Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 57 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Se7en komt eindelijk uit! Volgens Amazon UK al op 30 december, al gaan er veel geruchten over begin 2024. Die datum van Amazon is wel zo snel dat ik begin te denken dat hij niet klopt. Hoe dan ook, hij komt eraan!

    https://www.amazon.co.uk/Ultimate-Co...vd%2C54&sr=1-3
    Fantastisch nieuws. Deze komt er zeker in, maar dan gewoon de normale editie. Fincher is wel een fan van digitaal en ik hoop dus niet op teveel DNR. Ik ben er een beetje bang voor. Er staat 30 december 2024, dus het is gewoon een placeholder.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Fantastisch nieuws. Deze komt er zeker in, maar dan gewoon de normale editie. Fincher is wel een fan van digitaal en ik hoop dus niet op teveel DNR. Ik ben er een beetje bang voor. Er staat 30 december 2024, dus het is gewoon een placeholder.
    Aha. Vanochtend stond daar echt 2023, dat checkte ik nog extra. Dit is logischer. Een dezer dagen zal wel een officiële aankondiging met datum in januari of februari komen denk ik.
    The future is Blu

  3. #28

    Standaard

    Hé, jammer pas over een jaar, maar inderdaad wel logischer. Heb em in ieder geval ge pre ordered.

  4. #29

    Standaard

    Ik heb m ook in pre-order staan. Even mijn rcv blu ray gepakt, maar zelfs op een 77inch ziet die er ook nog goed uit...
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  5. #30

    Standaard

    Iemand op blu-ray.com plaatste een opmerking dat Amazon waarschijnlijk de afbeeldingen van de 2 uitvoeringen met elkaar heeft verwisseld:

    https://www.amazon.co.uk/Ultimate-Co...d%2C115&sr=1-1

    https://www.amazon.co.uk/Se7en-Whats...d%2C108&sr=1-1

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Iemand op blu-ray.com plaatste een opmerking dat Amazon waarschijnlijk de afbeeldingen van de 2 uitvoeringen met elkaar heeft verwisseld:

    https://www.amazon.co.uk/Ultimate-Co...d%2C115&sr=1-1

    https://www.amazon.co.uk/Se7en-Whats...d%2C108&sr=1-1

    Hmmm, dit is wel een beetje teleurstellend. Ik heb gisteren de uitgebreidere "Whats in the Box" editie gepre-ordered voor GBP48,-/€57,- maar in de tussentijd hebben ze van die editie niet alleen de verzenddatum veranderd maar ook de artikelbeschrijving en ook de afbeeldingen. Het enige "bewijs" wat ik nog heb is het kleine afbeeldinkje in de mail die ik als eerste heb gekregen, maar Amazon zal zich vast gaan beroepen op druk- en zetfouten. Nu weet ik nog niet of ik de nieuwe prijs van €95,-interessant ga vinden...

  7. #32

    Standaard

    Vanmiddag stond de VS releasedatum voor Se7en 4K nog op 12 januari 2024, wat natuurlijk hoogst onwaarschijnlijk was. Nu staat het op 3 mei 2024, wat best aannemelijk lijkt!
    The future is Blu

  8. #33

    Standaard

    Hopelijk is dit correct
    Beverly Hills Cop (4K Ultra HD Blu-ray), John Ashton | Dvd's | bol

    Deel 2 is al een tijdje uit met NL subs en deel 3 is ook al aangekondigd voor februari.
    Beverly Hills Cop III [4K Ultra HD]: DVD en Blu-ray: Amazon.fr
    "A man's got to know his limitations", ...

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Hopelijk is dit correct
    Beverly Hills Cop (4K Ultra HD Blu-ray), John Ashton | Dvd's | bol

    Deel 2 is al een tijdje uit met NL subs en deel 3 is ook al aangekondigd voor februari.
    Beverly Hills Cop III [4K Ultra HD]: DVD en Blu-ray: Amazon.fr
    III zou mooi zijn om mijn collectie te vervolledigen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #35

    Standaard

    Ik ben nog steeds verzamelaar en wil dat ook heel graag zijn. Daarnaast wil ik mijn steentje bijdragen aan de Nederlandse markt voor fysieke media door waar het kan netjes de Nederlandse uitgaves te kopen.

    De laatste tijd begint de moed mij echter in de schoenen te zakken. De meeste films kosten in Nederland standaard bij release over de €30. Nieuwe Warner en Universal titels krijgen tegenwoordig een adviesprijs van €40/45 voor 1 film! Dat was zelfs bij het matig ontvangen Fast X maandenlang het geval. De eerste Avatar film kostte in 4K sinds de release ongeveer €27, maar is recent naar ruim €40 gegaan. Nu brengt Sony Lawrence Of Arabia in 4K uit zonder bij mij bekende bijzondere extra's, voor een kleine €60!

    Dit gaat helemaal nergens meer over. Ik begin het idee te krijgen dat uitgevers hiermee bewust de markt kapot maken om er vervolgens mee te kunnen stoppen omdat de markt er "niet meer is". Het doet mij best wel pijn.
    Laatst aangepast door Juvefan : 22-02-2024 om 14:44
    The future is Blu

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik ben nog steeds verzamelaar en wil dat ook heel graag zijn. Daarnaast wil ik mijn steentje bijdragen aan de Nederlandse markt voor fysieke media door waar het kan netjes de Nederlandse uitgaves te kopen.

    De laatste tijd begint de moed mij echter in de schoenen te zakken. De meeste films kosten in Nederland standaard bij release over de €30. Nieuwe Warner en Universal titels krijgen tegenwoordig een adviesprijs van €40/45 voor 1 film! Dat was zelfs bij het matig ontvangen Fast X maandenlang het geval. De eerste Avatar film kostte in 4K sinds de release ongeveer €27, maar is recent naar ruim €40 gegaan. Nu brengt Sony Lawrence Of Arabia in 4K uit zonder bij mij bekende bijzondere extra's, voor een kleine €60!

    Dit gaat helemaal nergens meer over. Ik begin het idee te krijgen dat uitgevers hiermee bewust de markt kapot maken om er vervolgens mee te kunnen stoppen omdat de markt er "niet meer is". Het doet mij best wel pijn.
    Dat laatste geloof ik niet, maar dat het wel erg is op dit moment klopt wel. Ik koop UHD's in Nederland eigenlijk bijna nooit meer, alleen als er een actie is bij bol van 2 voor €30 o.i.d. Zelfs voor The Abyss ga ik misschien toch weer uitwijken naar het buitenland, al heb ik die in de voorbestelling staan. In Nederland lijken de prijzen van de reguliere uitgaves al op de prijzen van de UHD's van de boutique labels in het buitenland en dat kan eigenlijk niet...

  12. #37

    Standaard

    Over Lawrence Of Arabia, de Bluray met de film heeft geen Nl subs (zoals Warner deed met Casablanca). In dit geval verwijst de kijkwijzer wederom na de 4K discs en mogelijk de bonus disc.

    Nadeel van de Scandinavische deal als de Scandinavische Bluray disc dus geen Nl subs heeft en gebruik maken van de Amerikaanse Bluray disc doen ze denk ik niet, die heeft wel nl subs maar geen Scandinavische subs. Ghostbusters: Afterlife heeft ook geen Scandinavische subs op de Duitse disc.

    Er zou sprake zijn dat DFW misschien iets zou doen, maar dat was voor die deal. Dat was handiger geweest.

    Het niet hebben van nl subs houdt Sony ook niet tegen om misleinde release uit te brengen zoals ze reeds deden (The Crown s5 en s4) en Disney deed met wat tv series.

  13. #38

    Standaard

    Ik word met de dag gelukkiger dat ik voor Nederlandse ondertiteling niet langer afhang van de lokale distributeurs. (en ja ik heb die nodig want mijn vrouw spreekt niet zo goed Engels)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik word met de dag gelukkiger dat ik voor Nederlandse ondertiteling niet langer afhang van de lokale distributeurs. (en ja ik heb die nodig want mijn vrouw spreekt niet zo goed Engels)
    Ik heb inmiddels zoveel buitenlandstalige (lees: voornamelijk Engelse) films gezien met Nederlandse ondertiteling, dat het Engels inmiddels geen geheimen meer voor mij heeft, al komen er wel eens woorden voorbij die ik ook niet ken. Maar dat is nooit belemmerend geweest om de kern van het verhaal te begrijpen. Dus met Engelse ondertitels kan ik prima uit de voeten, en mijn vrouw ook. Idem voor het Duits. Dus wat dat betreft ben ik niet zo gebonden aan films met Nederlandse ondertitels. Anders zou het zijn als ik kleine kinderen beneden de 10 jaar zou hebben, maar die heb ik niet en die zouden bovendien die films die ik meestal kijk toch niet mogen, laat staan willen zien.

    Overigens valt het mij de laatste tijd ook op dat de prijzen van Blu-rays en UHD's in de Benelux flink gestegen zijn, maar dat geldt net zo goed voor het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. Dus dat wordt nog selectievere keuzes maken en niet meer lukraak van alles kopen omdat het zo 'lekker goedkoop' is of een mooie aanbieding is, terwijl je de bewuste film anders waarschijnlijk niet gekocht zou hebben.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  15. #40

    Standaard

    Ik weet niet of die Scandinavië deal we zo goed gaat uitpakken.
    Tot nu toe zijn de UHD in NL uit die hoek z'n 15 euro of meer duurder en kun je ook niet profiteren van de diverse acties in de andere EU landen on ons heen.

    Het eerste gevolg is al zichtbaar

    Beverly Hills Cop III
    DISC INFO:
    Disc Title: Beverly Hills Cop III
    Disc Label: Beverly.Hills.Cop.III.1994.COMPLETE.UHD.BLURAY-OPTiCAL
    Disc Size: 66,510,537,180 bytes
    Protection: AACS2
    Extras: Ultra HD, BD-Java
    BDInfo: 0.7.5.6

    PLAYLIST REPORT:
    Name: 00100.MPLS
    Length: 1:44:12.871 (h:m:s.ms)
    Size: 66,002,608,512 bytes
    Total Bitrate: 84.44 Mbps
    (*) Indicates included stream hidden by this playlist.

    VIDEO:
    Codec Bitrate Description
    ----- ------- -----------
    MPEG-H HEVC Video 59197 kbps 2160p / 23.976 fps / 16:9 / Main 10 @ Level 5.1 @ High / 10 bits / HDR10 / BT.2020
    * MPEG-H HEVC Video 14876 kbps 1080p / 23.976 fps / 16:9 / Main 10 @ Level 5.1 @ High / 10 bits / Dolby Vision / BT.2020

    AUDIO:
    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    DTS-HD Master Audio English 4020 kbps 5.1 / 48 kHz / 4020 kbps / 24-bit (DTS Core: 5.1 / 48 kHz / 1509 kbps / 24-bit)
    Dolby Digital Audio English 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -31dB
    Dolby Digital Audio German 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -31dB
    Dolby Digital Audio French 640 kbps 5.1 / 48 kHz / 640 kbps / DN -31dB
    Dolby Digital Audio Japanese 224 kbps 2.0 / 48 kHz / 224 kbps / DN -31dB

    SUBTITLES:
    Codec Language Bitrate Description
    ----- -------- ------- -----------
    Presentation Graphics English 26.350 kbps
    Presentation Graphics English 42.015 kbps
    Presentation Graphics German 30.882 kbps
    Presentation Graphics Spanish 28.420 kbps
    Presentation Graphics French 23.887 kbps
    Presentation Graphics Italian 28.922 kbps
    Presentation Graphics Japanese 16.610 kbps
    Presentation Graphics German 0.250 kbps
    Presentation Graphics French 0.113 kbps
    Presentation Graphics Japanese 0.740 kbps

    Persoonlijk snap ik niet waarom er meerdere schijven worden gemaakt voor de EU (kost alleen maar meer),
    want het kan met gemak op 1 schijf.
    Zeker als je het vergelijkt met bv een WEB-DL van bv Amazon Prime waar wel tussen de 40 en 50 talen op staan.

    Ik heb de LOA in DE besteld (37 euro + verzenden) en die komt morgen of maandag binnen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    Over Lawrence Of Arabia, de Bluray met de film heeft geen Nl subs (zoals Warner deed met Casablanca). In dit geval verwijst de kijkwijzer wederom na de 4K discs en mogelijk de bonus disc.

    Nadeel van de Scandinavische deal als de Scandinavische Bluray disc dus geen Nl subs heeft en gebruik maken van de Amerikaanse Bluray disc doen ze denk ik niet, die heeft wel nl subs maar geen Scandinavische subs. Ghostbusters: Afterlife heeft ook geen Scandinavische subs op de Duitse disc.

    Er zou sprake zijn dat DFW misschien iets zou doen, maar dat was voor die deal. Dat was handiger geweest.

    Het niet hebben van nl subs houdt Sony ook niet tegen om misleinde release uit te brengen zoals ze reeds deden (The Crown s5 en s4) en Disney deed met wat tv series.
    "A man's got to know his limitations", ...

  16. #41

    Standaard

    Weet iemand of Perfect Days hier uitkomt op blu-ray? Ik verwacht van wel, sinds vele andere arthouse of kleinere films wel uitkomen. Ik vond het een van de beste films van vorig jaar en zou m graag in mn collectie willen toevoegen. Ook komt ie uit op 4K in Italie, maar ben bang dat ie geen Engelse subs heeft.

  17. #42

    Standaard

    Komt Wednesday Season 1 (Netflix) bij ons ook uit op blu-ray?

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Komt Wednesday Season 1 (Netflix) bij ons ook uit op blu-ray?
    Daar lijkt het wel op. Je kunt 'm pre-orderen bij Bol.


  19. #44

    Standaard

    Bij Bol kun je nu de 4K van Once Upon a Time in the West pre-orderen. De releasedatum is 17 mei. Echter, op de cover staat dat de Blu-ray wel Nederlandse ondertitels heeft, maar de 4K niet.


  20. #45

    Standaard

    Dat staat er wel vaker, maar het klopt in veel gevallen niet: Training Day bijv.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Dat staat er wel vaker, maar het klopt in veel gevallen niet: Training Day bijv.
    Klopt, maar het staat hier wel expliciet op de cover. Even afwachten dus.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Klopt, maar het staat hier wel expliciet op de cover. Even afwachten dus.
    Bedankt, meteen besteld voor die prijs. Kan mij niet voorstellen dat die niet straks omhoog gaat.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bedankt, meteen besteld voor die prijs. Kan mij niet voorstellen dat die niet straks omhoog gaat.
    Graag gedaan. Dat de prijs wellicht omhoog kan gaan was voor mij een reden om 'm ook te bestellen. Dus ook jij bedankt.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Graag gedaan. Dat de prijs wellicht omhoog kan gaan was voor mij een reden om 'm ook te bestellen. Dus ook jij bedankt.
    Ja, met de prijzen van bol kun je beter het zekere voor het onzekere nemen. En je kunt altijd nog makkelijk annuleren of retourneren.

  25. #50

    Standaard

    Eigenlijk vind ik de prijs nog te hoog, als ik langer wacht is deze vast een keer een stuk goedkoper in het buitenland, maar als zoiets moois in NL wordt uitgebracht dan maak ik toch maar een uitzondering. Besteld!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •