De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Legend of Zelda wordt verfilmd.

    En ja hoor hier is het dan.
    Eindelijk een verfilming van mijn favo game franchise The Legend Of Zelda.

    Het wordt een liveaction film.

    https://www.nu.nl/film/6288758/na-su...scoopfilm.html

  2. #2

    Standaard

    Die Mario film heeft het in de bios extreem goed gedaan dus ik snap dat Nintendo hier meer mee gaat doen.Ik denk dat het merk Nintendo nog nooit zo krachtig is geweest als nu.

  3. #3

    Standaard

    Benieuwd naar de cast.

    Jaden Smith als Link, Halle Bailey als Zelda en Brie Larson als Ganon..... o wacht, dit is geen Disney.


    Hoop dat ze in alles bij de japanse roots blijven en er geen Hollywoodfeest van maken, dus met twee jonge japanse/aziatische acteurs als Link en Zelda.

  4. #4

    Standaard

    Zowel Zelda als Link hebben geen zwart haar, dus zijn niet per se Aziatisch, daarnaast is het natuurlijk een fantasysetting.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Benieuwd naar de cast.

    Jaden Smith als Link, Halle Bailey als Zelda en Brie Larson als Ganon..... o wacht, dit is geen Disney.


    Hoop dat ze in alles bij de japanse roots blijven en er geen Hollywoodfeest van maken, dus met twee jonge japanse/aziatische acteurs als Link en Zelda.
    Dat het door japanners wordt gemaakt en is bedacht is het enige wat gelinkt is aan hen.Aan de setting is niets japans te bespeuren.

    Als ik Link zie denk ik eerder aan een scandinavisch persoon.
    Laatst aangepast door jeroeni : 10-11-2023 om 14:19

  6. #6

    Standaard

    Nintendo omschrijft Zelda-film als zeer grote hindernis:https://pu.nl/artikelen/nachtwacht/n...ote-hindernis/

    Zeker omdat het live-action is gaat dit project erg gewaagd zijn.Groot budget zal er zeker zijn want anders is het geen doen lijkt me.
    Ik denk dat het een beetje zoals The Witcher[Netflix] serie gaat ogen.In live-action kan je denk moeilijk voor een kleurrijke stijl gaan.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •