De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.

Discussie: Grand Theft Auto VI

  1. #1

    Standaard Grand Theft Auto VI

    Rockstar deelt begin december eerste GTA 6-trailer:https://pu.nl/artikelen/nieuws/rocks...gta-6-trailer/

    Dit gaat een groot momentje worden.

    Zelf hoop ik te zien dat Rockstar nu eens stappen in gameplay zet.Mijn ervaring is dat GTA5 & Red Dead Redemption 2 een coole wereld laten zien maar als het op gameplay aankomt dan voelt alles heel gedateerd.

    Dit is mij grote zorg: Alstublieft geen grote focus op een online-mode.Als Rockstar voor GTA5 & Red Dead Redemption 2 een paar vette uitbreidingen gemaakt had dan was er veel meer respect geweest naar hen toe.

    GTA 5 online heb ik ooit gespeeld en is verschrikkelijk!
    Denk de slechtste game ervaring die ik ooit heb gehad.

    Hoe dan ook ben ik wel heel benieuwd naar de trailer.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 05-12-2023 om 07:57

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Rockstar deelt begin december eerste GTA 6-trailer:https://pu.nl/artikelen/nieuws/rocks...gta-6-trailer/

    Dit gaat een groot momentje worden.

    Zelf hoop ik te zien dat Rockstar nu eens stappen in gameplay zet.Mijn ervaring is dat GTA5 & Red Dead Redemption 2 een coole wereld laten zien maar als het op gameplay aankomt dan voelt alles heel gedateerd.

    Dit is mij grote zorg: Alstublieft geen grote focus op een online-mode.Als Rockstar voor GTA5 & Red Dead Redemption 2 een paar vette uitbreidingen gemaakt had dan was er veel meer respect geweest naar hen toe.

    GTA 5 online heb ik ooit gespeeld en is verschrikkelijk!
    Denk de slechtste game ervaring die ik ooit heb gehad.

    Hoe dan ook ben ik wel heel benieuwd naar de trailer.
    Even een kleine nuance, want er wordt niet daadwerkelijk egsproken over GTA 6 maar over:

    the next Grand Theft Auto
    Dus of die game daadwerkelijk GTA 6/VI gaat heten weten we dus nog niet....

    Wordt in ieder geval wel een momentje inderdaad...

    en laat het gespeculeer maar beginnen...

  3. #3

    Standaard Grand Theft Auto 6/VI

    Hierbij een apart topic voor de nieuwe GTA.

  4. #4

    Standaard

    Ben het eens met jou bericht.

    GTA is zo groot in gaming dat het hier zeker een draatje verdient.Goed gedaan Rogier

    Als hun focus in hun eerste trailer puur naar de SP ervaring gaat dan zie ik dat al als een plus.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ben het eens met jou bericht.

    GTA is zo groot in gaming dat het hier zeker een draatje verdient.Goed gedaan Rogier
    Genoeg om te bespreken dacht ik zo

    Als hun focus in hun eerste trailer puur naar de SP ervaring gaat dan zie ik dat al als een plus.
    Ja, klopt ik ook hoor. Heb al niks met online gaming en vwb GTA al helemaal niet.

  6. #6

    Standaard

    Nu op Twitch 175,8K: Bijna alles is GTA online.

    Je snapt dat dit voor hun heel belangrijk blijft.Waarschijnlijk is een SP uitbreiding voor GTA5 voor hun niet interessant.

    De SP DLC van GTA 4 was destijds erg goed.Undead Nightmare van Red Dead was ook top DLC.

  7. #7

    Standaard

    Ja dat snap ik wel. Vooral aan de online currency verdienen ze bakken met geld. Voor een standaard SP game krijgen ze maar 1 keer geld van je binnen, aan online verdienen ze er 1000 keer zoveel aan, met minimale kosten.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja dat snap ik wel. Vooral aan de online currency verdienen ze bakken met geld. Voor een standaard SP game krijgen ze maar 1 keer geld van je binnen, aan online verdienen ze er 1000 keer zoveel aan, met minimale kosten.
    En daarom ben ik bang dat de SP content op de 2e plaats komt.

    Maar goed GTA5 is in basis een 2013 game die de wind van alle kanten heeft mee gehad.Nu in 2023 gaan gamers toch anders er naar kijken.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-11-2023 om 15:02

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    En daarom ben ik bang dat de SP content op de 2e plaats komt.

    Maar goed GTA5 is in basis een 2013 game die de wind van alle kanten heeft mee gehad.Nu in 2023 gaan gamers toch anders er naar kijken.
    Ja, weet niet hoe populair online gaming tegen betaling nog is maar veel recente SP games bewijzen dat daar nog genoeg vraag naar is.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ja, weet niet hoe populair online gaming tegen betaling nog is maar veel recente SP games bewijzen dat daar nog genoeg vraag naar is.
    Als Rockstar die twee werelden kan bedienen dan is denk iedereen tevreden.En idd de SP game doet het nog steeds erg goed.
    Beplaalde games met een full online focus is een groot risico.Al denk ik dat het voor de GTA serie wel populair blijft.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-11-2023 om 16:22

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Nu op Twitch 175,8K: Bijna alles is GTA online.

    Je snapt dat dit voor hun heel belangrijk blijft.Waarschijnlijk is een SP uitbreiding voor GTA5 voor hun niet interessant.

    De SP DLC van GTA 4 was destijds erg goed.Undead Nightmare van Red Dead was ook top DLC.
    Nu op Twitch 220,1K.Dan hebben we het nog niet eens over de spelers die niets met Twitch of Youtube doen.

    Er zijn best wel wat games die het extreem goed blijven doen maar waar ik niets mee heb.Fortnite blijft het ook goed doen.
    Bij GTA bedoel ik dan dat ik niets met de online mode heb.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-11-2023 om 20:25

  12. #12

    Standaard

    Grand Theft Auto VI breekt al een record zonder iets van zich te laten zien:https://playsense.nl/562201/grand-th...te-laten-zien/

    Heel leuk voor hun maar de gamer/media zal heel kritisch naar hun nieuwe product gaan kijken.GTA5 uitmelken en een bout remaster van de eerste drie games ben ik nog niet vergeten.

    Of Rockstar vandaag de dag nog een top studio is blijft nog even een groot
    Na Red Dead 2[2018] hebben ze in mijn ogen niets goeds meer gedaan.Ze zijn vol voor GTA Online gegaan.

  13. #13

    Standaard

    En hier is die dan! De eerste trailer:


  14. #14

    Standaard

    Wow, dat ziet er wel echt goed uit. Haalt alles uit de current gen!

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    De gamer in mij zegt dat ik nu mijn principes even aan de kant moet schuiven en gewoon even in dit topic een reactie moet geven.


    [PS5/Xbox Series X&S]

    - Ongelooflijk waar gaming staat.Een game trailer haalt het nieuws van RTL4 & SBS6
    - Een dag die niet draait om oorlog nieuws maar om een game is insane!

    Wat ik persoonlijk vind van de trailer:
    - Florida als setting lijkt me een goede keuze van Rockstar.
    - De track van Tom Petty is zo goed gekozen[Die gast kwam uit dat gebied]
    - Speelt net als vorige delen prachtig in op bestaande gebeurtenissen.
    - 2025: Dat het zo lang gaat duren had ik niet verwacht.De meeste GTA games hebben een najaars release dus ik verwacht dan ook laat 2025.

    Als ik de trailer een score zou moeten gevan dan zou dat een dikke 9 zijn.Ik heb altijd best wel wat kritiek op de games van Rockstar maar een geloofwaardige spel wereld neerzetten dat kunnen zij het best.

    Wist niet beter dan dat de trailer om 15:00 live zou gaan maar het werd vroeg in de ochtend zo dat ik met een lekker bakje koffie kon genieten van de mooie trailer.Voor de gamer was dinsdag echt een leuke dag.

    __________________________________________________
    Grand Theft Auto 6 - DF Direct GTA 6 Special - Trailer 1 Tech Breakdown


    30/60fps gaat nog een dingetje zijn.Gezien deze game niet meteen een PC release krijgt denk ik dat Sony & Microsoft er goed aan doen om tegen die tijd een upgrade[bv pro versie] van de huidige consoles te lanceren.De kans is groot dat dan ook de PC gamer een console gaat halen voor deze game.

    Ik kan ook geen beter moment bedenken om een PS5-pro/Series X2 te lanceren dan bij deze game.Zo niet dan hoop ik dat Rockstar voor een 1440p/60fps optie gaat.

    Afsluitend: Het zal nog wel een tijd duren voor we nieuwe info krijgen met een nieuwe trailer.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-12-2023 om 07:14

  17. #17

    Standaard

    Zat ook in het NOS Journaal.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Zat ook in het NOS Journaal.
    Ja ik vergeet vast nog meer media.Bij de tv media viel me op dat niemand het had over geweldigheid dus de vibe was verrassend goed.
    Ten tijden van GTA5 weet ik nog dat geweld in die game echt een dingetje was.Ach ja in de jaren 80 zijn men ook dat een Rambo film slecht voor je was.

    Dit nog: Bij de Rockstar games is het meestal zo dat de beelden uit de trailer niet fraaier zijn dat wat je straks zelf speelt.
    Laatst aangepast door jeroeni : 07-12-2023 om 22:02

  19. #19

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •