De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: Flash, The (UHD)

  1. #1

    Standaard Flash, The (UHD)

    Flash, The (UHD)

    The Flash krijgt een mooie Steelbook uitgave op 4K UHD waarbij vooral de UHD de winnaar is.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik snap echt de haat tegenover deze film niet die in sommige middens gemeengoed is.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik snap echt de haat tegenover deze film niet die in sommige middens gemeengoed is.
    Ik dus ook niet, vond het echt een prima films, erg goed zelfs.

  4. #4

    Standaard

    ik heb de steelbook liggen en hij op de voorkant erg mooi glimmend met het logo van The Flash op de voorkant waarbij het goud van het logo heel mooi samenvalt met rode er omheen

    ik heb hem in de bios gezien en wat ik vond is dat het soms iets over de top was (wat wel vaker het geval is bij DC) en dat ze soms niet altijd wisten welke kant ze op wilden met karakters, maar als je gewoon achterover leunt en een film wil kijken is hij zeker niet de slechtste

    de uhd zelf vind ik van hele mooie kwaliteit met en mooie Dolby TrueHD + Atmos 7.1 track voor Engels en Frans

  5. #5

    Standaard

    Het enige goede aan deze film is: supergirl en natuurlijk Michael Keaton. Heb me kapot geërgerd aan the flash karakter... vreselijk gewoon. Dacht dat Ant man 3 slecht was, maar dit....

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    Het enige goede aan deze film is: supergirl en natuurlijk Michael Keaton. Heb me kapot geërgerd aan the flash karakter... vreselijk gewoon. Dacht dat Ant man 3 slecht was, maar dit....
    Waarom heb je de film dan gekeken? Het lijkt me vrij duidelijk gezien de titel de film over hem ging…

  7. #7

    Standaard

    Gisteren gezien en bij een tweede visie valt hij nog beter mee dan de eerste keer. Ik stoor me zelfs niet aan de overmatige CGI, dat hoort zo bij een sciencefictionfilm met deze scope, vind ik.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Waarom heb je de film dan gekeken? Het lijkt me vrij duidelijk gezien de titel de film over hem ging…
    Ik neem aan dat hij zich in deze film aan hem ergerde. In de vorige films als Justice League kwam hij alleen in kleine stukjes voorbij en was hij misschien beter te pruimen.

    Zelf heb ik mij ook prima met de film vermaakt, kijken of hij met Black Friday voor een leuke prijs is op te pikken.

  9. #9

    Standaard

    De film was ok maar de CGI was precies early days... zo slecht op bepaalde punten in de film (vooral de CGI personen in bepaalde scenes... en die scene met de baby's en hond)

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    De film was ok maar de CGI was precies early days... zo slecht op bepaalde punten in de film (vooral de CGI personen in bepaalde scenes... en die scene met de baby's en hond)
    Tja, dat was niet bepaald de meest ernstige scène uit de film, dus ik had daar geen problemen mee. Ik vind het bijvoorbeeld van het CGI-team knap dat ze quasi volcontinu tweemaal Ezra Miller in beeld laten lopen, zijn oudere en jongere zelf.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •