusive series zoals Wandavision nu wel gaat uitbrengen op fysieke media, een beetje haaks staat op zo'n strategie om de verkoop in Australië te stoppen. Het beleid is mij nog niet duidelijk welke kant het op gaat.....

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Een lichtpuntje is wel dat streaming niet de ultieme oplossing blijkt te zijn voor de studios: op Netflix na zijn alle streaming diensten verliesgevend. En bij een bedrijf als Disney lijkt dat momenteel echt te knellen: Disney+ blijft maar geld te verliezen en ze lijken daar geen oplossing voor te hebben. Misschien dat het besef gaat groeien dat het in de tijd van DVD (toen er torenhoge winsten waren) zo slecht nog niet ging.
    Misschien dat dit besef aan het doordringen is bij Disney. Als je al je geld op streaming inzet, en blijkt dat dit niet zo rendeert, dan is het misschien handig om een alternatieve markt achter de hand te hebben (in de vorm van fysieke media) waar de omzet misschien lager is maar waar wel winst gemaakt wordt.

  14. #39

    Standaard

    Australië is een raar land, iets meer inwoners dan NL maar de grootte van een continent. Afstanden zijn dusdanig dat gesleep met fysieke producten hoe dan ook duur is, en streaming vele malen efficiënter als de kabels eenmaal liggen. En fysieke markt was daar al heel lang afwezig, de tijden van HMV en EzyDVD stammen echt uit de jaren ‘00. Ben er in de jaren ‘10 twee keer lang geweest en toen was er in Sydney (inwonersaantal zo ongeveer de hele randstad) alleen nog de JB Hifi die wat aan fysieke dragers had en dat is ook al 8 jaar geleden. Voor die relatief geringe markt moet je als filmmaatschappij dan je hele fysieke assortiment beschikbaar hebben met landspecifieke hoezen en leeftijdslogo’s etc.

    En men veronderstelt hier dat de fysieke markt wel winstgevend is itt streaming, maar ik kan daar geen betrouwbare cijfers over vinden. Omzet zegt niets over winst. Ik kan me moeilijk voorstellen dat dat een winstgevende bussiness is. Tegenover iedere goedverkopende (relatief dan in deze tijd) fysieke uitgave staan m.i. honderden titels die niet of nauwelijks verkopen, zelfs niet in uitverkoopbakken (die er ook nauwelijks zijn omdat er geen winkels meer zijn).
    Laatst aangepast door Oakey : 22-08-2023 om 18:54
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Het ziet er naar uit dat Sony de Benelux markt nog niet vergeten is. Er zijn nu al enkele releases in Scandinavië die een NL samenvatting op de backcover hebben en ook een NL leeftijdslogo op de front.

    Ik deed al redelijk veel import vanuit die regio van Sony titels omdat ze hun masters bleven voorzien van NL OT, waarschijnlijk om zo ooit de verkoop van de distributie alsnog aantrekkelijk te maken voor een mogelijke partner. Omdat niemand heef toegehapt hebben ze nu waarschijnlijk gewoon de beslissing genomen om de markt dan maar vanuit Scandinavië te voorzien.

    Voor het laatste seizoen van The Blacklist hebben ze helaas dat besluit niet genomen, of was die reeds gemasterd voor het besluit hierboven.
    Via welke weg importeren jullie vanuit Scandinavië?
    Om de één of andere reden vind ik het zoeken naar uitgaves daar veel moeilijker.
    Misschien omdat ze geen specifieke Amazon hebben per land ofzo...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •