Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 34 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars Outlaws [2024]


    PS5/PC/Xbox Series S&X

    Deze ronde mag Ubisoft iets met Star Wars gaan doen.Het gaat een open-wereld SP game worden

    - Uitgever: Ubisoft
    - Studio: Massive Entertainment [Zweden]
    - Genre: Action-adventure
    - 2024

    Trailer


    Developer Gameplay Walkthrough Breakdown


    Kwalitatief ziet dit er heel goed uit maar bij Ubisoft willen games tegen release nog wel eens een downgrade krijgen.Natuurlijk heeft dat te maken met het feit dat een game soepel moet draaien.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-10-2023 om 13:20

  2. #2

  3. #3

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    In VS kost standaard editie $ 70 en gold editie $ 110, zit dan een season pass en early access bij. Redelijk prijzig. Ik wacht sowieso de recensies af.
    Laatst aangepast door tmvde : 09-04-2024 om 18:33

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    In VS kost standaard editie $ 70 en gold editie $ 110, zit dan een season pass en early access bij. Redelijk prijzig. Ik wacht sowieso de recensies af.
    Jij aan een Ubisoft game ?

    In deze tijd kan je met nieuwe games idd het beste de recensies afwachten.De kans dat dit open-wereld achtig spel tijdens release wat bugs[zeker in dit genre]aan boord heeft is best groot.

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Het spreekt me niet echt aan. Kan nog veranderen natuurlijk.

  9. #9

    Standaard

    Official Gameplay Showcase


    Deze Ubisoft game valt bij mij beter in de smaak dan de nieuwe AC.Het is ook weer niet zo dat ik deze bij release meteen moet hebben.

  10. #10

    Standaard

    Star Wars Outlaws: 10 Minutes of Exclusive Gameplay - IGN First

    Krijg steeds meer een meh! gevoel bij deze game.

  11. #11

    Standaard

    Preview:https://nl.ign.com/star-wars-massive...eview-niet-nix

    Op basis van meer previews die ik online gelezen heb denk ik dat het een aardig Star Wars spel gaat worden maar niet meer dan dat.Jedi survivor[2023]wist op mij veel meer indruk te maken dan deze.

  12. #12

    Standaard

    Launch trailer


    Dat Ubisoft hier in-game footage gebruikt zie ik wel als een plus.Ze gaan hier niet met CGI lopen strooien zo dat het er beter uitziet.

    UPDATE
    Maandag komen de reviews online.
    Ik verwacht dat het rond de 75/80 gaat zitten op Metacritic.Als dit een prima open-wereld Star Wars game gaat worden dan is dat goed genoeg.
    Laatst aangepast door jeroeni : 22-08-2024 om 15:36

  13. #13

    Standaard

    Building An Open World


    Die jaren 80 vibe zit wel heel dik in deze game.En leuk dat er van die arcade games in zitten.

  14. #14

    Standaard

    Reviews:https://www.metacritic.com/game/star-wars-outlaws/ Hij staat op dit moment op 76 en dat is in mijn ogen een prima Metacritic score.

    UPDATE
    Kan het niet laten om hem niet te cheken dus van de week ga ik voor kopen.


    Deze zakte de laaste maanden steeds verder van mijn radar af maar na een paar streams die ik vandaag deed checken kom ik tot de conclusie dat de Star Wars vibe wel heel juist in deze game zit.Massive Entertainment: Avatar & The division 1/2 zijn van deze studio en ik moet zeggen dat deze games die onder de vlag van Ubisoft vallen het minst Ubisoft achtig zijn.

    Voor de duidelijkheid: Ubisoft heeft de stempel dat ze in bijna elke game hetzelfde doen.Mijn mening: Ja voor een groot deel is dat zo.
    In deze game zie ik meer Star Wars dan de Ubisoft formule.
    Laatst aangepast door jeroeni : 26-08-2024 om 16:19

  15. #15

    Standaard

    De early access is vandaag van start gegaan.

    Van wat ik lees:Veel lui vinden de gameplay wel wat van Uncharted weg hebben.Natuurlijk zijn er ook wel weer wat minpunten aan deze Ubisoft game maar op basis van de stream die ik gisteren zag blijf ik achter mijn bestelling staan.

    Is er hier verder niemand die de game deze week gaat checken ?

  16. #16

    Standaard

    Ben benieuwd wat je er van vindt. Ik ben wel geïnteresseerd, maar ik lees net te veel minpunten om deze meteen bij release te gaan halen.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ben benieuwd wat je er van vindt. Ik ben wel geïnteresseerd, maar ik lees net te veel minpunten om deze meteen bij release te gaan halen.
    Als ik hem heb laat ik het hier weten.

    Met de minputen die ik lees kan ik denk prima leven.Stormtrooper: Dat deze erg dom zouden zijn in deze game dat is volgens mij de juiste keuze.

  18. #18

    Standaard

    Gaat mij vooral om de technische minpunten, die kunnen natuurlijk later via patches opgelost worden.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Gaat mij vooral om de technische minpunten, die kunnen natuurlijk later via patches opgelost worden.
    Toevallig gaf iemand om 11:00 een melding dat er voor hem een patch beschikbaar was.

    De wat grote technische minputen weet Ubisoft meestal best wel snel weg te werken.Maar goed als er minputen zijn die voor jou zwaar wegen dan moet je er zeker nu nog niet aan beginnen.

    Dit vind ik tof om te zien: De game oogt heel erg zoals die 1e trilogy en de game-UI/menu oogt heel simplistisch.

    Tot dat ik hem binnen heb ga ik nu ook geen beelden meer checken.Houd wel de updates/patches bij.

  20. #20

    Standaard

    Heb er nu zo'n 90 min in zitten.[ zie Welke game(s) heb je gekocht/besteld]

    De game pakt me meteen.De vibe van die eerste films zit hier keihard in.
    Film grain/zwarte balken:Lees dat veel mensen dit uit hebben gezet maar ik ervaar het als een plus.

    Sound design: Ook dit is top gedaan.

    Kay:G
    irl next door achtig personage is een prima keuze.

    Ik ga lekker verder.



    Laatst aangepast door jeroeni : 27-08-2024 om 21:00

  21. #21

    Standaard

    Volgens mij heeft die patch/update van gisteren wonderen gedaan want ik ben nog niets geks tegengekomen.Het zou best kunnen zijn dat er in de review code nog veel bugs zaten.

    Van wat ik tot nu gespeeld heb is super goed!

  22. #22

    Standaard

    Ben ook wel benieuwd maar ik vind de prijs nog wel aan de stevige kant. Als die ooit rond 50,- komt dan geef ik em misschien wel een kans. Tot dan toe blijf ik mezelf vermaken in de wereld van RDR2

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ben ook wel benieuwd maar ik vind de prijs nog wel aan de stevige kant. Als die ooit rond 50,- komt dan geef ik em misschien wel een kans. Tot dan toe blijf ik mezelf vermaken in de wereld van RDR2
    Misschien straks met black friday
    Gezien het een beetje die Uncharted gameplay heeft zal deze bij jou denk goed in de smaak vallen.Deze game is sowieso heel toegankelijk.


    Bij Star Wars:Jedi Survivor was de klacht dat het te veel platformen was.En soms is zo'n uitgebreide skill-tree ook net wat te veel voor sommige mensen.

    Wat dat betreft kan iedereen hier mee aan de slag.
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-08-2024 om 10:41

  24. #24

    Standaard

    Volgens mij zij ik bij Jedi Survivor[2023] dat dit het beste stuk je Star Wars was van de laaste jaren.Na toch wel al wat tijd gespeeld te hebben geld dat ook voor deze game.
    Ben zelf geen reviewer ofzo maar als ik dan toch een cijfer voor bv de presentatie moet geven dan zou dat een 9! zijn.

    Mini games:Ook dit is goed.Leuk en heel 80s achtig.
    Wil niet spoilen welke dat zijn.

    Deze game valt bij mij beter dan verwacht.
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-08-2024 om 16:04

  25. #25

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •