Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 88 van 88 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Meet the Actors Behind Basim and Roshan


    Ik hoor die stem graag.

    Lol je hebt het opgezocht?

    Ja een goeie actrice uit 24 en The Expanse, en aantal afleveringen in Grimm ook speelde ze laats nog in Renfield.

    Leuke even kijken naar die video.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Lol je hebt het opgezocht?

    Ja een goeie actrice uit 24 en The Expanse, en aantal afleveringen in Grimm ook speelde ze laats nog in Renfield.

    Leuke even kijken naar die video.
    Vrouwen met een zware stem kan ik heel erg waarderen.

  3. #78

    Standaard

    Assassin's Creed Mirage nu al een succes volgens Ubisoft:https://pu.nl/artikelen/nachtwacht/a...lgens-ubisoft/

    De enige klacht die ik veel terug lees is dat mensen de combat matig vinden.Gezien ik het echt als een stealth game zie en speel heb ik daar weinig last van.

    Verder vind ik die PU review belachelijk.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Assassin's Creed Mirage nu al een succes volgens Ubisoft:https://pu.nl/artikelen/nachtwacht/a...lgens-ubisoft/

    De enige klacht die ik veel terug lees is dat mensen de combat matig vinden.Gezien ik het echt als een stealth game zie en speel heb ik daar weinig last van.

    Verder vind ik die PU review belachelijk.
    Die review lijkt wel geschreven door een chagrijnige scholier, echt respectloos naar de franchise ook.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Die review lijkt wel geschreven door een chagrijnige scholier, echt respectloos naar de franchise ook.
    Gelukkkig weten wij wel beter dat het zeker geen 5 is.Gezien ik nog geen bugs ben tegengekomen is deze Ubisoft productie ook nog een super gepolijst.

  6. #81

    Standaard

    Ben nog steeds er aan het genieten van deze game.Echt een fijne stealth game.
    Mijn verwachtingen waren bij deze AC game niet heel hoog en daarom ben ik er denk nu zo tevereden mee.

  7. #82

    Standaard

    Ik ga binnenkort weer verder met Mirage, ik wil toch eerst TOTK helemaal uitspelen.

    Ik ben echt een AC fan ook Ik lees hier en daar dat het vergeleken word met Unity.

    Ook een fantastisch spel, natuurlijk ook met veel sluip moorden.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik ga binnenkort weer verder met Mirage, ik wil toch eerst TOTK helemaal uitspelen.

    Ik ben echt een AC fan ook Ik lees hier en daar dat het vergeleken word met Unity.

    Ook een fantastisch spel, natuurlijk ook met veel sluip moorden.
    Ik kan je al vast verklappen dat deze game een erg goede plaats gaat krijgen in mijn eindejaarslijstje.En nee deze game is geen 9 of 10 maar weet mij toch volldedig in z'n wereld te zuigen.

  9. #84

    Standaard

    Van het weekend nog wat gebieden op 100% krijgen en dan is het klaar.De game mag dan wel een stuk kleiner zijn dan andere AC games maar daardoor zeker nier minder leuk.

  10. #85

    Standaard

    Er schijnt toch nog iets van content naar de game te komen:https://www.youtube.com/watch?v=RxoA6eddJg0

  11. #86

  12. #87

  13. #88

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •