Pagina 21 van 25 EersteEerste ... 11171819202122232425 LaatsteLaatste
De resultaten 501 tot 525 van 622 worden weergegeven.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Mooi box idd, maar er staat me zoiets bij dat deze vaste Italiaanse ondertitels had of iets dergelijks.
    Er was iets waarom ik m links liet liggen, kan t me alleen niet meer heugen...
    Op 1 film na, hebben ze allemaal geen Engelse ondertiteling maar alleen Italiaanse. Daarom heb ik 'm laten liggen. Geen probleem natuurlijk als je zonder ondertiteling afspeelt of een speler hebt die gedownloade subs afspeelt.
    En de transfer van Dawn zou niet best zijn.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Op 1 film na, hebben ze allemaal geen Engelse ondertiteling maar alleen Italiaanse. Daarom heb ik 'm laten liggen. Geen probleem natuurlijk als je zonder ondertiteling afspeelt of een speler hebt die gedownloade subs afspeelt.
    En de transfer van Dawn zou niet best zijn.
    Dat ze geen of alleen Italiaanse ondertitels hebben, maakt mij niet uit. Ik kan een film zonder ondertiteling toch wel volgen/verstaan. En wat Dawn of the Dead betreft bv, daar heb ik deze box al van: https://www.blu-ray.com/movies/Dawn-...lu-ray/284522/. En ondertitels downloaden & via een speler evtueel afspelen, is voor mij abacadabra. Alleen Italiaanse ondertitels is niet erg, die kun je uitschakelen/niet selecteren. Veel erger zou zijn, als ze vast ingebrand in de film staan. Dat zou veel erger zijn als je die dan niet kan uitschakelen. Ik vind het alleen raar dat zo'n box niet is uitgebracht in de US.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb 'm ook voor die prijs (23,99), is nu weer omhoog gegaan.
    Nu weer €23,99

Standaard

Het heeft voor mij helaas niet veel zin meer om hem te annuleren en opnieuw te bestellen omdat er al een andere titel is verstuurd, dus verzendkosten ben ik sowieso al kwijt en zou ik dan nogmaals moeten betalen. Dat maakt het voordeel minimaal. Bovendien schuift de levertijd dan weer verder op. Ik laat het maar even voor wat het is en hoop dat ze het prijsverschil nog gaan compenseren, al heb ik daar ook mijn twijfels over omdat deze titel bij een andere verkoper vandaan komt. Daar geldt geen pre-order prijsgarantie voor als ik het goed heb begrepen. Het is niet anders... maar leuk voor diegenen die hem voor dit mooie prijsje hebben kunnen bemachtigen.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer

Ben ik in de picture?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Het heeft voor mij helaas niet veel zin meer om hem te annuleren en opnieuw te bestellen omdat er al een andere titel is verstuurd, dus verzendkosten ben ik sowieso al kwijt en zou ik dan nogmaals moeten betalen. Dat maakt het voordeel minimaal. Bovendien schuift de levertijd dan weer verder op. Ik laat het maar even voor wat het is en hoop dat ze het prijsverschil nog gaan compenseren, al heb ik daar ook mijn twijfels over omdat deze titel bij een andere verkoper vandaan komt. Daar geldt geen pre-order prijsgarantie voor als ik het goed heb begrepen. Het is niet anders... maar leuk voor diegenen die hem voor dit mooie prijsje hebben kunnen bemachtigen.
    De verzendkosten worden toch ook vergoed als je het terugstuurt? Het is de vraag hoeveel moeite je wilt doen voor 6 euro, maar die afweging heb je zo te lezen al gemaakt.

Standaard

Wat ik zeg, ik krijg de verzendkosten niet vergoed omdat ik hem samen met een andere titel had besteld die al verzonden is Ik zou er nu dan nog 2,- euro voordeel mee hebben, maar dan krijg ik hem pas eind januari. En nu staat de levering voor mij op eind november. Dus ik laat het daarom maar zo.

LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer

Ben ik in de picture?

Standaard North by Northwest (1959) (4K)

Besteld bij bol.com:

North by Northwest (4K).jpg

North by Northwest (1959) (4K)

Steelbook-uitgave
    2 discs: 4K Ultra HD + Blu-ray
    Nederlandse ondertitels

Prijs: € 32,99
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Wat ik zeg, ik krijg de verzendkosten niet vergoed omdat ik hem samen met een andere titel had besteld die al verzonden is Ik zou er nu dan nog 2,- euro voordeel mee hebben, maar dan krijg ik hem pas eind januari. En nu staat de levering voor mij op eind november. Dus ik laat het daarom maar zo.
    Ik heb bij deelzendingen ook de verzendkosten teruggekregen van amazon hoor . Je zou zelfs kunnen wachten tot de andere komt en samen kunnen terugsturen.
    Maar goed, ik begrijp de factor 'eerder binnen' ook heel goed bij een titel die je graag wilt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Besteld bij bol.com:

North by Northwest (4K).jpg

North by Northwest (1959) (4K)

Steelbook-uitgave
    2 discs: 4K Ultra HD + Blu-ray
    Nederlandse ondertitels

Prijs: € 32,99
    Nu twijfel ik tussen de UCE uit Italie en deze....
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, Panasonic DP-UB9004
    Authentic Cinema, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Standaard

Ik heb zaterdag de Duitse 4K + Blu-ray uitgave van House of the Dragon seizoen 2 ontvangen voor nog geen 30 euro (inclusief verzendkosten) van Amazon DE (prijs was met de prijsgarantie even 32 euro geweest en dit was onderdeel van een bestelling met een 5 euro korting voucher). Beide formats met NL subs en er zaten als bonus ook nog acht art cards bij.
    Laatst aangepast door tmvde : 25-11-2024 om 11:38

Standaard

Amazon UK:

Amazon Italië

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Bij de Italiaanse Amazon is ie maar € 23,99

De Rocky Complete Collection 4K is daar ook maar € 51,89 ipv € 157,-(!!!) bij Bol.
    En Last of Us Season 1 slechts € 18,83 ipv € 40,- bij DVDOutlet of € 44,99 bij Bol.

Zojuist dus alledrie in Italië besteld!
    Merci voor de tip. De rocky collectie is nog paar euro gedaald, heb hem besteld.

Standaard

Amazon UK:

pre-order:

Ben ik in de picture?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Nu twijfel ik tussen de UCE uit Italie en deze....
    Ik heb op YouTube een filmpje van de 'unboxing' van de Ultimate Collector's Edition van "North by Northwest" gezien, maar behalve een poster, wat fotokaarten en een boekje als extra's werd ik daar niet echt warm van. Ik heb namelijk in de kast nog een Amerikaanse digibook-uitgave van de Blu-ray ter gelegenheid van de 50th Anniversary staan, met achtergrondverhalen en foto's, dus dat boekje bij deze nieuwe uitgave heeft voor mij geen echte toegevoegde waarde. Maar misschien voor jou wel...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb op YouTube een filmpje van de 'unboxing' van de Ultimate Collector's Edition van "North by Northwest" gezien, maar behalve een poster, wat fotokaarten en een boekje als extra's werd ik daar niet echt warm van. Ik heb namelijk in de kast nog een Amerikaanse digibook-uitgave van de Blu-ray ter gelegenheid van de 50th Anniversary staan, met achtergrondverhalen en foto's, dus dat boekje bij deze nieuwe uitgave heeft voor mij geen echte toegevoegde waarde. Maar misschien voor jou wel...
    Inmiddels bij bol ook 39,99....daar heb ik de UCE ook voor.

Standaard

Inmiddels bij bol ook 39,99....daar heb ik de UCE ook voor.
    Als je 15 dagen wachten niet erg vindt kun je die nog voor 32,99 bestellen bij bol.com. Dat kon ik in ieder geval net nog.

Standaard

Gekocht/Besteld (nog niet binnen!) op EBAY.nl

''Halloween (4K Ultra HD + Blu-ray, Collector's Edition, 1 Movie: 3 Cuts)'' € 67,16 (Beetje duur, maar hij is nu Out of Print)
    ''Halloween II (4K Ultra HD + Blu-ray, Collector's Edition, 1 Movie: 2 Cuts)'' € 39,29

Subtotaal ''Halloween'' = AU $ 69,95
    Verzendkosten: AU $ 16,00
    BTW: AU $ 6,85
    Totaal in AU $: 104,00
    Totaal bedrag in Euro: € 67,16

Subtotaal ''Halloween II'' = US $ 27,64
    Verzendkosten: US $ 4,99
    BTW: $ 18,05
    Totaal in US $: 39,48
    Totaal bedrag in Euro: € 39,29

''Halloween 4: The Return of Michael Myers (4K Ultra HD + Blu-ray, Collector's Edition)'' $ 27,64
    ''Halloween 4: The Revenge of Michael Myers (4K Ultra HD + Blu-ray, Collector's Edition)'' $ 27,64
    ''The Halloween 4K Collection: 1995-2002 (4K Ultra HD + Blu-ray, 3 Movies: 4 Cuts, Films = Halloween: The Curse of Michael Myers / Halloween: H20 / Halloween: Resurrection, Box-set)'' $ 80,94

Subtotaal (3 Items) = US $ 136,22
    Verzendkosten: US $ 14,97
    BTW: US $ 31,75
    Totaal in USD: $ 182,94
    Totaal bedrag in Euro: € 182,08

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    He's going to be baaack:

19,99 pond ex. verzenden bij amazon.co.uk
    (verzendkosten worden wat gedrukt want ik heb nog twee Futuramaboeken besteld ook)
    In je review verwijs je naar 2 Disc SE DVD dat dit tot nu toe beste versie kwa extra's is. Niet juist, er is Sony 2 Disc UE in digipack box met meer extra's, kaarten en een boekje. En ook nog een DTS track (Engels en Frans) op disc 1. Zelf in bezit.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door pietdvd Bekijk bericht
    In je review verwijs je naar 2 Disc SE DVD dat dit tot nu toe beste versie kwa extra's is. Niet juist, er is Sony 2 Disc UE in digipack box met meer extra's, kaarten en een boekje. En ook nog een DTS track (Engels en Frans) op disc 1. Zelf in bezit.

Bedankt voor je feedback, het bestaan van die versie was me totnogtoe niet bekend. Ik zal er melding van maken.

EDIT ik probeer deze te googlen maar ik word hier begraven onder 6.132 versies van Terminator 2. Heb je soms de streepjescode voor me?
    Laatst aangepast door Werner : 27-11-2024 om 12:32
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    EDIT ik probeer deze te googlen maar ik word hier begraven onder 6.132 versies van Terminator 2. Heb je soms de streepjescode voor me?
    8712609048063

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    8712609048063
    Mocht je deze nog zoeken ik heb exemplaar te koop. Geen digipack, maar THX versie in de originele doos. Idem met Silence of the Lambs

Staat: State of the art picture and sound quality op de voorzijde

Standaard

Mocht je deze nog zoeken ik heb exemplaar te koop. Geen digipack, maar THX versie in de originele doos. Idem met Silence of the Lambs

Staat: State of the art picture and sound quality op de voorzijde
    Zitten de kaarten en het boekje erbij? Anders heb ik eventueel wel interesse als Johan geen interesse heeft.

Edit: ik ga toch voor de digipack versie. Ik heb er eentje op MP gevonden. Thanks!
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 27-11-2024 om 16:03

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Zitten de kaarten en het boekje erbij? Anders heb ik eventueel wel interesse als Johan geen interesse heeft.
    Heb geen interesse. Heb hem al. Evenals de uitgaven van "Platoon" en "The Silence of the Lambs".

Standaard

Bij dvdstorespain.es inclusief verzenden voor 26,01 € in pre-order (releasedatum is morgen)
    And don't call me Shirley!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Zojuist ''The Terminator 4K Steelbook'' binnengekregen van Bol.

Hoewel er NL ondertitels op staan, is de backcover in het Frans & in het Engels, dus geen enkele NL tekst.

Dat vind ik wel raar, want meestal staat er dat wel bij op een uitgave in NL.

Maar ik ben blij dat ik de film nu op 4K heb.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 28-11-2024 om 13:17

Pagina 21 van 25 EersteEerste ... 11171819202122232425 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten