Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 88 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Assassin's Creed Mirage

    Nog 1 week en dan ga ik mijn PS5 weer eens gebruiken.
    Gaan jullie deze ook kopen?
    De game is niet duur 44.99€, de versie die ik besteld heb was iets duurder lol.


  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Nog 1 week en dan ga ik mijn PS5 weer eens gebruiken.
    Gaan jullie deze ook kopen?
    De game is niet duur 44.99€, de versie die ik besteld heb was iets duurder lol.

    Ik heb deze ook gere-ordered. Inderdaad niet duur. Ik heb deze deluxe edition inderdaad besteld, welke heb jij besteld?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Nog 1 week en dan ga ik mijn PS5 weer eens gebruiken.
    Gaan jullie deze ook kopen?
    De game is niet duur 44.99€, de versie die ik besteld heb was iets duurder lol.

    Nee nog niet.Ben wel weer toe aan een goede race game dus ik kijk even af wat de nieuwe Forza Motorsport doet.
    De balans tussen sim & arcade heeft de Motorsport serie altijd perfect gedaan.De laatst Gran Turismo[PS5] vond ik visueel geweldig maar inhoudelijk toch wat gedateerd.

    AC:
    Deze game was eiegenlijk als DLC voor Valhalla bedoeld maar later werd toch besloten om er een opzichzelfstaande game van te maken.Dat dit niet de grote opvolger van Valhalla gaat worden verklaart de prijs.

    Wel denk ik dat ze de AC fans van het eerste uur hier tevreden mee gaan stellen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb deze ook gere-ordered. Inderdaad niet duur. Ik heb deze deluxe edition inderdaad besteld, welke heb jij besteld?
    Ik heb deze vorig jaar al besteld.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ik heb deze vorig jaar al besteld.
    Netjes.

    Heb net wat stealth gameplay gezien en dat zag er goed uit.

    Driekus: Jij weet meer van AC dan ik.Ligt dit nou meer in lijn van de eerste twee delen ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-09-2023 om 14:37

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Netjes.

    Heb net wat stealth gameplay gezien en dat zag er goed uit.

    Driekus: Jij weet meer van AC dan ik.Ligt dit nou meer in lijn van de eerste twee delen ?
    Eerste twee delen zijn qua verhaal en personages totaal verschillend, maar qua gameplay zijn er wel zaken meegenomen in Mirage. Zo kan je weer veel meer stealth bewegen zoals blenden in groepen mensen en naast mensen op een bankje zitten om zo verscholen te blijven. Dat kon in de eerste AC games maar hebben ze later laten vallen. Dat is weer terug in Mirage (onder andere).

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Eerste twee delen zijn qua verhaal en personages totaal verschillend, maar qua gameplay zijn er wel zaken meegenomen in Mirage. Zo kan je weer veel meer stealth bewegen zoals blenden in groepen mensen en naast mensen op een bankje zitten om zo verscholen te blijven. Dat kon in de eerste AC games maar hebben ze later laten vallen. Dat is weer terug in Mirage (onder andere).
    Oke.
    De nadruk op stealth gameplay spreekt mij erg aan en de setting is tof.Die laatste drie AC games vond ik op zich wel leuk maar op den duur was het too much!

    Kan best zijn dat ik ook voor deze game ga.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Oke.
    De nadruk op stealth gameplay spreekt mij erg aan en de setting is tof.Die laatste drie AC games vond ik op zich wel leuk maar op den duur was het too much!

    Kan best zijn dat ik ook voor deze game ga.
    Klopt, ik vond ze na III en Black Flag ook wel wat minder worden. Vond Origins de meest mindere, daarna heb ik de games wel gekocht en ben begonnen met Valhalla, maar toch kon de setting me niet bekoren. Vandaar dat ik wel benieuwd ben naar deze.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Klopt, ik vond ze na III en Black Flag ook wel wat minder worden. Vond Origins de meest mindere, daarna heb ik de games wel gekocht en ben begonnen met Valhalla, maar toch kon de setting me niet bekoren. Vandaar dat ik wel benieuwd ben naar deze.
    Ik vond de setting van Origins en Valhalla wel top maar Ubisoft heeft zoveel systemen in die games geïmplanteerd om maar iedere gamer tevreden te houden.Dat dit wat meer basic gaat zijn kan ik wel waarderen.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Netjes.

    Heb net wat stealth gameplay gezien en dat zag er goed uit.

    Driekus: Jij weet meer van AC dan ik.Ligt dit nou meer in lijn van de eerste twee delen ?
    Ja, inderdaad ze gaan terug naar zijn roots.
    Meer naar het eerste deel, want deel 2 speelt zich meer af in Italië.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Oke.
    De nadruk op stealth gameplay spreekt mij erg aan en de setting is tof.Die laatste drie AC games vond ik op zich wel leuk maar op den duur was het too much!

    Kan best zijn dat ik ook voor deze game ga.

    Valhalla heb ik wel gekocht maar amper gespeeld ik had er de kracht niet voor net na Odyssey. Wat trouwens een van mijn favo AC games is.

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Valhalla heb ik wel gekocht maar amper gespeeld ik had er de kracht niet voor net na Odyssey. Wat trouwens een van mijn favo AC games is.
    Ik had na Valhalla geen trek meer in de DLC.Dawn of Ragnarok:Toch schijnt deze DLC goed te zijn.
    Mijn beste AC ervaring is tot nu toe Origins.

  14. #14

    Standaard

    II is toch nog echt de GOAT onder de AC's. Zelden zo'n goede game gespeeld.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik had na Valhalla geen trek meer in de DLC.Dawn of Ragnarok:Toch schijnt deze DLC goed te zijn.
    Mijn beste AC ervaring is tot nu toe Origins.
    Origins is een fantastische game, de eerste met een supergrote map.
    En ik hou van dat mysterieuze Egypte.
    Na de gehele intro van die game heb ik met de adelaar over de gehele map gevlogen.
    Was erg mooi om te doen duurde zo'n 2 uur ook lol.

    Basim die nu de asassin is, heeft in een DLC gezeten van Valhalla, daardoor is deze game Mirage gekomen.
    Laatst aangepast door Driekus : 29-09-2023 om 09:18

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    II is toch nog echt de GOAT onder de AC's. Zelden zo'n goede game gespeeld.
    Natuurlijk de delen van Ezio zijn de bekenste en ook erg gaaf.
    Door dat 2de deel ben ik de franchise ingezogen.
    Ik heb toen ook deel 1 gekocht toen ik 2 had uit gespeeld.
    Nu heb ik bijna alle delen op meerdere consoles.

    De Ezio collectie is heel goed en heeft alle extra's en zijn ook Nederlands ondertiteld.

  17. #17

    Standaard

    Omdat ik rond die periode met andere games bezig was zijn 1 en 2 een beetje langs me heen gegaan. Ik zie dat deel 2 erg goede reviews heeft gekregen destijds.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Origins is een fantastische game, de eerste met een supergrote map.
    En ik hou van dat mysterieuze Egypte.
    Na de gehele intro van die game heb ik met de adelaar over de gehele map gevlogen.
    Was erg mooi om te doen duurde zo'n 2 uur ook lol.

    Basim die nu de asassin is, heeft in een DLC gezeten van Valhalla, daardoor is deze game Mirage gekomen.
    Dat was mijn 1e AC ervaring.Heel da sfeertje was idd top gedaan.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Origins is een fantastische game, de eerste met een supergrote map.
    En ik hou van dat mysterieuze Egypte.
    Na de gehele intro van die game heb ik met de adelaar over de gehele map gevlogen.
    Was erg mooi om te doen duurde zo'n 2 uur ook lol.

    Basim die nu de asassin is, heeft in een DLC gezeten van Valhalla, daardoor is deze game Mirage gekomen.
    Grappig, ik vind Egypte meer iets voor een Indiana Jones of Uncharted game, niet voor AC. Daar associeer ik meer stedelijke omgevingen bij zoals de Ezio games in Italie en daarna Londen en Parijs. Daarom haakte ik ook af bij III, Black Flag, Originens en Valhalla puur omdat de setting niet voelde als een AC game voor mij.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Omdat ik rond die periode met andere games bezig was zijn 1 en 2 een beetje langs me heen gegaan. Ik zie dat deel 2 erg goede reviews heeft gekregen destijds.

    Koop de Ezio collectie dan heb je 3 delen in 1



    PS je mag hem ook lenen van mij hoor op PS4 of Switch of PC

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Grappig, ik vind Egypte meer iets voor een Indiana Jones of Uncharted game, niet voor AC. Daar associeer ik meer stedelijke omgevingen bij zoals de Ezio games in Italie en daarna Londen en Parijs. Daarom haakte ik ook af bij III, Black Flag, Originens en Valhalla puur omdat de setting niet voelde als een AC game voor mij.

    Weet je ik ook vond deel 3 minder totdat ik hem het laatst weer eens speelde.
    Is toch een gave game, vooral omdat je toen in een hooiberg kon verschuilen en fluitend vijanden kon lokken en ze de hooiberg intrekken, was erg leuk om te doen.
    Ik raad je aan om hem toch nog eens te spelen.
    Als je wilt, mag je hem wel lenen van me.
    Ook deze heb ik op meerder consoles.


  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Weet je ik ook vond deel 3 minder totdat ik hem het laatst weer eens speelde.
    Is toch een gave game, vooral omdat je toen in een hooiberg kon verschuilen en fluitend vijanden kon lokken en ze de hooiberg intrekken, was erg leuk om te doen.
    Ik raad je aan om hem toch nog eens te spelen.
    Als je wilt, mag je hem wel lenen van me.
    Ook deze heb ik op meerder consoles.
    Hmm oke, dan ga ik hem misschien nog eens een keer spelen. Dank voor je aanbod, maar ik heb alle AC games in bezit. Zowel de PS3 als PSP en ook de Vita game. I heb zelfs de duogame op de Switch gekocht zodat als we op vakantie zijn en alleen de Switch meegaat ik ook wat te doen heb
    Ik zie dat III ook in 3D is dus die ga ik misschien eens in 3D spelen dan.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Koop de Ezio collectie dan heb je 3 delen in 1



    PS je mag hem ook lenen van mij hoor op PS4 of Switch of PC
    Hoi Driekus.

    Ik zie dat Cex in eindhoven deze nog voor 15 Euro heeft.Heb nog wat oude PS3 controllers enzo dus ik was al van plan om die morgen te gaan inleveren en dan pak ik deze mee.

    Wel heel aardig van je dat je iets wil uitlenen.

    Als ik hem ergens dit jaar nog ga spelen laat ik mijn ervaring weten.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Hmm oke, dan ga ik hem misschien nog eens een keer spelen. Dank voor je aanbod, maar ik heb alle AC games in bezit. Zowel de PS3 als PSP en ook de Vita game. I heb zelfs de duogame op de Switch gekocht zodat als we op vakantie zijn en alleen de Switch meegaat ik ook wat te doen heb
    Ik zie dat III ook in 3D is dus die ga ik misschien eens in 3D spelen dan.

    Ja ook in 3D te spelen op de PS3 en ook Revelations is in 3D op de PS3

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Hoi Driekus.

    Ik zie dat Cex in eindhoven deze nog voor 15 Euro heeft.Heb nog wat oude PS3 controllers enzo dus ik was al van plan om die morgen te gaan inleveren en dan pak ik deze mee.

    Wel heel aardig van je dat je iets wil uitlenen.

    Als ik hem ergens dit jaar nog ga spelen laat ik mijn ervaring weten.
    Voor een paar euro meer heb je hem voor de PS4

    https://www.amazon.nl/Assassins-Cree...45571877&psc=1

    Ook bij Gamemania

    https://www.gamemania.nl/nl/games/pl...zio-collection

    Deze 3 delen zijn alle drie erg goed en leuk om te spelen.
    Stel je eens voor je komt Leonardo Da vincie tegen.
    Laatst aangepast door Driekus : 30-09-2023 om 07:51

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •