Gekocht/Besteld (Nog niet binnen) op Amazon.de:
''Deadpool & Wolverine (4K Ultra HD + Blu-ray, Limited Deadpool Steelbook Edition)'' € 28,46
Gekocht/Besteld (Nog niet binnen) op EBAY.nl:
''Sidekicks (4K Ultra HD + Blu-ray, Canadese uitgave)'' € 39,64
Besteld bij Bol, samen voor €64:
![]()
![]()
The future is Blu
Amazon.com
Exhuma - ben erg benieuwd naar deze met de geweldenaar Choi Min-sik!
Snowpiercer - amazon exclusive, erg goede film!
Sweeney Todd
Stardust
Face/Off
![]()
True Lies en Aliens bij amazon.fr voor 47,87
Een paar pre orders en aantal uit de actie 2 voor 30. En gewoon films die ik in mijn collectie wilde hebben.
![]()
Laatst aangepast door Driekus : 26-01-2025 om 14:03
Ik zie bij bol.com (ik neem aan dat dat de webshop is waar je deze hebt besteld) alleen de twee James Dean-films en de originele Beetlejuice in de actie staan. De rest allemaal niet. Klopt dat?
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
besteld bij Amazon.com ($35 excl. extra kosten..)
Snowpiercer Amazon Exclusive SteelBook / 4K Ultra HD + Blu-ray + Digital 4K
![]()
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
from "Youngstown" by Bruce Springsteen
mijn collectie mijn verkoop topic
zojuist besteld bij Arrow.
Erg prijzig maar goed, ze smeren t uit over drie maanden....![]()
£ 30.00 resp. £ 35.00 zijn in mijn ogen redelijk normale prijzen voor deze 'Limited Edition'-uitgaven, lijkt me. Ik vraag me af of je dan ook drie keer verzendkosten moet betalen, of slechts één keer? Overigens: het valt te hopen dat de Arrow-versies van de 4K-uitgaven van "The Good, The Bad and the Ugly" en "A Fistful of Dollars" beter scoren dan de Kino Lorbeer-uitgaven in de VS. Die vielen nogal tegen als ik Blu-ray.com mag geloven. Ik kijk de kat nog wel even uit de boom. Ben wel een groot Western-liefhebber, overigens.
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
Deze maand:
- Inglourious Basterds 4K Arrow
- Obi Wan Kenobi S1 4K Steelbook
- Andor S1 4K Steelbook
- The Mandorian S1 4K Steelbook
- Reindeer Games 4K Kino Lorber
- Jackie Brown 4K
Verder wat LE Lasterdiscs![]()
Vwb de Dollars trilogie wacht ik even op specs/reviews. Ik heb de KL versies plus de Italiaanse 4Ks van Good/Bad/Ugly en op BD de alternatieve versies, dus ik ga de komende maanden eens goed een vergelijking maken en kijken of ik de Arrow versies ga kopen.
Laatst aangepast door Rogier Burghout : 03-02-2025 om 11:58
de volgende 2 op amazon.com besteld :
The Dead Zone
The Substance
Er zijn er ook genoeg welke £25,- of minder kosten bij release en al snel in de 2 voor £40,- zitten.
Maar aangezien het L.E.s zijn, en dat bij Arrow ook wel redelijk klopt, heb ik ze toch maar meteen besteld,
Had nog twee andere titels en samen was t net geen £13,- verzenden, heb daar weer wat punten voor ingewisseld dus kwam zodoende uit op net geen £3,-
Das best te doen dan....
anora criterion besteld op amazon.co.uk
Ik kan bijna verzekeren dat dit de beste release gaat worden. Expert/fans hebben zelfs meegewerkt om het beeld zo accuraat mogelijk te maken, zie ook: https://x.com/DamnFoolCrusade/status...Fms6W-ep8gEjkg. En ook Devan Scott heeft meegewerkt: https://x.com/SadHillDevan/status/1884997577759658443
Daarnaast heeft TGtBatU de drie verschillende cuts. Natuurlijk is het vervelend om weer double te dippen, maar ik weet het wel.
Ik kreeg net bericht van Amazon.co.uk dat ze The Gift niet kunnen leveren. Dan maar op Arrow zelf besteld.
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Als je ziet hoe ze Lawrence of Arabia hebben geremasterd, werkelijk prachtig! Als ze dat ook doen met deze triple Western, zou mooi zijn.
*LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box.
Taxi driver steelbook 27.23 euro op amazon.it
Gekocht/Besteld (nog niet binnen!) bij Bol:
![]()
''Once upon a time in the West (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 12,50
Laatst aangepast door DVD Watcher : 05-02-2025 om 21:33
toevallig The Cell vorige week gekeken, is me totaal niet opgevallenis wel een bizarre fout: is er toevallig een site/forum waar een overzicht is van alle foute discs ?
on topic, binnen Amazon.it (€32,07) Pulp Fiction Edizione 30° Anniversario Collector's Edition / 4K Ultra HD + Blu-ray
![]()
Het schijnt in de DC van The Cell te zitten, en wel 30 sec, dus best een aardig stuk. Heb em zelf nog niet bekeken.
zit inderdaad in de DC, hier een youtube filmpje; blijkbaar heeft 12 monkeys van Arrow ook problemen....
Ja, die disc is al vervangen. Over The Cell is nog niks bekend. Hopelijk binnenkort.