De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Last Of Us (Algemeen)

    https://www.naughtydog.com/blog/an_u...t_of_us_online

    Mijn laatste reden om nog een PS+ abonnement aan te houden is nu definitief gecancelled.

    Mensen zijn boos, maar aangezien alles in gaming tegenwoordig groot, “Live Service” en met meerdere seizoenen schijnt te moeten zijn, is er geen plek meer voor een simpele MP zoals de originele Factions. Jammer, want die multiplayer was goud en beter dan de zoveelste dertien-in-een-dozijn CoD.

    Ik heb er jaren plezier van gehad. Vanaf juni heb ik geen PS+ meer, dus dan is het over. RIP.

  2. #2

    Standaard

    Tja, persoonlijk heb ik niks met multiplayers en online, dus dit nieuws doet me niet zoveel. Sterker nog, ik vind het zelfs positief nieuws als nu de development capaciteit naar een single player deel III gaat.

  3. #3

    Standaard

    Voor iemand die ruim 3000 uur in de originele MP heeft zitten, doet dit nieuws mij toch iets meer

    Verhaal technisch vond ik deel 2 al volkomen overbodig t.o.v. deel 1, dus verdere uitmelk-delen mogen ze houden van mij.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, persoonlijk heb ik niks met multiplayers en online, dus dit nieuws doet me niet zoveel. Sterker nog, ik vind het zelfs positief nieuws als nu de development capaciteit naar een single player deel III gaat.
    +1, zo zit ik er ook helemaal in.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb ook niets meer met MP maar in het geval van @Marcccc snap ik dat hij teleurgesteld is.

  6. #6

    Standaard

    The Last of Us Part 2 Remastered's Roguelike Mode Is More Than Just a Novelty:

    @Marcccc: Is deze game-mode misschien interessant voor jou ?

    Zelf ga ik ergens deze maanden een upgrade doen van deze game.Deze mode maakt het voor mij wel heel interessant.

  7. #7

    Standaard

    Heb een upgrade naar deze versie gedaan.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heb een upgrade naar deze versie gedaan.
    Dat heb ik ook gedaan en ben ik nu aan het spelen. Ben benieuwd naar de extra's die ik ga bekijken zodra ik het verhaal uitgespeeld heb.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat heb ik ook gedaan en ben ik nu aan het spelen. Ben benieuwd naar de extra's die ik ga bekijken zodra ik het verhaal uitgespeeld heb.
    De roguelite mode (No Return) en The Lost Levels zijn natuurlijk speelbaar. Ik vond de docu (die ook op YouTube staat) en het audiocommentaar bij de cinematics ook erg boeiend!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    @Marcccc: Is deze game-mode misschien interessant voor jou ?

    Zelf ga ik ergens deze maanden een upgrade doen van deze game.Deze mode maakt het voor mij wel heel interessant.
    Nee, ik ben klaar met The Last Of Us

    Nou ja, alleen de MP van deel 1 nog, maar als in juni mijn PS+ abonnement afloopt, ga ik niet verlengen dus dan is het ook klaar met Multiplayers spelen.

    Ik vermoed zoiezo dat ik in de laatste maanden van mijn gaming bestaan zit. Merk dat het me niet veel plezier meer biedt.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Nee, ik ben klaar met The Last Of Us

    Nou ja, alleen de MP van deel 1 nog, maar als in juni mijn PS+ abonnement afloopt, ga ik niet verlengen dus dan is het ook klaar met Multiplayers spelen.

    Ik vermoed zoiezo dat ik in de laatste maanden van mijn gaming bestaan zit. Merk dat het me niet veel plezier meer biedt.
    Jammer dat je in die fase zit man.Ik heb dat de laaste jaren heel erg met films.

  12. #12

    Standaard

    Met films merk ik het ook, maar dat komt meer omdat ik geen aandachtsspanne meer heb (zoals veel mensen tegenwoordig).

    Voor wat betreft games zit het hem er meer in dat het vaak zo’n enorme herhalingsoefening is; al die open-world games doen precies hetzelfde (blame Ubisoft ). En ik heb ook weinig zin om elke keer weer nieuwe mechanics te leren en games zijn veel te groot tegenwoordig.

    Meh, ik word gewoon oud, waarschijnlijk

    Gelukkig heb ik nog andere hobbies, dus ik verveel me niet.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Met films merk ik het ook, maar dat komt meer omdat ik geen aandachtsspanne meer heb (zoals veel mensen tegenwoordig).

    Voor wat betreft games zit het hem er meer in dat het vaak zo’n enorme herhalingsoefening is; al die open-world games doen precies hetzelfde (blame Ubisoft ). En ik heb ook weinig zin om elke keer weer nieuwe mechanics te leren en games zijn veel te groot tegenwoordig.

    Meh, ik word gewoon oud, waarschijnlijk

    Gelukkig heb ik nog andere hobbies, dus ik verveel me niet.
    Aandachtsspanne: Daar heb ik ook last van + ik heb de behoefte om snacks te eten tijdens film.Ben iemand die niet dik is maar toch enorm last heeft van hoog cholesterol.
    Als ik game dan heb ik juist nooit de behoefte om te snacken.

    Ben nu 48 en kan nog heel blij worden van een game.Wel moet ik zeggen dat ik ook momenten heb gehad dat ik het gamen even niet meer zag zitten.

    Goed te horen dat je ook nog andere hobbies hebt.Toch hoop ik dat er nog een game komt die jou weet te prikkelen.
    Laatst aangepast door jeroeni : 16-02-2024 om 19:43

  14. #14

    Standaard

    No Return: Deze roguelike -mode is zelfs op normal erg uitdagend!
    Persoonlijk vind ik deze mode dan ook leuker dan de MP-mode van deel 1.Verder laat deze mode zien hoe goed de AI wel niet is in dit spel.

  15. #15

    Standaard

    @Rogier
    Heb jij bij Part 1 ook dat hij er beter uitziet als HDR in uit-mode staat ?
    Lees net op Reddit dat meer mensen die ervaring delen.En ik weet dat jij ook een Bravia scherm hebt.

    Of heb ik het fout dat jij de PS5 versie van The Last of Us 1 in bezit heb ?
    Laatst aangepast door jeroeni : 06-04-2024 om 15:44

  16. #16

    Standaard

    Ik heb Part 1 op alle consoles, PS3,4 en 5. Op de PS5 speel ik de PS5 versie, maar op de PS4 en Pro (heb 2 PS4’s aangesloten boven waarvan 1 pro) speel ik de PS4 versie. Nou ja, op dit moment niet in ieder geval

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb Part 1 op alle consoles, PS3,4 en 5. Op de PS5 speel ik de PS5 versie, maar op de PS4 en Pro (heb 2 PS4’s aangesloten boven waarvan 1 pro) speel ik de PS4 versie. Nou ja, op dit moment niet in ieder geval
    Duidelijk

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •