De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Super Mario Bros. Wonder

    Nog een 14 dagen en dan is ook deze game te spelen, ook die is ge-preordered enne ik ben erg benieuwd.



    Laatst aangepast door Driekus : 07-10-2023 om 09:59

  2. #2

    Standaard

    Mario Bross. klinkt als een goedkope knock off

    Alle gekheid, heb ‘em ook in de pre order staan, maar zal eerst Spider-Man 2 gaan spelen, dat ook op 20 oktober uitkomt.

  3. #3

    Standaard

    Met AC en Forza heb ik mijn handen wel een tijdje vol dus deze gaat er in nov/dec komen.
    Spider-Man 2: Net als bij Tears of The Kingdom voel ik deze nog niet.Net of ik het al gespeeld heb gevoel.

  4. #4

    Standaard

    Super Mario Bros Wonder wordt alweer gespeeld op een of andere emulator.
    Dat is tegenwoordig wel erg, hè.
    Ook al met TOTK toen een week van tevoren te spelen op pc.

    Nog een paar dagen en dan heb ik het spel.
    Lijkt me een erg grappig spel, volgende week kom mijn nicht hierheen en gaan we de hele dag Wonder spelen.
    In mijn retro game hoek, Daar staat nu ook mijn eerste Switch bij.

  5. #5

    Standaard

    Dit is toch een Switch exclusive en geen multi platform?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dit is toch een Switch exclusive en geen multi platform?
    Dat is idd niet de officiele versie.Wonder is exclusief voor de Switch
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-10-2023 om 08:39

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dat idd niet de officiele versie.
    Ik begrijp,je niet??

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik begrijp,je niet??
    De game code is voor release al gelekt en bepaalde lui hebben het draaiend op PC gekregen.Snap je het ?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    De game code is voor release al gelekt en bepaalde lui hebben het draaiend op PC gekregen.Snap je het ?
    Nu wel, maar je eerste zin was niet heel erg duidelijk. Maar die PC versie is een niet officiële versie, dus ik verplaats dit draadje toch even naar de exclusives.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nu wel, maar je eerste zin was niet heel erg duidelijk. Maar die PC versie is een niet officiële versie, dus ik verplaats dit draadje toch even naar de exclusives.
    Had even nog niet door dat hij verkeerd geplaatst was.

  11. #11

    Standaard

    De game draait op een switch emulator staat onder in de foto ryju of zoiets, dus erg illegaal.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nu wel, maar je eerste zin was niet heel erg duidelijk. Maar die PC versie is een niet officiële versie, dus ik verplaats dit draadje toch even naar de exclusives.

    Ok dan kan je die van legend of Zelda ook even verplaatsen.
    Had niet in de gaten dat er een exclusive draadje was toen.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    De game draait op een switch emulator staat onder in de foto ryju of zoiets, dus erg illegaal.
    Op de Steam Deck draait hij ook al.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Ok dan kan je die van legend of Zelda ook even verplaatsen.
    Had niet in de gaten dat er een exclusive draadje was toen.
    Bij deze

  15. #15

    Standaard

    Game krijgt goede reviews:https://www.metacritic.com/game/supe...intendo-switch

    Gezien ik nog met AC & Forza bezig ben koop ik deze op een later moment.

    UPDATE
    Ik lees wel veel terug dat hij te makkelijk is.Bij een platformer heb ik zelf wel de wens dat het wat uitdaging heeft.
    Dit is duidelijk gemaakt voor het huidige Nintendo[Switch] publiek dus ik snap het wel hoor.

    Wat voor mij de beste platform games zijn:
    - Donkey Kong Country: Tropical Freeze
    - Rayman Legends
    Laatst aangepast door jeroeni : 18-10-2023 om 16:31

  16. #16

    Standaard

    Heb de game even gespeeld en wat is het toch weer heerlijk om een gewone 2D platform game te spelen.
    Voelt bekend zoals andere 2d Mario side scrollers, maar in een compleet nieuw jasje.

    En er is geen tijdslimiet meer, dat vind ik een plus punt, je kunt heerlijk op je gemak alles van een level doorzoeken.
    In het begin heb je de 1 ster levels, maar ik denk dat het naarmate je verder komt wel wat uitdagender zal worden.

    Je gaat in het begin snel door een level heen, ze zijn niet erg lang.

    Maar een leuke afwisseling met mijn grote wereld games, Zelda en Assassin's Creed.
    Maar nu weer door met Zelda, woensdag komt mijn nicht en dan gaan we in de nieuwe Mario duiken de hele dag.


  17. #17

    Standaard

    Deze 2D Mario game ziet er idd prachtig uit.[op basis wat Youtube gameplay]

    Dat de tijdslimiet weg is vind ik jammer want het hoort bij een Mario game.En zeker als ik op sites terug lees dat de game in de eerste helft heel makkelijk is voor een 2D Mario game.

    Maar goed ik ben blij dat deze 2D plaform games nog gemaakt worden.Sowieso komt deze oon in huis.

  18. #18

    Standaard

    Gisteren uren zitten spelen met Mario Wonder, maar wat is die game leuk gemaakt zeg, sommige levels hebben wel een tijdslimiet, maar vele niet en dat vind ik veel leuker, je kan heerlijk alles uitpluizen in een level.
    Over de moeilijkheid ja in het begin erg makkelijk, (1 ster level) maar dat is gewoon om in de game te komen, het wordt toch best wel moeilijk hoor.
    Maar het is een gave game met heel veel mogelijkheden.
    Echt zijn geld waard.
    Een wonderlijke game.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Gisteren uren zitten spelen met Mario Wonder, maar wat is die game leuk gemaakt zeg, sommige levels hebben wel een tijdslimiet, maar vele niet en dat vind ik veel leuker, je kan heerlijk alles uitpluizen in een level.
    Over de moeilijkheid ja in het begin erg makkelijk, (1 ster level) maar dat is gewoon om in de game te komen, het wordt toch best wel moeilijk hoor.
    Maar het is een gave game met heel veel mogelijkheden.
    Echt zijn geld waard.
    Een wonderlijke game.
    Ik ben blij te lezen dat die 2D plaformers het zo goed doen.

  20. #20

    Standaard

    Laat ik beginnen met dat ik nergens de indruk wel geven dat dit een matige game is.Bij de klacht[gelezen in reviews] over de soundtrack had ik zoiets van dat is persoonlijk maar elke keer als ik wat gameplay kijk op youttube heb ik zoiets van toffe gameplay alleen de muziek is voor een Mario game beroerd.

    In het Sonic topic heb ik al gemeld dat de soundtrack in een platformer net zo belanrijk is als de rest van de game.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-11-2023 om 17:00

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •