Moon Knight ook binnen; alleen nog Andor en dan zijn we compleet. Tenminste, tot de hopelijk volgende batch.
Moon Knight ook binnen; alleen nog Andor en dan zijn we compleet. Tenminste, tot de hopelijk volgende batch.
Hier ook
Kreeg gisteren Andor van de Franse Amazon binnen.
Vreselelijke verpakking deze keer, de discs zijn gestapeld! Links de UHDs rechts de Blu-Rays.
Daarnaast had de eerste UHD krassen direct op de zilveren laag van disc 1. Dit terwijl t label onaangetast was.
Had dit laatst ook al met Dreamers uit de UK.
Dus ook Andor mag helaas weer retour
Ik ben in blijde verwachting van de Duitse versie van Andor, benieuwd of het daar ook van dat is.
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Denk dat alleen de VS uitgave dat niet zal hebben, maar die heeft maar 3 discs (4K of blu-ray).
Bij bluray-disc.de wordt dat bij de reacties ook bevestigd:
Star Wars: Andor - Die komplette erste Staffel 4K Limited Steelbook Edition 4K UHD + Blu-ray Blu-ray - Kommentare (bluray-disc.de)
Op Blu-Ray.com zijn ook een aantal mensen met problemen.
Dus check die discs maar meteen als ie binnen is!
Moet je trouwens tegenwoordig sowieso maar doen.
Krassen, doordat de discs gestapeld zijn. Zie ook:
https://www.amazon.co.uk/Andor-Steel...dp/B0CXF7QQ74/
Laatst aangepast door tmvde : 09-07-2024 om 13:27
Nee niet per se doordat ze gestapeld zijn.
Zoals ik al zei is er niets te zien aan de labelzijde (via de andere kant gebeurt t niet) maar zitten er wel krassen in de zilveren laag van UHD disc 1.
Ik heb de Engelse versie en zie bij mij enkele miniscule krasjes op een paar discs, maar te weinig om me zeer druk over te maken. Ik zie in elk geval geen reden om ze daarvoor terug te sturen mits ze goed afspelen (dat moet ik nog even testen, maar daar heb ik alle vertrouwen in). Het stelt te weinig voor imo.
edit:
bij een vluchtige test speelde alles goed af. Geen probleem dus. Steelbook zelf is in prima staat.
Laatst aangepast door BigLebowski : 10-07-2024 om 09:35
Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd
LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer
Ben ik in de picture?
Ik had deze dubbel besteld (zowel de Franse als de Engelse) zodat ik een back-up had als er problemen waren. Van de Franse heb ik de discs even vluchtig gecheckt ; die lijken allemaal af te spelen. Bij de Engelse is de steelbook zelf al verbogen (loopt niet recht maar krom in het midden) en een disc heeft inderdaad een flinke kras. Die stuur ik dan terug.
Wel slecht voor zo'n (dure) collector's item.
Mijn exemplaar wordt vandaag geleverd. Na een tochtje via CZ, daarna FR en nu richting Deurne. Ben benieuwd naar de staat van de steelbook.
Het is maar net waar ze zitten. Aan de onderzijde is t vaak niet zo'n probleem (hij een UHD vanwege de datadichtheid wel eerder dan bij z'n voorgangers) maar in mijn geval, en net zoals bij Dreamers, zitten ze in de zilveren laag. Er is dus een stuk data gewoonweg niet aanwezig!
Vluchtig checken heeft geen enkel nut. Je weet tenslotte niet welk deel van de data mogelijk onleesbaar/niet aanwezig is.
Inderdaad, nog NOOIT zo'n k*tverpakking gezien als bij Andor!
Mijn vervanging is binnen en ook daar wat krasjes op de eerste UHD disc, maar deze keer op de onderkant. Wel circulair, dat zijn wel de lastigste.
Dit weekend maar eens kijken...
En tja helaas geen vervangende cq betere verpakking mogen ontvangen...
Ik heb ze zelf in een andere (blanco) doos gestoken, liever dat dan ze te beschadigen.
Ik vind het héél erg dat voor zo'n dure collector's edition de verpakking blijkbaar niks mag kosten.
En dan nog zoiets, om t een beetje op te leuke stoppen ze er van die art cards bij maar die zijn bijna geperforeerd door de dischouders!!
De complete serie inmiddels bekeken. Geen problemen gehad bij het afspelen, maar de krasjes zijn bij mij dan ook minimaal.
Dat van de kaarten die los in de verpakking zweven en beschadigd raken door de dischouders is triest inderdaad. Voor de prijs die ze ervoor vragen mag je beter verlangen. Toch geen spijt van de aankoop. Ik kijk al uit naar het tweede seizoen.
Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd
LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer
Ben ik in de picture?