De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: Civil War (2024)

  1. #1

    Standaard Civil War (2024)

    Heel veel zin in deze film van Alex Garland. Schrijver van The Beach (boek), Sunshine (film), 28 Days Later (film) en regisseur/schrijver van Ex Machina, Annihilation (adaptatie) en Men en de serie Devs.


  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Film komt twee weken eerder uit dan eerder was vermeld, 11 april en verschijnt ook hier in de IMAX.

  4. #4

    Standaard

    Die zal zeker de moeite waard zijn. In deze tijden daar in de VS ook een redelijk geloofwaardig scenario, helaas...

  5. #5

    Standaard

    Wat een intense film, een soort van road trip van NYC naar DC. Zeer de moeite waard. IMAX was zeker een plus.

  6. #6

    Standaard

    Nou ga ik toch twijfelen om ik deze toch wel in de bios wil zien....even over na denken.

  7. #7

    Standaard

    Ik ben vorige week naar Civil War geweest en heb deze in een grote zaal gezien met Dolby Atmos. Sound design is erg sterk. Ik vond de film werkelijk voorbij vliegen en beslist de moeite waard om hem dus zo te ervaren. Het is ook een film die bij mij even moest zakken en iets geeft om op te broeden. Daarom ook leuk om er achteraf verschillende reviews en opvattingen over te lezen en beluisteren. De meningen lopen namelijk erg uiteen en dat zorgt voor veel discussie lijkt het. Mooi als een film dat voor elkaar krijgt vind ik. Extra reden om er een trip naar het theater voor over te hebben!

    Ik geef hem een 8.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  8. #8

    Standaard

    Wat vond je van de scène met Jesse Plemons? Die vond ik zelf echt ijzingwekkend.

  9. #9

    Standaard

    Ja, ijzingwekkende en beklemmende scène inderdaad. Beslist één van de hoogtepunten uit de film. Ik heb begrepen dat Plemons op het laatste moment werd ingeroepen. Die rol zou eigenlijk door iemand anders gespeeld gaan worden. Het heeft duidelijk goed uitgepakt, al ben ik wel benieuwd wie hem anders gespeeld zou hebben.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #10

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •