Pagina 26 van 27 EersteEerste ... 16222324252627 LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 655 worden weergegeven.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik zie op mijn computer, hier in het westen van het land, toch echt een prijs van € 32,99 staan. Of heb jij toegang tot een afgeschermde Vaste Klanten-omgeving waarop je korting krijgt?
    Wist je dat niet? Bol hanteert goedkopere prijzen voor klanten die in het oosten van het land wonen. Nee, op de dag dat ik 'm heb besteld was de prijs € 26,99. Hij heeft ook al eens € 35,99 gekost. Prijzen variëren regelmatig bij Bol.

Standaard

Gekocht/Besteld (Nog niet binnen) op Amazon.de:

''Deadpool & Wolverine (4K Ultra HD + Blu-ray, Limited Deadpool Steelbook Edition)'' € 28,46

Gekocht/Besteld (Nog niet binnen) op EBAY.nl:

''Sidekicks (4K Ultra HD + Blu-ray, Canadese uitgave)'' € 39,64

Standaard

Besteld bij Bol, samen voor €64:

The future is Blu

Standaard

Amazon.com

Exhuma - ben erg benieuwd naar deze met de geweldenaar Choi Min-sik!

Snowpiercer - amazon exclusive, erg goede film!

Sweeney Todd

Stardust

Face/Off

Standaard

True Lies en Aliens bij amazon.fr voor 47,87

Standaard

Een paar pre orders en aantal uit de actie 2 voor 30. En gewoon films die ik in mijn collectie wilde hebben.

Laatst aangepast door Driekus : 26-01-2025 om 14:03

Standaard

Ik zie bij bol.com (ik neem aan dat dat de webshop is waar je deze hebt besteld) alleen de twee James Dean-films en de originele Beetlejuice in de actie staan. De rest allemaal niet. Klopt dat?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard

Ik zie bij bol.com (ik neem aan dat dat de webshop is waar je deze hebt besteld) alleen de twee James Dean-films en de originele Beetlejuice in de actie staan. De rest allemaal niet. Klopt dat?

Ja klopt bij bol.com Ik was er nog een vergeten erbij te zetten zie ik. nog een in de actoe 2 voor 30

Standaard

besteld bij Amazon.com ($35 excl. extra kosten..)

Snowpiercer Amazon Exclusive SteelBook / 4K Ultra HD + Blu-ray + Digital 4K

When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

from "Youngstown" by Bruce Springsteen

mijn collectie mijn verkoop topic

Standaard

zojuist besteld bij Arrow.
    Erg prijzig maar goed, ze smeren t uit over drie maanden....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    zojuist besteld bij Arrow.
    Erg prijzig maar goed, ze smeren t uit over drie maanden....
    £ 30.00 resp. £ 35.00 zijn in mijn ogen redelijk normale prijzen voor deze 'Limited Edition'-uitgaven, lijkt me. Ik vraag me af of je dan ook drie keer verzendkosten moet betalen, of slechts één keer? Overigens: het valt te hopen dat de Arrow-versies van de 4K-uitgaven van "The Good, The Bad and the Ugly" en "A Fistful of Dollars" beter scoren dan de Kino Lorbeer-uitgaven in de VS. Die vielen nogal tegen als ik Blu-ray.com mag geloven. Ik kijk de kat nog wel even uit de boom. Ben wel een groot Western-liefhebber, overigens.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard

Deze maand:
    - Inglourious Basterds 4K Arrow
    - Obi Wan Kenobi S1 4K Steelbook
    - Andor S1 4K Steelbook
    - The Mandorian S1 4K Steelbook
    - Reindeer Games 4K Kino Lorber
    - Jackie Brown 4K

Verder wat LE Lasterdiscs
    Vwb de Dollars trilogie wacht ik even op specs/reviews. Ik heb de KL versies plus de Italiaanse 4Ks van Good/Bad/Ugly en op BD de alternatieve versies, dus ik ga de komende maanden eens goed een vergelijking maken en kijken of ik de Arrow versies ga kopen.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 03-02-2025 om 11:58

Standaard

de volgende 2 op amazon.com besteld :
    The Dead Zone
    The Substance

Standaard

£ 30.00 resp. £ 35.00 zijn in mijn ogen redelijk normale prijzen voor deze 'Limited Edition'-uitgaven, lijkt me.
    Er zijn er ook genoeg welke £25,- of minder kosten bij release en al snel in de 2 voor £40,- zitten.
    Maar aangezien het L.E.s zijn, en dat bij Arrow ook wel redelijk klopt, heb ik ze toch maar meteen besteld,

Had nog twee andere titels en samen was t net geen £13,- verzenden, heb daar weer wat punten voor ingewisseld dus kwam zodoende uit op net geen £3,-
    Das best te doen dan....

Standaard

anora criterion besteld op amazon.co.uk

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Deze maand:
    Verder wat LE Lasterdiscs
    Vwb de Dollars trilogie wacht ik even op specs/reviews. Ik heb de KL versies plus de Italiaanse 4Ks van Good/Bad/Ugly en op BD de alternatieve versies, dus ik ga de komende maanden eens goed een vergelijking maken en kijken of ik de Arrow versies ga kopen.
    Ik kan bijna verzekeren dat dit de beste release gaat worden. Expert/fans hebben zelfs meegewerkt om het beeld zo accuraat mogelijk te maken, zie ook: https://x.com/DamnFoolCrusade/status...Fms6W-ep8gEjkg. En ook Devan Scott heeft meegewerkt: https://x.com/SadHillDevan/status/1884997577759658443

Daarnaast heeft TGtBatU de drie verschillende cuts. Natuurlijk is het vervelend om weer double te dippen, maar ik weet het wel.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Ik kan bijna verzekeren dat dit de beste release gaat worden. Expert/fans hebben zelfs meegewerkt om het beeld zo accuraat mogelijk te maken, zie ook: https://x.com/DamnFoolCrusade/status...Fms6W-ep8gEjkg. En ook Devan Scott heeft meegewerkt: https://x.com/SadHillDevan/status/1884997577759658443

Daarnaast heeft TGtBatU de drie verschillende cuts. Natuurlijk is het vervelend om weer double te dippen, maar ik weet het wel.
    We gaan het zien, ik wacht eerst de reviews even af. Arrow is ook niet immuun van fouten (zie maar de fout nu bij de DC van The Cell) dus ik ga eerst even afwachten wat er wordt geschreven nadat ze zijn gereleased.

Standaard

Ik kreeg net bericht van Amazon.co.uk dat ze The Gift niet kunnen leveren. Dan maar op Arrow zelf besteld.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Als je ziet hoe ze Lawrence of Arabia hebben geremasterd, werkelijk prachtig! Als ze dat ook doen met deze triple Western, zou mooi zijn.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box.

Standaard

Taxi driver steelbook 27.23 euro op amazon.it

Standaard

Gekocht/Besteld (nog niet binnen!) bij Bol:

''Once upon a time in the West (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 12,50
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 05-02-2025 om 21:33

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    We gaan het zien, ik wacht eerst de reviews even af. Arrow is ook niet immuun van fouten (zie maar de fout nu bij de DC van The Cell) dus ik ga eerst even afwachten wat er wordt geschreven nadat ze zijn gereleased.
    toevallig The Cell vorige week gekeken, is me totaal niet opgevallen is wel een bizarre fout: is er toevallig een site/forum waar een overzicht is van alle foute discs ?

on topic, binnen Amazon.it (€32,07) Pulp Fiction Edizione 30° Anniversario Collector's Edition / 4K Ultra HD + Blu-ray

Standaard

Het schijnt in de DC van The Cell te zitten, en wel 30 sec, dus best een aardig stuk. Heb em zelf nog niet bekeken.

Standaard

zit inderdaad in de DC, hier een youtube filmpje; blijkbaar heeft 12 monkeys van Arrow ook problemen....

Standaard

Ja, die disc is al vervangen. Over The Cell is nog niks bekend. Hopelijk binnenkort.

Pagina 26 van 27 EersteEerste ... 16222324252627 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten