Gekocht/Besteld bij Bol:
''Verliefd op Bali'' € 13,99
'Dear David'' € 10,99
''Invasie'' € 10,99
''Asphalt City'' € 12,99 (Moet nog uitgebracht worden!)
''Barbie (4K Ultra HD + Blu-ray, Steelbook)'' € 17,99
Gekocht/Besteld bij Amazon.de:
''Bad Boys: Ride or Die (4K Ultra HD + Blu-ray, Steelbook)'' € 35,25 (Moet nog uitgebracht worden!)
''No Way Up'' € 15,25
''Dune: Part Two (4K Ultra HD + Blu-ray)'' € 26,43
''Winnie the Pooh: Blood and Honey (4K Ultra HD + Blu-ray, Limited Glow in the Dark Edition, Steelbook)'' € 35,45 (= inclusief € 6,99 Verzendkosten!)
''Godzilla (4K Ultra HD + Blu-ray, 25th Anniversary Limited Edition, Steelbook)'' € 28,46
Laatst aangepast door DVD Watcher : 06-07-2024 om 22:29
The Hitcher 4k limited edition via Second Sight voor 75,21 eyro.
Monkey man 4k + br voor 24,89 bij dvdoutlet (via bol)
Dune part 2 steelbook 4k +br voor 41,99 bij bol (eigenlijk te duur)
Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)
LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K
Deze voor 25 $ bij amazon.com
Er komt nog verzending bij maar ik heb om de kosten te drukken nog een Blu-ray en 2 cd's besteld.
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Bij Amazon FR was je voor dezelfde uitgave (want zelfde EAN) zo’n 39 euro inclusief verzending kwijt geweest.
Ik heb de UK uitgave bij Amazon besteld, samen met de 4K van The Boy and the Heron (+ 3 spin-off blu-rays van The Walking Dead). Beetje verzendkosten uitsmeren
IMG_4922.jpg
Mooie release. Zou die Civil War 4K ook in de Benelux uitkomen of is de kans zeer klein ?
Bij bol 2 weken geleden besteld.
En vandaag komt het eerste deel dan eindelijk in de brievenbus.
All Star Superman. Ik ben benieuwd.
Zou je niet beter een topic kunnen maken. "Welke nieuwe film zou je op 4K kopen, als deze met NL ondertitels HIER uit zou komen"
Land of Bad
Arthur the King
Gekocht bij BoekenVoordeel:
Dune Part Two € 34,99
Ik ook vanmiddag! Nadat Boekenvoordeel een keepcase versie van Wonka had, hoopte ik dat dat hier ook is en het is. En er staan ook gewoon extra's op die 4K disc, dus ik ben helemaal blij! Ik vind het wel raar dat ik deze versies verder nergens vind. Ook niet op internet (in Nederland tenmiste).
The future is Blu
Deze week:
Blown Away 4K KL
Turbulence 4K KL
Net deze drie Italiaanse UHDs (welke beter schijnen te zijn dan die van Paramount) besteld:
Vanilla Sky
Flashdance
Truman Show
samen voor €37,50 incl. verzenden.
Dit dankzij een 50% korting voor de eerste twee en een 6 euro coupon voor de laatste.
Ook deze maar gekocht bij bol 2 voor 30.
amazon.nl euro 14,69(Prime)
DVDPROFILER
LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB
Gekocht-Besteld (Nog niet binnen) bij Amazon.de:
''Alien (4K Ultra HD + Blu-ray, 40th Anniversary Edition)'' € 16,24
''Bob Marley: One Love (4K Ultra HD + Blu-ray, Limited Edition Steelbook)'' € 24,45