Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 678910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 302 worden weergegeven.

Standaard

Ben ik ook heel benieuwd naar. Zelf heb ik nog de Criterion blu ray, die niet verkeerd is. Maar dit is voor mij wel een film om in de beste kwaliteit te hebben. Bovendien staan er wat andere/nieuwe extra's op. En de originele cover art is ook mooi meegenomen. En nu ik hem iets voordeliger kon kopen, was het snel besloten.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 01-06-2024 om 07:01
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer

Ben ik in de picture?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Bovendien staan er wat andere/nieuwe extra's op.
    Heb je daar toevallig een lijstje van?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

zie hier: https://www.arrowfilms.com/4k/the-si.../15401358.html

Ik heb hem dus vergelijken met de versie die ik heb, dus de Criterion versie.

Ik zie sowieso een nieuwe commentaar track met Tim Lucas en twee video essays. Breaking The Silence zag ik ook niet terug op de Criterion.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 01-06-2024 om 07:09

LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer

Ben ik in de picture?

Standaard

Ik ben vooral benieuwd naar de extra deleted scenes, die nog niet eerder voorhanden waren op een fysieke release. Ik heb de Criterion DVD, Bluray en de Kino 4K. En nog de eerdere US BD versie. Dit wordt dus de zoveelste versie, mar ik hoop iig dat ze niet dezelfde master gebruiken als de Kino 4K uitgave.

Standaard

Een film als SotL is het waard om te double dippen!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik ben vooral benieuwd naar de extra deleted scenes, die nog niet eerder voorhanden waren op een fysieke release. Ik heb de Criterion DVD, Bluray en de Kino 4K. En nog de eerdere US BD versie. Dit wordt dus de zoveelste versie, mar ik hoop iig dat ze niet dezelfde master gebruiken als de Kino 4K uitgave.
    volgens mij had ik ergens op het blu-ray.com forum gelezen dat het probleem met de Kino master opgelost was.....hoe dan ik heb ik ook editie zoveel maar weer besteld.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    volgens mij had ik ergens op het blu-ray.com forum gelezen dat het probleem met de Kino master opgelost was.....hoe dan ik heb ik ook editie zoveel maar weer besteld.

Weet je ook hoe dan? Ik heb nergens gelezen dat er een replacement programma is gekomen...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Weet je ook hoe dan? Ik heb nergens gelezen dat er een replacement programma is gekomen...
    Hij bedoelt dat de Arrow master de problemen van de Kino uitgave heeft opgelost, niet dat Kino zelf de problemen met hun uitgave heeft opgelost.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Hij bedoelt dat de Arrow master de problemen van de Kino uitgave heeft opgelost, niet dat Kino zelf de problemen met hun uitgave heeft opgelost.
    Ah op die manier. Ook dat had ik nog niet gelezen, maar fijn dat ze een andere master hebben gebruikt dan.

Standaard

Correct dat is wat ik bedoelde.....sorry als dat niet helemaal duidelijk over kwam
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

Standaard

Er staat wel newly restored audio, maar niet newly restored video....Ik wacht wel tot de recensies er zijn.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Er staat wel newly restored audio, maar niet newly restored video....Ik wacht wel tot de recensies er zijn.
    Uit de reacties op blu-ray.com: https://www.blu-ray.com/news/?id=34608

Arrow confirmed that the color timing is fixed for this release.

Standaard

Deze is in prijs gedaald, dus even een eerdere bestelling die nog niet verzonden was geannuleerd en deze toegevoegd:

Standaard

Croix de Fer [4K Ultra HD] en Les Dix Commandements [4K] voor 14,99 euro samen op Amazon.fr (Actie 2 voor 24,99 euro en kreeg een bon van 10 euro)

Standaard

Amazon UK - 2 voor 30 pond:

wat een verschil tussen de Studio Canal blu ray en 4K van The Pianist! Zie hier een vergelijking

Ben ik in de picture?

Standaard

bij bol.com : the exorcist 4k + the color purple 4k voor 30 euro

Standaard

Pre-order bij Amazon.fr:

''The Terminator 4K (4K Ultra HD + Blu-ray, Steelbook = De hier getoonde afbeelding is een tijdelijke!, Deze uitgave wordt op 4 November uitgebracht)'' € 34,13

Gekocht/Besteld (Nog niet binnen) bij Amazon.de:

''The Outsiders 4K (Limited Collector's Edition, 4K Ultra HD + Blu-ray, Digipack, Arthouse Shop Exclusive, 1 Movie: 2 Cuts, Booklet + Cards + 2 Posters)'' € 22,64
    ''Orphan: First Kill (4K Ultra HD + Blu-ray + Blu-ray ''Orphan'')'' € 18,57

Standaard

Amazon UK - 2 voor 30 pond:
    Op dit moment hebben ze meerdere 2 voor 30 pond acties lopen!

Heb gisteren in een andere deze:
    - The Creator
    - Indiana Jones & The Dial Of Destiny
    en in weer een andere deze:
    - The Wicker Man (50th Anniversary)
    - Roman Holiday
    besteld.

Standaard

@rvvnr1 Ik zat afgelopen weekend bijna te janken als een klein kind, zo mooi is The Wicker Man op 4K.

Standaard

The Last Unicorn 4K, Amazon US voor 53 euro incl P&P

Standaard

Ik heb deze 4K Ultimate Edition gekocht van Plaion:

KF_HarteZiele-Box-Hero-1_800x800.jpg

https://shop.plaionpictures.com/hart...ays-exkl.-shop

Wat ik vooral bijzonder vind is de toevoeging van de Workprint. Ik heb deze zelf op een gebrande DVD met werkelijk vreselijke beeldkwaliteit, dus ben wel benieuwd naar deze.

Standaard

Gekocht bij Amazon.co.uk:

Avatar - Collector's Edition £ 40,32
    Avatar: The Way of Water - Collector's Edition £ 40,32
    Ferris Bueller's Day Off £ 15,- (in een van de 2 UHD's voor £ 30,- actie)
    Mission: Impossible Dead Reckoning Part One £ 15,- (in een van de 2 UHD's voor £ 30,- actie)

Standaard

Heathers 4K Arrow Video Exclusive Limited Edition en Silence of the Lambs 4K Limited Edition voor 77,73 euro via de Arrow UK shop.

Standaard

Amazon US:

Ben ik in de picture?

Standaard

Amazon US:

Absoluut de mooiste 4K-uitgave die ik heb gezien!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 10 van 13 EersteEerste ... 678910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten